منابع عبری از آتش سوزی در یک کارخانه در شهر بیسان در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق و اطفای آن در یک کارخانه شهرک صنعتی سمنان خبر داد و گفت: خوشبختانه حادثه فوتی و مجروح نداشت.
وقوع انفجار در یک کارخانه صنایع دفاعی در جمهوری آذربایجان، دو کشته و زخمی برجا گذاشت.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
یک کارخانه فرآورده‌های پتروشیمی در جنوب شرقی چین بر اثر وقوع انفجار، دچار حریق شد.
یک کارخانه مواد شیمیایی در استان جیانگشی چین، صبح شنبه دچار آتش شد که دود آن تا کیلومترها قابل مشاهده بود.
با بهره‌برداری از یک کارخانه دانش‌بنیان، خطوط تولید چند محصول مهم پزشکی در حوزه قلب و عروق، برای اولین‌بار در کشور راه‌اندازی شد.
کارخانه ذوب‌آهن به زودی تصمیم خود را در مورد فصل آینده تیم فوتبال گاندوها خواهد گرفت.
انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در چین چند کشته و زخمی برجا گذاشت.
مقامات ایالت پنسیلوانیا می‌گویند بر اثر انفجار در یک کارخانه در شمال‌ این ایالت تاکنون دست‌کم ۲ نفر جان باخته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
یکی از صنایع جذاب در دهه ۳۰، خط تولید نوشابه کوکاکولا بود که مردم می‌توانستند از پشت شیشه روش تولید و بسته بندی آن را تماشا کنند.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
شرکت آرامکو در واکنش به تقاضای جهانی پس از جنگ اوکراین، سرگرم بررسی سرمایه‌گذاری در یک تاسیسات گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) خارج از عربستان سعودی است.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین ضرب‌الاجل یک ماهه برای تامین زیرساخت‌های لازم جهت رعایت ضوابط زیست‌محیطی در کارخانه سیمان تهران خبر داد.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
قبل از انقلاب، کارخانه روغن نباتی قو تقریباً نزدیک به ۲۲ نوع روغن تولید می‌کرد، که ۳‌ـ ۴ نوع آن روغن قنادی بود. البته کره هم در این کارخانه تولید می‌شد، از جمله کره گیاهی (مارگارین). در آن روز‌ها روغن مایع هم با ظروف شیشه‌ای تولید و روانه بازار شد. ماه رمضان که می‌شد مصرف روغن مایع بالا می‌رفت، آن هم برای پخت زولبیا و بامیه بود.
شرکت سایپا در واکنش به گزارش مهر در مورد ادامه زیان دهی این شرکت با وجود افزایش ۶۲ درصدی قیمت اعلام کرد که طی یک سال گذشته مجوز افزایش قیمت نگرفته و قیمت کارخانه ثابت بوده است.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت سیستمی شدند که می تواند مواد معدنی را فراوری کند؛ این کارخانه قابل حمل در معادن روی قابل استفاده است.
تبریز- فرماندار اسکو از فوت شدن یک نفر در حادثه انفجار گاز کارخانه نئوپان خبر داد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع حادثه انفجار در کارخانه شارژ اکسیژن اهواز چهار کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
مصطفی کارخانه وظیفه سرپرستی تیم ملی ب والیبال ایران در مسابقات کشورهای اسلامی را بر عهده دارد.
سومین روز حمله رژیم صهیونیستی با حملات موشکی مقاومت فلسطین به قدس اشغالی و النقب همراه بود.
در حادثه انفجار در یک کارخانه صنایع نظامی در جنوب غربی فرانسه، چند نفر کشته شدند.
در حادثه انفجار در یک کارخانه تولید تجهیزات نظامی در جنوب غربی فرانسه، چند نفر کشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ