دو بازیکن پرسپولیس بیش از سایرین تشنه کسب جام قهرمانی لیگ بیست و دوم خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائل واران اولین گل فصل جدید منچستریونایتد را به ثمر رساند.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد تایید کرد برای چالش با ارلینگ هالند در فینال جام حذفی آماده است.
پرسپولیس در حالی برای ششمین بار در دهه اخیر به مقام قهرمانی رسید که تعدادی از بازیکنان تیم حس و حال جدیدی را تجربه می‌کردند و برخی بارها در چنین جشن‌هایی حضور داشتند.
منچستریونایتد در آستانه چند هفته حساس انتهای فصل یک خبر خوب و یک خبر بد دریافت کرد: بازگشت رافائل واران به تیم و ابهام در حضور مارکوس رشفورد در چند بازی پایانی فصل.
رافائل واران، مدافع فرانسوی، می‌گوید فوتبالش را در رئال، یونایتد یا لانس تمام می‌کند اما احتمال بازگشتش به رئال خیلی کم است.
اینطور که مدیرکل محیط‌زیست البرز می‌گوید وجود زخم‌های عمیق روی بدن واریان باعث شده که او از بین برود. مجید درگی در مورد نحوه مرگ او هم می‌گوید: «به احتمال زیاد این جراحات ناشی از درگیری بین گونه‌ای در قلمرو این حیوان بوده است. این پلنگ دارای جراحات عمیقی بود که با بررسی مشخص شد تازه نیست و حداقل دو هفته از زمان ایجاد آن‌ها می‌گذرد. میزان جراحات و عفونت ایجاد شده در بدن این پلنگ زخمی به قدری بود که امکان نجات نداشت و در نهایت به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته تلف شد.»
رافائل واران جو اولدترافورد در بازی فردا برابر بارسلونا را جهنمی توصیف کرد و گفت که آماده شکست آبی و اناری‌ها هستند.
ژوزه مورینیو در مصاحبه ای گفت که تکلیف قهرمان سری آ ا قبل از پایان فصل ، مشخص شده است .از نظراو ناپولی اسکودتو را برده است و آنها سزاوار قهرمانی هستند.
رافائل واران، مدافع فرانسوی، معتقد است که قهرمانی منچستریونایتد در رقابت‌های این فصل لیگ برتر دور از ذهن نیست.
رافائل واران، مدافع تیم ملی فرانسه، عملکرد این تیم را قابل احترام و افتخارآمیز توصیف کرده است.
گونسالو مونتیل که در وقتهای اضافه بازی فینال جام جهانی وارد زمین شده بود تا یک قدمی باز کردن دروازه فرانسه پیش رفت که رافائل واران مثل یک دروازه‌بان از دروازه تیمش محافظت کرد.
رافائل واران، مدافع فرانسه، به بازیکنان این تیم درباره بازی برابر مراکش هشدار داد.
رافائل واران معتقد است برابر یکی از بهرین تیم های ملی تاریخ انگلیس بازی دارند و کار بسیار دشواری برابر آنها خواهند داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه امروز جمعه گفت، رافائل واران پس از بیش از یک ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، آماده بازگشت به بازی برای دیدار بعد تیم کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل دانمارک است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه پرواز تیم ملی کشورش به قطر برای شرکت در جام جهانی گفت رافائل واران در تیم او نقشی کلیدی دارد و برای استفاده زودهنگام از او ریسک نخواهد کرد.
رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، به علت مصدومیت سه الی چهار هفته از میادین دور خواهد بود‌.
یاپ استام، مدافع سابق منچستریونایتد، واکنش رافائل واران به مصدومیتش را زیر سوال برد.
ستاره خط دفاعی منچستر یونایتد به دلیل مصدومیت شدید مجبور به ترک زمین شد و به نظر می رسد که جام جهانی را از دست داده باشد.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی اعلام کرد که به خاطر هواداران باید در این بازی به پیروزی برسند.
رافائل واران می‌گوید مشکلات ورزشی و غیر ورزشی پل پوگبا این روزها به مهم‌ترین نگرانی تیم ملی فرانسه تبدیل شده است.
تیم ملی اروگوئه با لشکری از ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال و شاغل در غول‌های اروپا، به مصاف ایران می رود.
رافائل واران، ستاره فرانسوی ملی‌پوش منچستریونایتد، می‌گوید فرانسه مایک مانیان، سنگربان میلان، در جام جهانی قطر یکی از ستاره‌های بزرگ خروس‌ها خواهد بود.
رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، از انتقال کاسمیرو به این باشگاه خوشحال است.
رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، با انتشار پیامی به کاسمیرو خوشامد گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ