با شروع سال ۱۴۰۱ بورس وضعیت خوبی به خود گرفت و در یک هفته ابتدایی معاملات به اندازه سال ۱۴۰۰ رشد کرد. به گفته کارشناسان احتمالا هفته جاری بازار سرمایه سبزپوش باقی بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی در بازار سرمایه نیفتد انتظار می‌رود شاخص کل بورس این هفته هم نوسان خسته کننده‌ای را تجربه کند.
در معاملات روز سه‌شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۸ هزار و ۸۶۳ واحد ریزش کرد و به سطح یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۶۷ واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته باز هم شاخص منفی می‌شود؟
دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
این روز‌ها نامه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در ۱۷ اردیبهشت ماه غوغای در بازار سرمایه به پا کرده است و صدای سهامدار و کارشناسان را در آورده است. نامه‌ای که از شواهد پیداست که گویا از چشم همه جز عده خاصی مخفی مانده بود. در این شرایط بورس به استقبال هفته دوم تیرماه می‌رود. در گفتگو با ۵ کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده پرداخته ایم.
بورس تهران یک هفته مثبت دیگر را هم پشت سر گذاشت، اما نسبت به هفته‌های گذشته، سرعت رشد بازار کم شده است. این هفته چگونه بازار شروع خواهد شد؟
فراقی گفت: برای رفتار حرکتی هفته جاری انتظار می‌رود بازاری متعادل رو به بالا را شاهد باشیم که در تک سهم‌ها با بازدهی قابل توجه تری همراه باشد.
پیش بینی این است که این هفته بازار نوسانی بوده و معاملات شارپی را شاهد نباشیم مگر اینکه باز هم با یک حرکت شارپ در دلار و طلا در بازار آزاد مواجه شویم.
شرکت ایران خودرو اعلام کرد: به منظور پوشش تقاضای موجود در بازار این شرکت، عرضه خودروهای هایما در بورس کالا را هفته آینده نیز ادامه می‌دهد.
شاخص بورس امروز رشد ۰.۳۸ درصدی را به ثبت رساند و در محدوده ۱.۶۸۷ میلیون واحدی قرار گرفت و نزدیک به مقاومت ۱.۷ میلیونی شد. با این وجود آیا می‌توان برای بورس فردا هم انتظار روند صعودی را داشت؟ یا بازار در آخرین روز هفته نزولی می‌شود؟
این هفته سه خودرو، لاماری، هایما و پژو۲۰۷ در بورس کالا عرضه می شود.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
عرضه‌های سیمانی‌ها در هفته جاری از دیروز (یکشنبه اول آبان) آغاز و تا امروز (دوشنبه ۲ آبان) هم ادامه می‌یابد. در عرضه‌های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۶۷۴ تن انواع سیمان را روی تابلوی عرضه می‌برند. سیمانی‌ها تا پایان مهر و در ۷ ماهه امسال، در مجموع نزدیک ۳۲ میلیون تن انواع سیمان را به ارزش ۲۰.۵ همت (هزار میلیارد تومان) در تالار سیمان بورس کالا فروختند.
هفته چهارم مهرماه هم به پایان رسید و بورس در مهرماه هم روزگار خوبی را به خود ندید. خروج پول حقیقی همچنان ادامه دار است و پرسش این است که حقیقی ها از کدام گروه ها پول بیشتری خارج کردند و به کدام گروه ها پول حقیقی وارد شد؟
در هفته گذشته هم مثل دو هفته گذشته، خبر‌های زیادی پیرامون بورس و بازار سرمایه منتشر شد که برخی از این خبر‌ها با حاشیه‌هایی همراه بودند. در این مطلب به ۵ خبر پرحاشیه این هفته خواهیم پرداخت.
که میزان محبوبیت لیز تراس ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد و به زیر ۴۷ درصد رسید؛ آماری که از زمان رسوایی پارتی‌گیت بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس و حتی چند هفته پیش از استعفای تزرا می، سلف جانسون هم پایین‌تر است.
بورس کالا اعلام کرد: در آخرین روز کاری هفته جاری در تالار املاک و مستغلات، ۲ واحد مسکونی متعلق به شهرداری تهران به فروش رفت. در دیگر تالارها هم بیش از ۲۰۶ هزار تن انواع کالا فروخته شد.
امروز در حالی بازار سهام به کار خود پایان داد که هفته‌ای کم رمق و کم رونقی را پشت سر گذاشت.
در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است، اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، به معرفی بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان پرداخته است.
سری گوشی‌های ردمی K60 در اوایل سال ۲۰۲۳ در چین عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 2K مجهز به فناوری پانچ هول در وسط نمایشگر عرضه شود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را ارائه خواهد داد.
در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه داد.
شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای، طبقه بندی و رنگ بندی شرکت های درج شده در بازار پایه فرابورس را تغییر داد.
مصطفی قمری‌وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد ابزار نوینی به نام «رمزریال» در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره به‌زودی رونمایی می‌شود.
مدیرعامل فرابورس ایران با برشمردن ۵ پیش شرط برای درج نماد سرخابی‌ها در بازار پایه این بورس گفت: فرابورس بابت هر ریال این واگذاری در راستای حفظ منافع مردم حساس است و تا این ۵ شرکت رعایت نشود امکان واگذاری سرخابی ها وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ