مدیر حراست فدراسیون فوتبال روند بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست این فدراسیون را توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: طی یک سال اخیر ۸۷۷ حلقه چاه غیرمجاز در استان اصفهان پر و مسلوب المنفعه شد.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از ۱۷ هزار پروانه بهره‌برداری چاه کشاورزی ۹۹۶میلیون مترمکعب از حجم برداشت آب زیرزمینی کاهش یافت.
نمایندگان سازمان حراست کل کشور بهمراه حمید سجادی حکم ریاست حسین شهرابی بر مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان را به وی اعطا کردند.
شهردار تهران درباره عزل مسئول حراست شهرداری و جایگزین شدنش با مسئول جدید توضیحاتی داد
صبح امروز در خبری از پیش اعلام نشده، مجید شهیدی مدیر حراست وزارت ورزش، جای خود را به حسین شهرابی داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۵۳۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۱۶ تن از ایشان وخیم است.
قاتل پرستار جوان دستگیر شد
این اطلاعیه رسمی فدراسیونی است که رئیس اش همین اواخر با معاون وزیر ورزش درگیری شدید لفظی پیدا کرده بود و شائبه برخی کارشکنی ها در این زمینه وجود دارد.
مقرر شد کمیته‌ای مشترک درباره اتفاقات انتخابی تیم ملی کشتی تشکیل و با آسیب شناسی صورت گرفته، جلوی تکرار چنین وقایعی گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ