موزه آثار باستانی مصر از نمایش آثار منحصر به فرد در این موزه خبر داد که قطعاتی از مجسمه‌های الهه‌ی ایزوس، هاتور، ملکه حتشپسوت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از اولین حضورش در میدان با پیراهن این تیم ابراز خوشحالی کرد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: شاهدیم که ارزهای مختلف کشورهای دیگر علاوه بر دلار آمریکا در مبادلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
قوچان- سال گذشته تیم هندبال قوچان فعالیت خود را آغاز کرد و این روزها با تمام قدرت برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک آماده می شود و اکنون حمایت مسئولان از این تیم حیاتی است.
افول ترانوس از زمانی شروع شد که یک سری از روزنامه‌نگاران و بازرسان تردید‌هایی را درباره ادعا‌های این شرکت و اینکه وی سرمایه‌گذاران و دولت آمریکا را با حرفهایش فریب داده است، مطرح کردند.
مهاجم آرژانتینی ژیرونا با به ثمر رساندن چهار گل تیمش در دیدار با رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
مهاجم آرژانتینی ژیرونا با به ثمر رساندن چهار گل تیمش در دیدار با رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.
ظهور مدعی جدید صعود به لیگ برتر فوتبال
یونا کوسی آساره، پدیده سوئدی، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.
شاگردان بخشی‌زاده موفق شدند بازی حساس مقابل سپیدرود را با برد پشت سر بگذارند.
چراغ های چشمک زن عجیب دوباره در آسمان اروگوئه ظاهر شدند.
علی‌اف قصد دارد یک کریدور زمینی و ریلی که جمهوری‌آذربایجان را از سیونیک، جنوبی‌ترین استان ارمنستان، به بزرگترین منطقه نخجوان و ترکیه متصل می‌کند، احداث کند. اگر این کریدور احداث شود، ایران را از تنها همسایه مسیحی‌اش و حلقه وصلی حیاتی به‌سوی بازار‌های غربی، جدا می‌کند.
کوروش احمدی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل در خصوص تبعات ادعا‌های ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: این ادعا‌ها از این منظر حائز اهمیت است که یک مقوله جدید را وارد پرونده میان ایران و آمریکا می‌کند. به این معنا که علاوه بر پرونده‌های سیاسی و حقوقی قبلی که از قبل وجود داشته است، آمریکا به دنبال باز کردن پرونده جدید دیگری است
تا قبل از جام جهانی حتی در مورد دعوت از انزو فرناندز به جام جهانی هم تردید وجود داشت ولی حالا ما با یک ستاره بزرگ آرژانتینی روبرو هستیم.
براساس بیانیه ناسا یک ستاره دنباله دار که آخرین بار در عصر یخی در آسمان شب زمین ظاهر شده بود، در فوریه ۲۰۲۳ میلادی دوباره در آسمان ظاهر می شود.
اپل برای برطرف کردن باگی در آیفون ۱۴ پرو که به ایجاد خط های افقی در نمایشگر می شود، آپدیتی منتشر می کند.
ستاره تیم ملی مراکش به سرمربی کشورش لقب جالبی داد.
سلبریتی‌ها جایگزین نامزد‌ها شدند و سلسله مراتب اجتماعی را از طریق مصرف آشکار خود و شخصیت‌هایی که بازی می‌کردند بازتولید کردند. از سوی دیگر، سیاستمداران مدت‌هاست که تنها از حضور دنیای تجاری شو‌ها راضی بوده‌اند: آیزنهاور در برنامه اد سالیوان ظاهر شد، جان اف کندی اواخر شب به شبکه تلویزیونی رفت، کلینتون هنگام نواختن ساکسیفون دیده شد و اوباما به برنامه جیمی فلن رفت.
البته پیش بینی ها توسط مفروضات نامطمئن صورت می گیرند با این وجود، در صورت عدم کاهش فوری و دائمی رشد بهره وری چین واقعیت آن است که قرن بیست و یکم متعلق به آن کشور خواهد بود.
هافبک پیکان با شوتی دیدنی توانست گل تساوی تیمش و دومین گل خودرا به ثمر برساند.
همیشه بین نوجوان و خانواده تنش‌هایی وجود دارد، اما خانواده ایرانی به تدریج نسبت به نوجوانان مهربان‌تر و پذیراتر شده. خانواده ایرانی از یک خانواده مردسالار به خانواده مدنی و دموکراتیک تبدیل شده، در حالی که قوانین و ساختار‌های سیاسی و اجرایی کماکان مردسالارانه است. در خانواده و جامعه مدنی‌تر- نوجوانان صدای‌شان شنیده می‌شود، اما در ساختار سیاسی نه. ساختار سیاسی از جامعه و خانواده عقب افتاده است و بخشی از تنش‌ها حاصل همین عقب افتادن است.
از نظر جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آلرژی مواد غذایی بیش تری حاوی هشدار‌های آلرژی هستند و رستوران‌های بیش تری از خطرات آلرژی آگاه هستند، اما وضعیت هنوز هم می‌تواند خطرناک باشد. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده نیمی از واکنش‌های آلرژیک کشنده غذایی ناشی از رستوران‌ها و سرویس‌های غذایی هستند.
ظهور غول وحشتناک ۲۲۰سانتی در والیبال دنیا
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ