علی‌اف قصد دارد یک کریدور زمینی و ریلی که جمهوری‌آذربایجان را از سیونیک، جنوبی‌ترین استان ارمنستان، به بزرگترین منطقه نخجوان و ترکیه متصل می‌کند، احداث کند. اگر این کریدور احداث شود، ایران را از تنها همسایه مسیحی‌اش و حلقه وصلی حیاتی به‌سوی بازار‌های غربی، جدا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندری لونین، دروازه بان اوکراینی در ترکیب اصلی رئال مادرید به مصاف اتلتیک بیلبائو به میدان رفته است.
جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از اولین حضورش در میدان با پیراهن این تیم ابراز خوشحالی کرد.
بازیکن ایرانی‌الاصل شاغل در کویت مورد نظر سرمربی تیم امید قرار گرفته و به همین خاطر راهی ترکیه شد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: شاهدیم که ارزهای مختلف کشورهای دیگر علاوه بر دلار آمریکا در مبادلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
قوچان- سال گذشته تیم هندبال قوچان فعالیت خود را آغاز کرد و این روزها با تمام قدرت برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک آماده می شود و اکنون حمایت مسئولان از این تیم حیاتی است.
افول ترانوس از زمانی شروع شد که یک سری از روزنامه‌نگاران و بازرسان تردید‌هایی را درباره ادعا‌های این شرکت و اینکه وی سرمایه‌گذاران و دولت آمریکا را با حرفهایش فریب داده است، مطرح کردند.
تیم ملی والیبال ایران که ظهر امروز در محل اسکان خود در اردوی تدارکاتی ترکیه مستقر شد.
مهاجم آرژانتینی ژیرونا با به ثمر رساندن چهار گل تیمش در دیدار با رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
مهاجم آرژانتینی ژیرونا با به ثمر رساندن چهار گل تیمش در دیدار با رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.
ظهور مدعی جدید صعود به لیگ برتر فوتبال
موزه آثار باستانی مصر از نمایش آثار منحصر به فرد در این موزه خبر داد که قطعاتی از مجسمه‌های الهه‌ی ایزوس، هاتور، ملکه حتشپسوت هستند.
یونا کوسی آساره، پدیده سوئدی، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.
شاگردان بخشی‌زاده موفق شدند بازی حساس مقابل سپیدرود را با برد پشت سر بگذارند.
زلزله ای به قدرت ۵.۳ در مقیاس ریشتر ظهر امروز شنبه استان «نیغده» در مرکز ترکیه را لرزاند و مقامات ترکیه آن را یک زلزله مستقل از زلزله «قهرمان ماراش» ارزیابی کردند.
چراغ های چشمک زن عجیب دوباره در آسمان اروگوئه ظاهر شدند.
ظهر روز ۱۸ بهمن ماه ساعاتی پس از نخستین زلزله ۷.۷ ریشتری در جنوب ترکیه و پس لرزه های مکرر بالای ۶ ریشتر ، زمین لرزه دیگری با قدرت ۷.۴ ریشتر این منطقه را لرزاند.
کوروش احمدی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل در خصوص تبعات ادعا‌های ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: این ادعا‌ها از این منظر حائز اهمیت است که یک مقوله جدید را وارد پرونده میان ایران و آمریکا می‌کند. به این معنا که علاوه بر پرونده‌های سیاسی و حقوقی قبلی که از قبل وجود داشته است، آمریکا به دنبال باز کردن پرونده جدید دیگری است
پنج حضور پیاپی در ترکیب آلبی سلسته با گلزنی برای مهاجم جوان این تیم همراه بود.
به گزارش رسانه‌های ترکیه بعد از ظهر یکشنبه ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) انفجاری قوی در خیابان شلوغ استقلال در قلب استانبول صورت گرفته است.
تمرینات تراکتور در ترکیه دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و کادرفنی حساسیت خاصی به آمادگی بدنی بازیکنان دارد.
ناپولی این روزها با تکیه بر استعداد ستاره جوانی به نام ویکتور اوسیمن، صدرنشین بدون شکست ایتالیا و UCL است.
در تکیه‌های عزاداری، زنان ناصرالدین شاه جایگاه مخصوصی داشتند. مراسم تعزیه زمان ظهر آغاز و زمان غروب آفتاب تمام می‌شد و شاه با زنانش تا آخر مراسم تکیه را ترک نمی‌کردند. آن‌ها می‌توانستند هر زمان که مایل باشند در محرم برای روضه‌خوانی و دیدن تعزیه به تکیة دولت بروند بدون اینکه کسی آن‌ها را ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ