وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی نوشت: ما پاسخ تعامل سازنده را در مسیر تعامل خواهیم داد اما پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگران می‌گویند که یافته‌های آنها می‌توانند به پرسش‌های مهم پیرامون رفتار جستجوگرانه فیل‌ها پاسخ دهند و به زیست‌شناسان در درک رویکردهای حفاظتی که فیل‌ها را به بهترین وجه راضی نگه می‌دارند، کمک کنند.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید انتظار رفتار و برخوردی حرفه‌ای‌تر از سوی ریکاردو ساپینتو را داشته است.
شهردار بومهن در برنامه تهران ۲۰ گفت: جمع‌آوری نشدن زباله‌ها در سطح بومهن مربوط به رفتار و فرهنگ مردم است.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به حاشیه‌های اخیر در پی رفتارهای جنجالی‌اش واکنش نشان داد.
سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حراست قوه مقننه ادعای واگذاری خودرو به نمایندگان را بررسی و کذب بودن آن مشخص شد و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با قید فوریت این اتهام را بررسی می‌کند.
رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری ایرنا و تحریف مصاحبه گفت: خبرنگار خبرگزاری ایرنا در خصوص وحدت میان قوا سوال کرد و بنده در پاسخ گفتم، امامین انقلاب همواره بر وحدت و همدلی میان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه تأکید داشتند تا با همکاری و هم افزایی یک‌دیگر مشکلات کشور بر طرف شود.
بیرانوند گلر اول تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قصد دارد پاسخ جالبی را به رفتار حسینی گلر استقلال در صورت پیروزی سرخ‌ها در دربی پایتخت بدهد.
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ناوشکن این کشور از جزایر موردمناقشه در دریای جنوبی چین عبور کرده و پکن نیز این اقدام را «تحریک‌آمیز» خواند و تأکید کرد به این رفتار آمریکا پاسخ خواهد داد.
این محقق توضیح داد که «شما نمی‌توانید از سگ بپرسید که مشکلات، افکار و اضطراب‌هایش چیست، اما شناخته شده است که آن‌ها زندگی عاطفی غنی‌ای دارند و از اختلالاتی رنج می‌برند که خود را در رفتارشان نشان می‌دهد.»
کج‌کردن سر در سگ‌ها یکی از رفتارهای نسبتاً رایج در پاسخ به دستورات انسان‌هاست، اما اکنون تحقیق جدیدی بیان می‌کند که این رفتار می‌تواند ناشی از سردرگمی حیوان باشد و شاید به سگ‌ها در به یادآوردن موارد مختلف، کمک کند.
والدین وسواسی به خاطر فشارها و افکار وسواسی که دارند، پرخاشگرتر، کنترل گرتر و اضطرابی تر برخورد می‌کنند. از آنجا که معمولا افراد در شرایط هیجانی درست برخورد نمی‌کنند و واکنش و پاسخ های نامتناسب یا بعضا آسیب زایی خواهند داشت، باعث بروز اختلافات خانوادگی خواهد شد
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به واکنش قانونی و قوی مجلس شورای اسلامی ایران، به پارلمان اروپایی هشدار داد که به تبعات منفی این رفتار احساسی خود بر اروپا بیندیشند و بر مسیر دیپلماسی، تعامل سازنده و عقلانیت تمرکز کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت نظارت بر نمایندگان درباره صحبت‌های میرسلیم به این موضوع ورود پیدا می‌کند و اگر ورود پیدا می‌کند چه کسانی می‌توانند شاکی باشند، گفت: بررسی صحبت‌های آقای میرسلیم در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیازمند شاکی است و هرکسی می‌تواند نزد مقام‌قضائی شکایت کند، مقام‌قضائی این موضوع را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع می‌دهد که مثلا شکایت از آقای میرسلیم اتفاق افتاده و تشخیص اینکه این فعل یا قول و گفتار در چارچوب رفتار نمایندگی بوده یا نه، برعهده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است.
فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، امروز پاسخ گزارش جنجالی نشریه رکورد در مورد رونالدو را داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز در پاسخ به ادعاهای مضحک «رابرت مالی»، رفتار آمریکا در قبال مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی را غیرمسئولانه خواند.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
کریستیانو رونالدو دیروز پیش از شروع دیدار یونایتد و وستهم در کنار زمین به گری نویل بی‌محلی کرد و اسطوره منچستریونایتد امروز به این رفتار کریستیانو واکنش نشان داد.
اگر یک زامبی در زمین کم‌عمق‌تر زنده شود و یا درون یک تابوت نه چندان محکم قرار داشته باشد یا تنها درون یک کفن باشد شانس بیرون آمدن را خواهد داشت به خصوص زمانی که قبر تازه بوده و خاک قسمت بالایی خشک و نرم است.
باشگاه پرسپولیس دیگر پیگیر جذب مهاجم استقلال تهران نمی شود و منتظر پاسخ رسمی مدیر برنامه های او می ماند.
خزعلی در پاسخ به سوال مبنی بر رفتار گشت ارشاد با زنان، تصریح کرد: بسیاری از برخورد‌ها ناپسند است. چیزی به نام گشت ارشاد نداریم چراکه ممکن است درصدی از فعالیت پلیس امنیت اجتماعی به این موضوع به عنوان یک جرم چراکه رعایت حجاب و عفاف در قانون درج شده است؛ اختصاص یابد. اینکه شیوه کار چگونه است و به چه شکلی اجرا می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد و نظرات کارشناسی در آن اعمال شود.
ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی در خصوص رفتار عجیبش در بازی مقابل ملوان انزلی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول، که شب گذشته با بی اعتنایی کریستیانو رونالدو روبرو شد، پاسخ او را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ