شهردار تهران گفت: در حال ایجاد محلات الگویی هستیم که در این محلات الگوی درست مصرف را اجرا می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: مصوبه مجلس برای واردات خودروهای کارکرده ریزش قیمت خودرو را رقم زد که در صورت اجرایی شدن درست آن، بازار خودرو شرایط مناسبی را شاهد خواهد بود.
ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: حضرت یوسف بر یک اصل کلیدی متمرکز بود با آنکه پیامبر الهی بود و برای تحول فرهنگ و فکر جامعه مصر مسئولیت بر عهده داشت و بنا بود از یک کشور مشرک یک جامعه موحد بسازد، اما تمرکز خود را بر رشد اقتصادی گذاشت. باید در مدرسه قرآن زانو زد و از این کتاب وحیانی درس آموخت. حضرت یوسف با اشراف به این حقیقت که اجرای برنامه نیازمند ارتقاء حکمرانی و توانمند سازی نهاد دولت است برنامه هفت ساله کامل و جامعی را تهیه کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبردهای دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبردهای دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد.
امام جمعه موقت تهران گفت: وابستگی اقتصاد به دلار و نفت باید با برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی، تقنین قوانین و اجرای درست دولت قطع شود.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برنامه هفتم باید به موتور حرکت اقتصاد ملی تبدیل شود. با نگاه به سیاست‌های ابلاغی از خلق پیشنهاداتی که در این شرایط اجرای آن ممکن نیست پرهیز شود که امیدواریم در این مسیر درست قدم برداریم.
دادیار دادسرای دیوانعالی کشور با بیان اینکه اجرای درست تکالیف مربوط به اصل ۴۹ نیازمند هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی است، گفت: اشکالات سامانه دریافت اطلاعات مربوط به اصل ۴۹ رفع می‌شود.
آژانس اتمی همچنین اعلام کرده است: حتی در صورت احیای توافق هسته‌ای، به دلیل عدم اجرای تدابیر مرتبط با شفاف‌سازی ذیل برجام توسط ایران، آژانس توانایی کنار هم قرار دادن درست اطلاعات در برخی حوزه‌ها ازجمله موجودی سانتریفیوژها را نخواهد داشت.
کیهان نوشت: روشن است که رهبر انقلاب از نحوه اجرای نادرست سیاست‌های کلی اصل ۴۴ انتقاد کرده‌اند، نه اینکه به ادعای بی‌بی سی، شیوه اجرای خصوصی‌سازی را درست بدانند.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند. در این مناطره معصومه ابتکار از اجرای بخشی از سند 2030 در دولت رئیسی خبر داد.
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌برنامگی، رخوت و بی‌ثباتی در وزارت آموزش و پرورش موج می‌زند و با عث عدم اجرای درست رتبه‌بندی، تأخیر در پرداخت و تشدید دغدغه‌ فرهنگیان شده است.
آدرین رابیو، هافبک فرانسوی، معتقد است که پنالتی دوم گرفته شده به سود انگلیس درست نبوده است.
دادستان پیشین انقلاب اسلامی درباره ضرورت استفاده از رأفت اسلامی در صدور احکام اعدام و محاربه گفت: واقعا باید این کار صورت بگیرد. حتی با اعدام کردن و کشتن نیز این کارها درست نخواهد شد. بنابراین باید با رأفت اسلامی برخورد کنند تا آن افراد و جامعه هم اصلاح شوند.
در فراز و نشیب‌ها باید راهی به سوی آینده ایران باز شود. اجرای صحیح دو حرکت از دوسو، با اخذ تصمیمات بخردانه، می‌تواند جامعه را در مسیر درست قرار دهد.
منابع مصری از اختصاص سه میلیارد پوند معادل ۱۲۲ میلیون دلار برای اجرای طرح کشاورزی برای کاشت ۱۰۰ میلیون درخت طی هفت سال خبر دادند.
نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه با تصویب و اجرای درست طرح ساماندهی کارکنان دولت، قالب‌های استخدامی کارکنان ساماندهی می‌شود، گفت: این طرح باعث می‌شود تا شاهد ثبات و امنیت شغلی کارکنان باشیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون وجود دارد؟ نمی‌شود مجلس کار نظارتی خود را بر روی زمین بگذارد. این رفتار اصلا درست نیست و آقای میرکاظمی باید در جلسه امروز حضور پیدا کنند.
دومین تمرین تیم ملی فوتبال در نخستین روز از مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی برگزار شد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد کشورهای غربی در اجرای تعهدات خود در قبال صادرات روسیه درست عمل نمی کنند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد تحریم های غرب مانع اجرای درست عملیات تعمیر خطوط لوله انتقال گاز به اروپا می شود.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر می‌گیرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر می‌گیرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر خواهد گرفت.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره علت بروز مشکلاتی در اجرای طرح دارویاری اظهار کرد: علت آن است که یا پول ندارند و یا این‌که دیر به دیر پول می‌دهند و یا اصلا درست پول نداده و به مریض می‌گویند که بعدا بیا پولت را بگیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ