در فراز و نشیب‌ها باید راهی به سوی آینده ایران باز شود. اجرای صحیح دو حرکت از دوسو، با اخذ تصمیمات بخردانه، می‌تواند جامعه را در مسیر درست قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حرکت به سمت نظام مالیاتی هوشمند و اصلاح الگوهای تعاملی با مودی در اولویت سازمان امور مالیاتی است.
حضور رئیس عدلیه در این برنامه‌ی گفتگومحور در شرایطی صورت گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، شخصاً در محل صداوسیما حاضر شد.
معاون امور زنان و خانواده با بیان اینکه در مسئولیت پذیری‌، مدیریت و نقش آفرینی زنان باید اصلاح فرهنگی داشته باشیم، گفت: با توجه به این موضوع مشکلات اشتغال، ازدواج و رفاه دختران رفع می‌شود.
مدیرکل بررسی‌های امور حقوقی معاونت زنان و خانواده بر ضرورت ایجاد و اصلاح برخی قوانین مرتبط با حوزه حجاب تاکید کرد.
دو طرح ارجاعی از صحن علنی مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در دستور کار کمیسیون مذکور مجلس قرار گرفت.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی به دلیل برخی ایرادات، مجدداً به کارگروه تخصصی بازگشت تا پس از رفع ایرادات و ابهامات در صحن کمیسیون بررسی شود.
معاون وزیر امور خارجه روسیه با تأکید بر اینکه توافق صادرات غلات به اصلاح نیاز دارد، گفت که بین مواضع ظاهری و اقدامات واقعی غرب درباره این اجرای این توافق فاصله زیادی وجود دارد.
علی ربیعی نوشت: متاسفانه شنیده می‌شود برخی افراد، اصلاح و متعادل سازی را به معنای عقب‌نشینی قلمداد کرده و مدعی هستند که عقب‌نشینی یعنی تا به ناکجا عقب رفتن که البته به نظرم نظریه‌ای غلط بوده و دامی بیش نیست که منجر به پیچیده‌تر شدن اوضاع و عدم حل قضایا می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان با بیان اینکه قوانین حوزه زنان و خانواده نیازمند اصلاح و تنقیح است گفت: شرایط فعلی و مطالبات جامعه ایجاب می‌کند نسبت به حوزه زنان و دختران دقیق‌تر رفتار کنیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان با بیان اینکه قوانین حوزه زنان و خانواده نیازمند اصلاح و تنقیح است گفت: شرایط فعلی و مطالبات جامعه ایجاب می‌کند نسبت به حوزه زنان و دختران دقیق‌تر رفتار کنیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مراحل نهایی را در کمیسیون طی می کند و به زودی در دستور کار صحن مجلس قرار خواهد گرفت.
علی لاریجانی گفت: ‏حوادث تاسف‌آور این روزها، در برخی شهر‌ها به‌خصوص ‎ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ می‌دهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید. ‏جوانان عزیز توجه فرمایند که امروز اقداماتی که فضای آرامش را از کشور بگیرد، با هر زمینه‌ای که انجام شود، موجب سوءاستفاده بغض‌آلود بیگانگان می‌گردد و زیان آن نصیب ایران و ایرانیان می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نطر شورای نگهبان، لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی را اصلاح کردند.
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: اصلاح قوانین و ساختار صندوق‌های بیمه‌ای در سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری مورد تاکید قرار گرفته و باید به آنها توجه شود.
رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: اصلاح شیوه گشت ارشاد در مجلس مطرح نشده است، هم دولت در این زمینه می‌تواند لایحه ارائه دهد هم مجلس می‌تواند طرحی داشته باشد.
قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی های استان مازندران گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده که منجر به استفاده بهتر از خدمات مشتریان و جلب رضایت و آرامش بیشتر مشتری و رونق و گسترش کسب و کار نمایندگی ها شود استقبال می کنیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در دستورکار کمیسیون قرار دارد و پیش بینی می شود تا پایان ماه آتی به صحن مجلس برسد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: نظارت باعث اصلاح امور می‌شود و این در حالی است که احساس حمایت مسوولان از سوی سازمان بازرسی خراسان رضوی نیز افزایش پیدا کرده است.
معاون نظارت و تعهدات کوتاه‌مدت اداره‌کل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی، به تشریح خدمات بیمه ای تامین اجتماعی برای پرداخت هزینه اقلام وسایل کمک پزشکی به بیمه شدگان پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ