رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به سخنان اخیر یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فقدان یک برنامه مدون در دولت واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نوشت: وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می‌شوند.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است، خطاب به آن‌ها گفت: شما غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشور‌های منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه از جمله اثرات درمانی ریتالین بر بدن می‌توان به اختلال بیش‌فعالی و نقص توجه اشاره کرد، گفت: اختلالات خواب، اختلالات خلقی و اختلال کنترل تکانه و مشکلاتی در توجه و تمرکز از جمله موارد تجویز این دارو توسط پزشک است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در ۸ سال دولت قبلی نه تنها روند اعتبارات عمرانی نزولی بوده بلکه طی ۲ سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۴ رشد سالانه پرداخت‌های عمرانی منفی شده است.
جدال لفظی حامد طالبی و سپهر خلجی، باعث اخراج طالبی شد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت به علت نابسامانی بازار خودرو را نادرست توصیف کرد.
خلجی ضمن بازنشر بخشی از سخنان رئیسی و استفاده از هشتک آموزش و پرورش، ارزیابی‌ها از «عزل» و نه «استعفای» اعلامی نوری را تقویت کرد.
خستگی بهاری یک حالت خلقی گذرا و طبیعی است که اغلب در قالب علائم جسمانی و گاهی علائم روانی ظاهر می‌شود؛ کمبود انرژی، تنبلی، ضعف، نیاز شدید به خواب (با وجود خواب کافی)، سردرد، درد در ناحیه مفاصل و در برخی موارد احساس ناامیدی و بی‌انگیزگی از شایع‌ترین علائم خستگی بهاری هستند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از آمادگی بهره‌برداری پروژه‌های گازرسانی به سیستان و بلوچستان خبر داد.
سپهر خلجی در توییتر نوشت: رییس جمهور در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر عالیقدر انقلاب، در سخنرانی خود در میدان آزادی مطالب قابل توجهی را اعلام خواهند کرد.
وریا غفوری خطاب به اینفانتینو در حمایت از خلیج فارس استوری منتشر کرد.
وریا غفوری خطاب به اینفانتینو در حمایت از خلیج فارس استوری منتشر کرد.
سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از انتصاب خسروپناه به سمت دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.
اشتباه بزرگ رییس فیفا در پست اینستاگرامی‌‌ اش پس از حضور در مراسم افتتاحیه جام خلیج فارس، فراتر از یک خطای قابل گذشت است.
سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در احکامی شهاب اسفندیاری، عبدالله گنجی و اکبر نصراللهی را به‌عنوان اعضاء حقیقی شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب کرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به رئیس جمهور چین، گفت: حاکمیت مسلم و قطعی ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج همیشه فارس قابل مذاکره نیست.
رئیس‌جمهوری در اجرای مصوبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد.
«سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت شد
سخنگو و دبیر هیئت دولت گفت: رئیس جمهور در حکمی سپهر خلجی را به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی دولت منصوب کرد.
سخنگوی دولت اعلام کرد که مهرداد بذرپاش هم به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی می‌شود.
مشاور فرمانده کل قوا خطاب به سران برخی کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس گفت: به آن‌ها می‌گویم شما کشور‌های ضعیفی هستید و بدانید آمریکایی‌ها در موقع خطر از شما حمایت نمی‌کنند همانطور که از شاه ایران حمایت نکردند؛ ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است و ان شاء الله ملت ایران با کار آمدی بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.
رنگ پریدگی لب‌ها، احساس خستگی، سرگیجه و سردرد، تنگی نفس، سرعت ضربان قلب، عدم تمرکز، خواب آلودگی، بی حوصلگی، ریزش مو، تغییرات خلقی و کمبود انرژی، از مهم‌ترین علائم کم خونی به شمار می‌رود.
دکتر مهدی زارع گفت: تعیین کانون زلزله می‌تواند به علاوه و منهای ۵ تا ۱۰ کیلومتر خطا داشته باشد، بنابراین کانون زلزله‌هایی که در دریا اتفاق می‌افتد، ممکن است ساحل باشد. اما زلزله در دریا هم می‌تواند اتفاق بیفتد، به دلیل شکستگی‌ها و گسل‌هایی که کف دریا وجود دارد. در نزدیکی سواحل دریای عمان و خلیج فارس در ایران هم گسل وجود دارد. مثلا در ۳۰ کیلومتری ساحل ایران در دریای عمان، مرز فرورانش ورقه اقیانوس هند و دریای عربی به زیر فلات ایران قرار دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ