روزنامه همشهری در یک اینفوگرافی مدت سربازی در کشور‌های مختلف را مقایسه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان برای پر کردن جای محمد کریمی و امید نورافکن گزینه‌های کم ریسک‌تری هم در دسترس داشت.
امیرحسین صدقی می‌گوید برخورد رسول خطیبی با بازیکنان پیکان باعث می‌شود تا آنها بدون استرس وارد مسابقات شوند.
باشگاه یوونتوس تمایل دارد تا لئوناردو بونوچی به آژاکس منتقل شود.
سرمربی استقلال مجبور به استفاده از بازیکنان جوان در تمرینات تیمش شده است.
اطلاعات نوشت: امروز در صفوف اول جماعات، چه چیز تازه‌ای برای نوجوان و جوان وجود دارد، تا خود را هرچه نردیک‌تر به ضریح وجودِ امامِ جماعت برساند و در صف اول نماز بگزارد؟ گیرم صف اول و دوم از آنِ کم‌سن و سال‌ها شد و در تمام دوماه محرّم و صفر نیز جز جامه‌ی سیاه بر تن آنان دیده نشد؛ آن‌گاه خیال‌ِ دغدغه‌مندان از بابت دین‌داری مردم راحت خواهد شد؟
پناهیان با بیان اینکه مسئولان هر چه دقیقتر امر ولایت فقیه را تعقیب کنند از برکات و نصرت الهی بیشتر بهره مند خواهند شد، افزود: مهمترین امر ولایت فقیه رشد عقلانیت است؛ تبعیت از ولایت فقیه به معنای تبعیت کورکورانه نیست بلکه تبعیت همراه با تعقل و تفکر است و از این رو است که با ظهور امام زمان(عج) عقل ها کامل می شود و با تبعیت همراه با عقلانیت انسان رشد پیدا می‌کند.
محمد محمدی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با یکی از بندهای قوانین جدید نقل و انتقالاتی اعلام کرده است.
بنیان‌گرفتن زیرساخت‌هایی که ادبیات هرز را تبدیل به گفتار‌های روزمرّه در نسلِ زِد کرده، محل تأمل و تأسف است. لابد اگر نام‌ونشان آن دو همکلاسی را به بعضی ستاد‌ها پیامک کنم، امروز و فردا به جا‌هایی احضار شوند از برای امر به معروف و نهی از منکر و احیاناً تعهد بر عدم تکرار و چه و چه؛ بسیار خوب؛ این پانسمان‌های سرپایی چه میزان می‌تواند در درمان غدّه‌های زیرپوستی که در حال متاستاز به دیگر اعضای این پیکره اند مؤثر باشند؟
ادن هازارد در یک مصاحبه می‌گوید از بازی کردن در جام جهانی 2022 قطر با پیراهن تیم ملی کشورش بلژیک راضی نبوده و به همین علت تصمیم گرفته از بازی‌های ملی خداحافظی کند.
محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه رگ های قلبی ما از سن ١٠سالگی دچار گرفتگی های خفیف می شود که این پلاک های کوچک می تواند در سنین جوانی و تحت شرایطی ، دچار پارگی و ایجاد سکته قلبی در فرد بشود، می گوید: عمدتا جوان هایی که دچار چربی و فشار خون بالا یا دیابت کنترل نشده هستند و کسانی که سیگار می کشند در خطر سکته قلبی و گاها مرگ بر اثر این عارضه هستند. منبع: خبرآنلاین
پدر محمد بروغنی گفت: از مسوولان خواهش می‌کنم تا جایی که می‌توانند با این جوان‌ها همکاری کنند. حرف‌های‌شان را بشنوند و خواسته‌های‌شان را برآورده کنند. نه فقط محمد من، به همه جوان‌ها رحم کنند و حرف‌شان را بشنوند. [بغض حسین آقا می‌شکند]با این جوان‌ها پدرانه برخورد کنند. خدا کند محمد من هم از این وضع خارج بشود، ما هم از این شب سیاه بیرون بیاییم.
برگزاری آزمون‌های بین‌المللی در ایران، طی دو دهه اخیر چند بار به دلایل مختلف متوقف شده است. تابستان سال ۱۳۸۹ و در اولین سال فعالیت دولت دهم، موسسه ATS که مجری امریکایی برگزاری آزمون تافل در کشور‌های متقاضی است، اعلام کرد که اختلال در فعالیت شعبات بانکی ایران در خارج از کشور بعد از تصویب قطعنامه‌های شورای امنیت و اعمال تحریم‌ها علیه ایران، مشکلاتی در نقل‌وانتقال وجوه مربوط به هزینه برگزاری این آزمون ایجاد کرده است.
ایران در میان کشور‌های جهان رتبه ۶۵حوادث جاده‌ای را دارد و آمار‌های منتشرشده سازمان پزشکی قانونی در سال گذشته نشان می‌دهد که هر نیم ساعت یک نفر جان خود را به‌دلیل حوادث جاده‌ای از دست می‌دهد و سیستان و بلوچستان، سمنان، مرکزی، کرمان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، فارس، بوشهر و زنجان ۱۰استان با بیشترین تلفات جاده‌ای به نسبت جمعیت هستند.
شاهرخ بیانی می‌گوید کادرفنی هوادار به بازیکنان جوان اعتماد دارند و از جوانگرایی راضی هستند.
با اعلام اسامی داوران هفته پانزدهم حالا دو داور باتجربه فوتبال هفتمین قضاوت خود را در لیگ انجام خواهند داد.
سرمربی پیکان بابت استفاده از بیشترین تعداد بازیکنان جوان در ترکیب تیم خود خرسند است و می‌گوید از بازی دادن به جوان‌ها لذت می‌برد.
بیانی، مربی هوادار می‌گوید تیم‌ آنها و فولاد با برنامه هستند و برای دیدن یک بازی خوب ابراز امیدواری کرد.
دیروز در بازی برابر تراکتور در تبریز امیر حسین بهزادی بازیکن 18 ساله دیگری از تیم مس کرمان نیز در ترکیب یازده نفره این تیم قرار گرفت.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز دوشنبه وارد هفته نهم می‌شود؛ هفته‌ای که در آن دو تیم مدعی شهرداری گرگان و نفت آبادان رو در روی هم قرار می‌گیرند.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز دوشنبه وارد هفته نهم می‌شود؛ هفته‌ای که در آن دو تیم مدعی شهرداری گرگان و نفت آبادان رو در روی هم قرار می‌گیرند.
یکی از اتفاقات جالب اردوی اخیر تیم ملی حضور 11 بازیکن در رده سنی جوانان و امید در تمرینات بود.
مربی مس کرمان می‌گوید هدف این تیم کسب یک امتیاز از بازی با فولاد بوده است.
دستیار یورگن کلوپ درباره تمرین کردن آرتور ملو، با تیم زیر 21ساله‌های باشگاه توضیح داد. ملو خرید تابستانی باشگاه لیورپول بود.
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند، فرمودند: باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ