سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاطعانه و بدون اغماض در برابر بی‌قانونی و هنجارشکنی می‌ایستیم و همه از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اضافه‌شدن موشک «ابومهدی» به سبد موشک‌های نیروی دریایی ارتش قدرت بازدارندگی و دفاعی ما را در عمق، تکمیل می‌کند.
موشک کروز ابومهدی با حضور وزیر دفاع، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش و فرمانده نیروی دریایی سپاه به یگان‌های دریایی ارتش و سپاه الحاق شد.
ایذه- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شهادت سروان «محمد قنبری» در راستای تأمین امنیت اجتماعی در شهرستان ایذه خبر داد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است، گفت: قبل از روی کار آمدن طالبان با دولت قبلی ارتباطاتی با مرزبان‌های آنان داشتیم و تقریباً مرز را مشترک اداره می‌کردیم و با آنکه مشکلاتی بود اما پاسخگو بودند؛ امروز اما با روی کار آمدن طالبان نشست‌هایی با آنان در تهران، کابل و در مرزها برگزار کردیم ولی همچنان مشکلاتی داریم زیرا نیروهای طالبان در مرز پاسخگو نیستند. نفرات آنها عوض می‌شوند، بدون تجربه هستند و اقدامات غیر متعارف انجام داده و تیراندازی‌های نا به جا دارند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است.
اهواز- جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از حیث نیروی انسانی و تجهیزاتی از لحاظ کمیت و کیفیت پیشرفت چشمگیری نسبت به سال‌های دفاع مقدس داشته است.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.
زابل- جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در بازدید از مرز شرقی کشور در سیستان و بلوچستان گفت: در مرز مشترک ایران و افغانستان چند باری است که از طرف حاکمان افغانستان اشتباه رخ می‌دهد.
سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که شهدا، عامل اصلی امنیت و آسایش کنونی جامعه هستند، گفت: شهدا غیور مردانی بودند که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی و فداکاری کردند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمادگی و توان رزم ارتش در طول سال‌های حیاتش منحصر به فرد است و نیروهای مسلح کشورمان به بالاترین سطح اقتدار و توانمندی دست یافته‌اند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای نخستین بار پهپادهای مجهز به سامانه‌های جنگالی وارد سازمان رزم نزاجا شده‌اند که همه این توانمندی‌ها موجب ارتقای بنیه دفاعی کشور در مواجهه با تهدیدات پیشرو است.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با در اختیار گرفتن کلیه پهپادها و با همکاری هوافضای سپاه توانستیم به خوبی انواع تهدیدات را شبیه‌سازی و برای مقابله با آنها آماده باشیم.
نیشابور ـ جانشین فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی نیشابور ۲۷ کیلو ۳۳۰ گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در این شهرستان نیشابور کشف شد.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ یک میدان رزم واقعی برای نیروی هوایی است تا بتواند به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با نگاه به آینده، تهدیدات را به‌خوبی رصد می‌کند و برای انجام مأموریت‌های خود صد درصد آماده است.
سمنان- جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه پلیس با هرگونه اقدام هنجار شکن برخورد می‌کند، گفت: برنامه‌های شادی بخش طی ایام نوروز در کشور اجرا می‌شود.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: مشکلات و معضلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۸۸۰ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در گیلان خبر داد و گفت: یک باند تولید مواد اشتعال زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند.
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: این قابلیت بالقوه در نیروی هوایی ارتش وجود دارد که با رصد تهدیدات موجود در منطقه، راه حلی برای آن ارائه کرده و در کوتاه ترین زمان پاسخی به آن تهدیدات داده شود.
قم- جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به رصد هر تهدیدی از سوی این نیرو گفت: توان ساخت تجهیزات مورد نیاز نیروی دریایی با استفاده از توانمندی نخبگان و صنعتگران را داریم.
رضایی با اشاره به اینکه تعدادی از این افراد در سایه همین امنیت که زحمتکشان انتظامی عهده دار آن هستند رشد کرده اند خاطرنشان کرد: باید بگوییم که در ریختن خون شهدایی همچون "کرم پور" افرادی که با تشویش اذهان مردم به آشوب طلبی دامن می زنند، دخیل هستند.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: نیروی پدافند هوایی همگام با مردم شریف کشورمان و نیز در تعامل با سایر مجموعه‌ها در راستای اعتلای نظام اسلامی گام برمی‌دارد.
سمنان- جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل مامور وظیفه شناس دامغانی خبر داد و گفت: این فرد ۴۹ ساله در حال فرار از محل جنایت دستگیر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ