اعلام اسامی نهایی داوران مسابقات فوتبال جام جهانی۲۰۲۳ زنان، برای ۲داور ایرانی و موفق فوتبال چندان خوش‌یمن نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاکنون اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های مختلف بیش از اینکه کنش داشته باشند، واکنش داشته‌اند. آن‌ها منتظر نشسته‌اند تا ببینند چند نفر از تیغ نظارت‌های تنگ‌نظرانه سر سالم به در می‌برند و بعد در خصوص معرفی یا عدم معرفی کاندیدا تصمیم بگیرند. به دیگر سخن، اصلاح‌طلبان در عمل نشسته‌اند تا شورای نگهبان برای آن‌ها تصمیم بگیرد که چه کسی کاندیدای آن‌ها باشد. گویی خود ما نیز در زمین بازی‌ای که شورای نگهبان برای‌مان تعریف کرده است، در ضمیر خود پذیرفته‌ایم که نیرو‌های ما اشکالاتی دارند یا صلاحیت کاندیداتوری ندارند.
عباس عبدی نوشت: اگر کسی می‌تواند بدون رقابت واقعی و حتی با تقلب در دانشگاه درس بخواند، پس چرا اصلا کنکور برگزار می‌کنید؟ این تصمیم هم سطح علمی دانشگاه را خراب و هم تقلب را موجه و هم جوانان کشور را از عدالت و دانشگاه و جامعه ناامید می‌کند. این پرسش‌های جدیدی است که آقای وزیر باید درباره آن‌ها توضیح دهند. مهم‌تر از همه اینکه اصولا استفساریه‌ای وجود ندارد.
اصلا انقلابی بدون ایثار انقلابی نیست، شبه انقلابی است. دوستانی که در دفاع مقدس بوده اند رزمندگانی را دیده اند که پلاکشان را در می‌آوردند تا جنازه شان هم شناسایی نشود. انقلابی یعنی کسی که دنبال مقام، شغل و پست نمی‌دود و رقابت در به دست آوردن منافع ندارد؛ والّا واژه صحیحی را دزدیده است. انقلابی یعنی ایثارگر و از خود گذشته؛ کسی می‌تواند از خود نگذرد و انقلابی باشد؟!
اصلا انقلابی بدون ایثار انقلابی نیست، شبه انقلابی است. دوستانی که در دفاع مقدس بوده اند رزمندگانی را دیده اند که پلاکشان را در می آوردند تا جنازه شان هم شناسایی نشود. انقلابی یعنی کسی که دنبال مقام، شغل و پست نمی دود و رقابت در به دست آوردن منافع ندارد؛ والّا واژه صحیحی را دزدیده است. انقلابی یعنی ایثارگر و از خود گذشته؛ کسی می تواند از خود نگذرد و انقلابی باشد؟!
اصلا بیایید بررسی کنیم. در همان هفته نخست دو بر صفر به سپاهان باختید. آن بازی را شما باختید، سپاهان برد یا... دیگر این را قبول دارید که به زعم خودتان سپاهان تیم حکومتی نیست و کسی بازی را برایش در نیاورده است!
یک فعال اصلاح طلب گفت: تحریم انتخابات اساساً بی‌معنا است و به نوعی تعیین تکلیف برای مردم است، در حالیکه هر کسی می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که در انتخابات شرکت بکند یا خیر.
رئیس اسکودا گفت: در ارتباط با مسائلی که اخیراً رخ داده باید بگویم که مسئولیت کیفری اصولاً شخصی است و قرار نیست که این مسئولیت را شخص دیگری به دوش بکشد. کسی که مغازه‌ای را اجاره می‌کند و در آن کسب و کار راه‌اندازی می‌کند، به هیچ وجه نمی‌تواند میان مشتریان خود تفکیک قائل شود.
انصاریان با بیان اینکه ما گنهکار لجباز نیستیم، گفت: کسی که عرق می‌خورد یا حجاب برمی‌دارد برای لجبازی با کیست؟ این لجبازی برای بی‌حجابی به درد مردم نمی‌خورد اصلاً به آنان برنمی‌گردد. لجبازی با کیست؟ من باور ندارم، اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد به مردم و نیرو‌ها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. از شما می‌خواهم بنویسید خدا چه بدی به شما کرده است که با او لج می‌کنید؟
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه اگر روی عملکرد خودمان متمرکز شویم نتیجه بهتری می‌گیریم، گفت: کسی می‌تواند محله و منطقه اش را اصلاح و مدیریت کند که ابتدا خودش را مدیریت کرده باشد.
منصور قنبرزاده درباره سرنوشت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تصمیمی در هیأت رئیسه گرفته نشده چون اصلا هیأت رئیسه تشکیل جلسه نداده است.
کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، اصلا در نیمه اول فینال نتوانست انتظارات را برآورده کند.
در این مطالعه دانشمندان برای آزمایش فرضیه خود از موش‌های اصلاح ژنتیکی شده استفاده کردند. آن‌ها کشف کردند که موش‌های تحت تست رویانی که عمدتاً مواد ژنتیکی مادری دریافت می‌کردند جمجمه و مغز بزرگتری داشتند در حالی که بدنشان کوچک‌تر بود. آن‌هایی که مقادیر نامتناسبی مواد ژنتیکی پدری دریافت کرده بودند نیز بدنی بزرگ‌تر، اما جمجمه و مغز کوچک‌تری داشتند.
نماینده مردم محلات در مجلس گفت: تغییر جداول مصوبه مجلس غیر قانونی است و باید جبران و اصلاح شود چه کسی و چرا این جداول را تغییر داده است؟
کوشکی گفت: اصلا چیزی به نام گشت‌ارشاد وجود خارجی ندارد که کسی یا کسانی بخواهند با این بهانه حرکت‌های اعتراضی داشته باشند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس: اگر می‌خواهیم فشار مضاعفی به مردم در بحث قیمت انرژی نیاید باید تعرفه پلکانی پرمصرف‌ها را اعمال کنیم که مصوبه قانونی نیز دارد و در بودجه ۱۴۰۱ به میزان غیر یارانه‌ای شدن قبوض انرژی مشترکان پرمصرف بوده است. قرار نیست از جیب آحاد مردم کسی که شرایط مالی بهتری دارد و مصرف غیر بهینه بالاتری را انجام دهد و یارانه بیشتری دریافت کند.
گابریل اسلونینا، گلر آمریکایی جدید چلسی، تصور می کرد اخبار انتقالش به چلسی شایعه هستند. اسلونینا حتی پس از تماس پتر چک هم فکر می کرد کسی در حال شوخی با او است.
بار اول خیلی سخت بود. اصلا نتونستم دست به کیسه‌ها بزنم. نزدیک نیمه شب رفتم که کسی منو نبینه. رفتم سراغ سطلی توی یه خیابون خلوت. پر بود از کیسه آشغال. کیسه‌ها رو از سطل درآوردم و خالی کردم کف پیاده‌رو. چراغ موبایلم رو گرفتم روی زباله‌ها. مقوا و قوطی و پلاستیک رو لابه‌لای پوشک کثیف و تفاله میوه و آشغال سبزی می‌دیدم ولی نمی‌تونستم دست بزنم. بوی گندش حالم رو به‌هم زد. کنار همون زباله‌ها بالا آوردم. رفتم دورتر نشستم کف خیابون و زدم زیر گریه.
فراجا: شرایط پذیرش زائران در پایانه‌های مرزی از طرف عراقی اصلا وجود ندارد/ به هیچ عنوان در حال حاضر برگ گذر موقت برای سفر اربعین صادر نمی‌شود/ هر کسی در هر نقطه از مسیر است و قصد سفر زمینی به عراق را دارد در همان نقطه متوقف شود و جلوتر نیاید/ افرادی که هنوز حرکت نکرده‌اند از سفر زمینی به عراق منصرف شوند/ هر قدم حرکت به سمت پایانه‌های مرزی باعث به خطر افتادن جان زائران خواهد شد
«کسی اصلاً درباره تیم ملی صحبت نکرد. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و کار خود را انجام می‌دهد. موضوعی درباره تیم ملی مطرح نشد.»
علی غلامی، کارشناس صدا و سیما در برنامه بدون توقف شبکه سه گفت: اصلا اختلاس دزدی نیست! ما داریم به سمت کشور اسلامی شدن حرکت می‌کنیم. کسی نگفته ما کشور اسلامی هستیم.
آمار بالای سکته مغزی در ایران؛ سردرد شایع ترین بیماری مغز و اعصاب
مسلم است که سوابق کاری هیچ فردی با تغییر یا اصلاح قانون پاک نمی‌شود. آیا باید با تکیه بر «عطف به ماسبق» نبودن قانون جدید، اینطور القا شود که اگر کسی 29 سال خدمت کرده، می‌تواند 35 سال دیگر خدمت کند یا 6 سال تا بازنشستگی دارد؟
محقق داماد در واکنش به ابراز نگرانی درباره افزایش دین‌گریزی در جامعه گفت: دین‌گریزی اگر از روی اندیشه باشد، خطری ندارد. اما مشکل اینجاست که هم دینداری و هم دین‌گریزی برخی توام با جهل است. این که کسی به واسطه عملکرد ضعیف چند روحانی، کل دین را کنار بگذارد جاهلانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ