رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در کنار تعیین سیاست های کلان و حمایت های نهادهای متولی، تولید محصول سالم و به حداقل رساندن مخاطرات نهاده هایی مانند سموم و کود انتظار ماست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر زیارتی، ممکن است مخاطرات احتمالی باشد؛ بنابراین هشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ارزیابی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زون‌های فرونشست استان انجام می‌شود، گفت: با پدیده فرونشست باید مقابله مهندسی و فنی شود.
یک کارشناس حوزه معدن ضمن تشریح مخاطرات تاسیس واحدهای جدید فولادسازی، گفت: عدم وجود زیر ساخت‌های لازم (نقدینگی و سرمایه در گردش، جاده، ریل و …) برای این طرح‌ها باعث اسراف در منابع ملی می شود.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر، ممکن است با مخاطراتی مواجه شوید؛ بنابراین هوشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
موکب‌داران اربعین حسینی ۱۴۰۲ از امروز می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در دوره‌های آموزش پیشگیری از مخاطرات و کمک‌های اولیه خاص این مراسم، ثبت‌نام و شرکت کنند.
جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به دلیل اینکه احتمال بروز حادثه در هر لحظه‌ای وجود دارد، باید همواره برای مقابله با مخاطرات شیمیایی، آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران جزئیات نشست چاره‌اندیشی برای مخاطرات بازار را تشریح کرد.
سعید آذری مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به دستورالعمل ناظر بر قرار دادهای باشگاه‌ها با بازیکنان و مربیان واکنش نشان داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت مخابرات ایران تعهد داده است تا یک سوم از افزایش تعرفه را صرف مشکلات بازنشستگان کند.
شهردار منطقه ۸ تهران از شناسایی نقاط حساس و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی و ایجاد فضای امن در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بر هیچکس پوشیده نیست که کارگزاران نظام با دستگاه‌های عریض و طویلی که در اختیار دارند به راحتی می‌توانند ظرف چند روز عوامل مسمومیت دانش‌آموزان را کشف کنند و تمام ریشه‌های مربوط به آن را بخشکانند.
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از ارزیابی مخاطرات فرونشست و حریم گسلی اراضی الحاقی نهضت ملی مسکن برای حدود ۶۰ طرح خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نیازمند ساختاری برای کاهش مخاطرات طبیعی در مدهای حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی هستیم و باید ردیف بودجه به این امر اختصاص یابد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در ۳۰ استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدارهای سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در 30 استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در 30 استان کشور هشدار داد.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) باید کاهش مخاطرات استفاده از ارزهای خارجی را در اولویت قرار دهد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آماده باش دانشگاه های علوم پزشکی در استان های جنوبی برای مواجهه با مخاطرات جوی خبر داد.
آتش‌نشانی تهران با هلال احمر برای افزایش آموزش‌های آمادگی در برابر مخاطرات در مدارس همکاری می کنند.
واحد خدمات تحقیقاتی کنگره آمریکا درباره مخاطرات ناشی از ارسال احتمالی سامانه پدافند هوایی «پاتریوت» به اوکراین هشدار داد.
رئیس جمهور گفت: روشنفکر واقعی به موقع مخاطرات را شناسایی می کند و روشنفکران و عالمان دینی و دانشگاهی باید بدون ترس از هجمه‌ها، برای صیانت از ابتلای جامعه به ابهام و دروغ از خودگذشتگی کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از آغاز طرح مقابله با مخاطرات گاز منوکسیدکربن خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از ۱۰ درصد است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: براساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از ۱۰ درصد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ