فناوری‌های جدید و نوآورانه مانند هوش مصنوعی اکنون به بستر مهمی برای رقابت سرسختانه میان چین و آمریکا تبدیل شده اند و در این مسیر، آمریکا با سلاح تحریم و چین با بومی سازی سعی در پیروزی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دامنه نبرد میان دو ژنرال در سودان روز به روز گسترده‌تر می‌شود و طرفین مواضع یکدیگر را زیر آتش سنگین قرار دادند.
آزاد کردن دانه درشت‌هائی که با سوء‌استفاده از موقعیت خود در دستگاه قضائی مرتکب فساد شده‌اند، برای افکار عمومی غیرقابل قبول است. کسی که با آنهمه مفاسد و محکومیت‌های مالی هنوز هم می‌تواند از عهده ۳۰۰ میلیارد تومان وثیقه برآید، قطعاً حامیانی هم وجود دارد که برای خارج ساختن او از زندان تلاش‌های موفقی! می‌کنند. مردم با مشاهده چنین اقداماتی، می‌پرسند چه کسی باید به کسانی کمک کند که به اتهام اعتراض به انواع مفاسد اکنون در زندان‌ها هستند و دست‌شان از همه جا و همه چیز کوتاه است؟
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اعلام نرخ گندم برای کشاورزان وظیفه دولت نبود و شورای قیمت‌گذاری باید این کار را انجام می‌داد؛ اما قیمت ۱۵ هزار تومانی اعلام شد که به قاچاق دامن می‌زند.
یورگن کلوپ مدام در صحبتهای دیشب روی یک جمله تاکید داشت اینکه شانس آنها یک درصد بیشتر نیست و آنها در همین محدوده تمام تلاش خود را می‌کنند.
برخی ناظران معتقدند که ادامه شکست در میدان نبرد ممکن است به سقوط پوتین منجر شود. به هر حال شکست روسیه در جنگ کریمه در قرن نوزدهم و شکست به ژاپن و افغانستان در قرن بیستم همگی موجب بروز تغییرات عمیق داخلی در روسیه شدند. جنگ جهانی اول طولانی و پرهزینه به آغاز انقلاب بلشویکی در سال ۱۹۱۷ میلادی دامن زد.
شرکت بورس کالای ایران، اطلاعیه‌ای در خصوص اصلاح دامنه نوسان قیمت گواهی سپرده کالایی سکه ربع بهار آزادی منتشر کرد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: دامنه تحریم‌ها به کشور‌های دوست ما از جمله چین، امارات و عراق هم کشیده شده است و آن‌ها نیز از تحریم‌های آمریکایی تبعیت می‌کنند و ارتباط خود را با ایران از نظر تجاری محدود کرده‌اند؛ بسیاری از شرکت‌ها مستقیم با ایران ارتباط ندارند و با واسطه کار می‌کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی به هیچ وجه به جناح، دسته و حزبی منتسب نبود و دامن مهر خود را برای جذب همه فرزندان ایران گسترده بود.
مدافع راست فرانسوی‌ها شانس آورد که غیبتش در زمین مسابقه به گل خوردن تیمش منجر نشد وگرنه معلوم نبود دشان چه بلایی سر او می‌آورد!
ظاهرا دامنه اصلی ابر آروان به آدرس arvancloud.com که تمامی خدمات آن بر روی این دامنه ارائه می‌شد، از دسترس خارج شده است.
ظاهرا دامنه اصلی ابر آروان به آدرس arvancloud.com که تمامی خدمات آن بر روی این دامنه ارائه می‌شد، از دسترس خارج شده است.
حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه فضای مجازی به اتفاقات اخیر چندین برابر دامن زد، بیان کرد: اگر فضای مجازی نبود جریان این نوع از اتفاقات خیلی زودتر مشخص می‌شد و دشمنان با اطلاعات غلط مردم را به آشوب دعوت نمی‌کرد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۱ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲ ، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
پیشکسوت کشتی در واکنش به مهاجرت علی ارسلان به صربستان تصریح کرد: علی ارسلان هر کجا که باشد یک ایرانی است و مدالی هم که کسب کرد برای ایران است چرا که یک ایرانی آن را به دست آورده و نمی‌شود به این موضوع دامن زد.
شلیر و داستان خودکشی او ابعاد پیچیده‌ای دارد؛ زنی که در نبود دوراندیشی‌های اجتماعی در معرض تعرض قرار گرفته و در واقع قربانی نگاه مردسالارانه شده است و حالا انسیه خزعلی به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری به جای بررسی ریشه‌ای موضوع و تلاش برای حذف عواملی که به رفتار‌های خشونت‌آمیز علیه زنان دامن می‌زند، در توییتی تنها درباره شرافت و پاکدامنی حرف می‌زند و هیچ اشاره‌ای به وحشت و رنجی که این زن تجربه کرده است، ندارد.
رشت- سنبل آبی تابستان امسال در سایه بی‌توجهی مسئولان و نبود اقدام مناسب بیش از هر زمان دیگری در تالاب انزلی دامن گسترانده و نفس تنگ تالاب و زیستمندانش آن را تنگ تر کرده است.
سازمان بورس اعلام کرد که با پیشنهاد شرکت بورس و فرابورس و تصویب هیئت مدیره این سازمان، دامنه نوسان یک درصد دیگر افزایش یافت و به مثبت و منفی ۷ درصد رسید.
توضیحات و آمارعلی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از وضعیت گمرک و انبارهای اموال تملیکی در ۱۱ ماه اخیر را در این فیلم مشاهده می کنید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه با جعل ای نماد خبر داد.
ایسوس Zenfone 9 به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.
هر حبه قند تقریبا ۳ گرم وزن دارد. اگر فرض کنیم که هر یک گرم قند ۴ کیلو کالری انرژی فراهم می‌کند انرژی دریافتی بدن با خوردن ۳ حبه قند برابر ۱۲ کیلوکالری است. در حالی که برخی افراد ترجیح می‌دهند چای خود را با خرما، توت خشم و انجیر و ... میل کنند میزان کالری دریافتی آن‌ها برابر با ۵۰ الی ۶۰ کیلو کالری است.
ریختن مایعات، کشیدن سیگار، جاماندن خوراکی و … می‌تواند دلیل اصلی بوی نامطبوع خودرو باشد که با گرم شدن هوا در فصل تابستان و برخورد نور مستقیم آفتاب به قطعات داخلی، بوی بد خودرو می‌تواند شدیدتر هم بشود.
درحالی که طبق گفته های عشقی انتظار می‌رفت تکلیف دامنه نوسان تا پایان سال ۱۴۰۰ مشخص شود، اما پس از آن عشقی اعلام کرد که فرایندی برای تغییر دامنه نوسان طی شده است و دامنه به تدریج بازتر خواهد شد. تصمیمی که در این مورد گرفته شده است در سال جدید (۱۴۰۱) اعلام خواهد شد.
سعیدی‌پور با بیان اینکه مردم شهیدپرور فین از ابتدا تا پایان دفاع مقدس در صحنه نبرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: به دلیل این حضور مداوم، دامنه شهدای فین به تمام ایام هشت سال جنگ تحمیلی گسترش یافته؛ اما در عملیات والفجر ۴، فین بیشترین تعداد شهدا را از مجموعه شهدای این منطقه تقدیم انقلاب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ