باشگاه یوونتوس تمایل دارد تا لئوناردو بونوچی به آژاکس منتقل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادن هازارد قصد بازنشستگی ندارد و طبق ادعای آاس در حال حاضر سه مقصد برای او پیش‌بینی می‌شود.
یک موش خرما از فرو رفتن در یک لوله استیل هیچ هراسی ندارد؛ حتی اگر مسیری طولانی به سمت مقصدی نامعلوم پیش رویش باشد. به علاوه، این راه‌حل سبز برای حل یک مشکل فنی بود و همه از این ایده استقبال کردند.»
چلسی در حال مذاکره با مارسی برای فروش پی‌یر امریک اوبامیانگ است.
دومینیک لیواکوویچ، گلر کرواسی در جام جهانی، با فنرباغچه ترکیه به توافق نهایی رسید. سال گذشته گفته می‌شد بایرن مونیخ او را می‌خواهد.
کرم‌های استخوان خوار Osedax موجودات عجیب و جالبی هستند که در اعماق اقیانوس‌ها از استخوان موجودات دریایی مانند نهنگ‌ها تغذیه کرده و نقش مهمی در بازیافت قعر دریا‌ها بازی می‌کنند. این کرم‌های عجیب، دهان، معده و مقعد ندارند، ولی می‌توانند با همان ساختار ظاهری که دارند استخوان بخورند.
شش بازیکن تاثیرگذار در صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، در تصمیمی عجیب این تیم را به مقصد مس کرمان ترک کردند تا فصل آینده نیز در لیگ یک حضور داشته باشند.
دروازه بان ملی پوش ایرانی احتمالا فصل آینده هم در اسپانیا حضور خواهد داشت و به نظر اخبار بازگشتش به ایران صحت نداشته باشد.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان می‌گوید با توجه به زمان برگزاری تورنمنت کافا، تساوی مقابل تاجیکستان برای او عجیب نبود.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان می‌گوید با توجه به زمان برگزاری تورنمنت کافا، تساوی مقابل تاجیکستان برای او عجیب نبود.
بازیکن کلمبیایی پورتو با شرایط عجیبی پرتغال را به مقصد کشورش ترک کرد.
میلاد عبادی پور در مسیر انتقال به سوپرلیگ والیبال روسیه قرار گرفته است.
توماس توخل، مربی بایرن مونیخ گفت، مقصر وضعیت کنونی تیمش و جایگاهی که در جدول دارند، فقط خود بایرنی‌ها هستند.
رئیس فدراسیون در پایان گفت: وظیفه فدراسیون ساماندهی روندهای آتی است. در این باره، جلساتی هم به زودی و به سرعت با مدیران مرتبط در باشگاه‌ها گذاشته خواهد شد تا نحوه اجرای این طرح را با هماهنگی خود آن‌ها به سرمنزل مقصود برسانیم و عملیاتی کنیم.
مقصر اصلی این شرایط ترسناک دریاچه ناترون را می‌توان کوه Ol Doinyo Lengai در نزدیکی آن دانست که به عنوان «کوه خدا» نیز شناخته می‌شود. این کوه، تنها آتشفشان فعالی است که ناتروکربناتیت‌ها (Natrocarbonatit) را منتشر می‌کند.
«تاج‌السلطنه» یکی از دختران ناصرالدین قاجار است که به سبک پدر، خاطره هم نوشته برای آیندگان. یکی از این خاطرات به برق‌بازی اختصاص دارد که تاج‌السلطنه خودش اول تا آخر آن را شرح داده است.
چالهان اوغلو و اونانا در مورد دعوای عجیب بازیکنان اینتر در جریان بازی با پورتو توضیحاتی را ارائه کردند.
با در نظر گرفتن حداقل ۲۵۰ هزار دلار انتقال سرمایه از سوی ایرانیان به کانادا برای دریافت تابعیت دائم در این کشور و با در نظر گرفتن این موضوع که طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ تعداد ۷۶ هزار و ۳۸۱ ایرانی از کانادا تابعیت دائم دریافت کرده‌اند، میزان سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در این کشور به رقم عجیب ۱۹ میلیارد دلار می‌رسد.
دیروز کریستیانو رونالدو، اسطوره رئال، در 37 سالگی راهی النصر عربستان شد و ممکن است به زودی ایسکو در 30 سالگی راهی سالرنیتانا، باشگاه کوچک ایتالیایی، شود.
اشتباه عجیب دایوت اوپامکانو نقش مهمی در باز شدن دروازه تیم ملی فرانسه برای دومین بار داشت.
مهاجم هلندی پرسپولیسی ها پایش را در یک کفش کرده که همین امروز و فردا ایران را به مقصد هلند ترک کند.
آلمان برای دومین دوره متوالی در جام‌جهانی ناکام بود و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند، اما تقصیر به گردن همسران و نامزدهای بازیکنان افتاده است.
بند جدایی یورگن کلوپ از لیورپول در صورت حضور این سرمربی در تیم ملی آلمان وجود دارد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، به شکل غیرمستقیم از جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس به‌خاطر کم نکردن دستمزدشان انتقاد کرد. او رئیس لالیگا را هم مقصر ثبت قراردادهای عجیب بازیکنان بارسا در دوره مدیریت قبلی دانست.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ