معاون اول رئیس جمهور گفت: در جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم قرار گرفت خبرنگاران، فرماندهان، سرداران و لشکر این جهاد تبیین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس اداره حفاظت احیای تالاب‌های گیلان با تاکید بر لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب‌های استان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش قراولان حفاظت از تالاب‌ها هستند.
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران این استان به بازخوانی زوایای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداخت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی ۱۷ مرداد و فرار رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.
فرمانده کل سپاه با بیان این که تعهد درونی و مسئولیت واقعی خبرنگاران حفظ هویت جامعه است تاکید کرد: خبرنگار بیان کننده و تبیین کننده حق است.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاطعانه و بدون اغماض در برابر بی‌قانونی و هنجارشکنی می‌ایستیم و همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.
روزنامه ایران نوشت: فاجعه دقیقاً اینجا رخ داده است که برخی اهالی رسانه حتی به خود زحمت مراجعه به منبع اصلی ویدیو را نداده و «طوطی‌وار» به تشویش افکار عمومی پرداختند. جای تأسف دارد که خبرنگاران ضدانقلاب، مبنای رسانه‌ای برخی رسانه‌ها و خبرنگاران اصلاح‌طلب قرار گرفته و الگوی آن‌ها شده‌اند.
رئیس جمهور روسیه در ویدئویی که یک خبرنگار روس منتشر کرده، به طعنه درباره موقعیت مکانی فرمانده کل ارتش اوکراین اطلاعاتی ارائه می‌کند.
خبرنگار امنیتی و نظامی تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه کان اعلام کرد که ترور سران گردان‌های قدس تغییری در معادلات ایجاد نکرده است.
کلنگ زنی طرح تعریض پل شهدای گرگاب امروز با حضور حمیدرضا پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر و …برگزار شد.
محمدعلی نوبخت، در جمع خبرنگاران با رد خبر مسمومیت سریالی در مدرسه شبانه‌روزی ساری اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها، خبر انتشار گاز مونواکسیدکربن تاریخ۱۳ آذر سال جاری در منطقه چهاردانگه را به موضوع مسمومیت سریالی شهر‌های قم و بروجرد نسبت داده‌اند.
توضیحات حجت الاسلام طائب مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران در خصوص مبادله جیسون رضائیان جاسوس خبرنگار ایرانی-آمریکایی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده مسؤول ساقط کردن بالون چینی به خبرنگار پولیتیکو گفت که بالون تا ۲۰۰ فوت (۶۱ متر) ارتفاع داشت و محموله‌ای بیش از چند هزار پوند حمل می‌کرد. این ژنرال نیروی هوایی آمریکا اضافه کرد که بالون به طور بالقوه مواد منفجره حمل می‌کرد تا در صورت لزوم «بالون را منفجر و نابود کند.»
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه دومین شورای معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده و اعترافات فرد ضارب، این اتفاق کاملا یک حادثه شخصی بوده و باید در این ردیف نیز رسیدگی شود.
خبرگزاری برنا نوشت: شنیده‌های خبرنگار خبرگزاری برنا حاکی است که حکم فرماندهی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور به پایان رسیده است و فرمانده جدید فراجا به‌زودی انتخاب می‌شود.
مدیریت روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پاسخ به سؤال خبرنگار گفت: «اصلا نگویید با ما تماس گرفته‌اید، الان وقت این صحبت‌ها نیست، پلیس هر وقت صلاح بداند دراین‌باره صحبت می‌کند». خبرنگار «شرق» عنوان کرد: «پس وقت صحبت از این ماجرا چه زمانی است، وقتی دادستان کل کشور خبر از تعطیلی می‌دهد؟» صباحی گفت: «مگر من دادستان هستم؟ از خودش بپرس». خبرنگار عنوان کرد: «شما مسئول روابط‌عمومی انتظامی تهران بزرگ هستید، این چه طرز پاسخ‌دادن است؟» پاسخ صباحی این بود: «شما شعور نداری؟ می‌گویم از دادستانی سؤال کن».
در پی انتشار جزواتی با عنوان «بولتن تهیه شده توسط یک رسانه برای فرمانده کل سپاه در فضای مجازی»، یک منبع مطلع در سپاه به این خبرگزاری گفت: این ادعا که فرمانده کل سپاه برخی اخبار را از طریق بولتن تهیه شده توسط یکی از مسئولان یک رسانه دریافت می‌کند غیرواقعی و کذب است.
نیشابور ـ فرماندار فیروزه گفت: خبرنگاران فرماندهان جهاد تبیین در سطح کشور هستند و لازم است تلاشی در جهت تزریق امید به کشور را داشته باشند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عملکرد خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عملکرد خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) روز خبرنگار را گرامی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ