آبی و بنفش پوشان پایتخت در دومین فصل ورود به رقابت‌های لیگ برتر دنبال شکست یک تیم مدعی برای اولین بار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا یکی از پرتنش‌ترین شب های خود در تور آمریکا را پشت سر گذاشت چرا که دیشب خبر رسید عثمان دمبله پیشنهاد پی اس جی را قبول کرده است.
رهبر انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است.
به گزارش مقامات محلی، یک دیوار که بر اثر باد و باران شدید آسیب دیده بود، بر روی چادرهای کارگران در یک محل ساخت و ساز فروریخت.
پس از وقوع رانش زمین در محل ساخت و ساز یک بزرگراه در شهر یی چانگ، استان هوبی مرکز چین، یک نفر کشته و ۷ نفر ناپدید شدند.
در پی موج همبستگی جهانی با ساکنان جنین در جریان یورش نظامی بی‌سابقه صهیونیست‌ها به جنین، دولت نروژ با محکوم کردن خشونت صهیونیست‌ها با مردم فلسطین ابراز همبستگی و حمایت کرد.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
وبگاه «آرتی» روسیه نگاهی به مهم‌ترین محورهای مواضع پوتین در پی تهاجم صبح امروز پهپادهای رزمی کی‌یف به پایتخت روسیه پرداخته است.
پلیس چین مردی را به اتهام استفاده از چت جی پی تی برای تولید اخبار جعلی درباره یک رویداد تصادف قطار دستگیر کرد.
در پی گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک خانم میانسال تبعه افغانستان در منزل مسکونی خود در شهر کاکی، موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی و مأموران انتظامی قرار گرفت.
آنتونیو رودیگر فاش ساخت که از پی اس جی هم پیشنهاد داشت ولی او همیشه در رویای بازی برای رئال مادرید به سر می برد.
یک هوادار لیونل مسی پس از انتظاری ده ساعته مقابل منزل ستاره پی اس جی سرانجام با او دیدار کرد.
گلوله‌های توپ جدید ۱۵۵ میلیمتری کمپانی بی‌ای‌ئی سیستمز که برای توپخانه دوربرد جدید آمریکایی طراحی شده است، می‌تواند اهدافی را در فاصله ۱۰۵ کیلومتری هدف قرار دهد.
در جریان رسیدگی به طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، موافقان این طرح قانون تغییر ساعت رسمی را قانونی وارداتی عنوان و تاکیدکردند که نه تنها اجرای این قانون فایده‌ای برای کشور به همراه ندارد، بلکه آسیب‌هایی مانند افزایش استرس، بستری در بیمارستان، تصادفات و بی نظمی‌های اجتماعی را در پی دارد؛ آن‌ها «افزایش استرس و سردرگمی»، «بر هم خوردن نظم خانواده‌ها» و «ساختار شکنی» را از جمله دلایل خود برای نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور عنوان کردند؛ در مقابل نیز مخالفان این طرح نیز «بهره‌مندی بیشتر از نور و روشنایی در روز» و «آرامش روانی مردم» را از دلایل خود عنوان و تاکید داشتند که اجرای این قانون تقلید کورکورانه از دیگران نیست بلکه مساله‌ای جغرافیایی و بومی است.
در پی فرافکنی ها و جوسازی برخی از سایت های خبری معلوم الحال، گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار از مسایل پشت پرده این سایت ها پرده برداشت و درباره نیات سوء و منفعت طلبی آنان افشاگری کرد.
کیت خودرو الکتریکی پی ۵۰ شامل چرخ ها، بدنه، صندلی، غربیلک فرمان، موتور الکتریکی و هر چیز دیگری می‌شود که برای ساخت این خودرو الکتریکی جمع و جور نیاز دارید. مونتاژ کامل کیت به حدود ۵۰ ساعت زمان نیاز دارد، اما شرکت پی ۵۰ کارز نسخه‌های کاملا مونتاژ شده را نیز برای فروش عرضه کرده است.
اعتراضات دائمی جواد نکونام به تصمیمات داور در کنار خط سرانجام اخراج او را در پی داشت.
دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین با انتشار بیانیه‌ای اهانت‌های صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن کریم را از سوی جامعه قرآنی بسیج محکوم کرده است.
هنوز مردم روسیه برای مخالفت با جنگ قیام نکرده‌اند؛ اما یک جنگ طولانی، روس‌ها را از آینده‌ای تیره و تار می‌ترساند و این ترس، احتمالا شعله‌های انقلابی را در روسیه روشن می‌کند. روسیه، سابقه تغییر رژیم در پی جنگ‌های ناموفق را دارد. جنگ روسیه و ژاپن ۱۹۰۵-۱۹۰۴ و جنگ جهانی اول به انقلاب بلشویکی منجر شد. انقلاب‌ها در روسیه زمانی رخ داده‌اند که دولت در اهداف اقتصادی و سیاسی خود شکست خورده است.
آیت الله نوی همدانی: تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده است.
عکسی از ساعت جدید کریستیانو رونالدو وایرال شده که جنجال‌های زیادی در پی داشت.
رئیس مجلس ضمن تجلیل از سردار حاجی‌زاده و متخصصان نیروی هوافضای سپاه برای دستیابی به توان ساخت موشک هایپرسونیک تاکید کرد: ساخت این موشک، علامت روشنی است از ترکیب علم و ایمان در صنعت دفاعی کشور.
در حالی که ساعت شمار شروع جام جهانی عدد ۹۰۰ را نشان می‌دهد دو بازیکن پرسپولیس در پی اثبات خود به کارلوس کی‌روش هستند.
بانک آمریکایی گلدمن ساکس در پی افزایش نشانه‌های کندی اقتصاد جهانی، قیمت نفت مورد پیش‌بینی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داد اما اعلام کرد نفت به دلیل محدودیت عرضه احتمالا از سطوح فعلی صعود می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی اطلاع مأموران فرماندهی انتظامی منطقه قروه از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوان ۱۶ ساله‌ی اهل روستای «اوریه» شهرستان قروه به دلیل اختلافات شخصی با دوستان خود و متواری شدن قاتل از صحنه، این موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ