علیرضا احسانی مدیرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد که مهدی تارتار تنها گزینه هدایت ذوب‌آهن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا امروز هیچ توضیح علمی در خصوص افرادی که ادعا می‌کنند، می‌توانند وقوع زلزله را پیش‌بینی و یا احساس کنند ارائه نشده‌است و از طرفی نیز تا به امروز پیش‌بینی این افراد به حقیقت بدل نشده‌است.
فولاد و صنعت نفت در دربی خوزستان به مصاف هم رفته اند و هر دو تیم به دنبال جبران شکست هفته نخست هستند.
به نظر می‌رسد ملی پوش ایرانی و باشگاه اسپانیایی خواهان او به توافق نرسیده‌اند و باید منتظر اتفاقات تازه‌تری باشیم.
تا هفته گذشته هیچکس تصور نمی کرد عثمان دمبله بارسا را ترک کند ولی او اکنون در یکقدمی پی اس جی قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود تیمش مدیریت باشگاه را مقصر رقم خوردن وضعیت بهم ریخته آبی پوشان معرفی کرد و گفت: کسی که قرار است از استقلال فرار کند من نیستم.
باشگاه تاتنهام هیچ اطلاعاتی در مورد هتل محل اقامتش در بانکوک تایلند منتشر نکرده و دلیل این پنهان‌کاری نامشخص است.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال صحت ندارد.
وقتی برنامه، حمله باشد، کسی پیش‌نمایش منتشر نمی‌کند؛ بلکه اغلب دست خود را نزدیک و مخفی نگه می‌دارد تا از عنصر غافلگیری خود را محروم نکرده باشد. بلندفکرکردن‌های دو طرف درباره جنگ، با اعلام جدول‌های زمانی دور و دیر، بیش از آنکه خبر از جنگ قریب‌الوقوع بدهند، بوی چنگ و دندان نشان‌دادن‌هایی را می‌دهند که پیش از گفتگو و مذاکره لازم‌اند.
نور نیوز نوشت: تغییرات آشکار در مواضع کشور‌های غربی در قبال ایران ضمن آن که از ناامیدی آن‌ها نسبت به افزایش فشار از طریق ایجاد بی ثباتی داخلی در ایران خبر می‌دهد نشانه روشنی از نیاز شدید غرب به توافق با ایران است.
مسیح علینژاد گفت: کاخ سفید و دفتر مکرون و رهبران کشوران غربی از من می‌پرسند، الان انقلاب شما تمام شده و کسی در خیابان نیست، پس چرا نباید به میز مذاکره برگردیم؟
زلنسکی در همین مصاحبه پیشروی‌های ارتش روسیه را تایید کرد که به ادعای او، به بی‌تفاوتی به تلفات از سوی مسکو مرتبط است و از آمریکا و متحدانش به خاطر تعهد ارائه تانک‌های جنگی اصلی به کی‌یف تشکر کرد.
سرمربی تیم آرسنال ترجیح داد پاسخ روشنی به روند مذاکره باشگاه با مودریک ندهد.
مدودف می گوید روسیه در نظر دارد تا زمانی که سیاستمداران عاقل در غرب قدرت را بدست نگرفته اند، بدون غرب عمل کند.
کاخ سفید اعلام کرد: مذاکره جدی با پوتین برای پایان جنگ اوکراین در جریان نیست و کسی حق ندارد به آمریکا دیکته کند چه نوع کمک امنیتی در اختیار اوکراین قرار می دهد.
ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میانه مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟
ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میان مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.
مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و به هر میزان که لازم باشد، آن را افزایش می‌دهیم و به هیچ وجه با کسی درباره آن صحبت نمی‌کنیم.
مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و به هر میزان که لازم باشد، آن را افزایش می‌دهیم و به هیچ وجه با کسی درباره آن صحبت نمی‌کنیم.
وزیر صمت با اشاره به اینکه روند طی شده در صنعت خودرو رو به رشد و شتابنده است افزود: خبر خوب آن است که حرکت‌های مهم و قابل توجهی در بخش‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین آغاز شده است. در گام اول تمرکز بر ثبات تولید بود و اکنون به مرحله‌ای از تولید رسیده ایم که دیگر کسی نمی‌پرسد چرا خودرو ناقص تولید می‌شود.
پس از موافقت یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس مذاکره با شیخ دیاباته را پیش می‌برد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) با حضور ۸۰.۷ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۵۲ تن از ایشان وخیم است.
خدا قبول کند نماز شب باقزی را. ولی ای کاش کسی می‌رفت مذاکره کند که دیپلماسی خوانده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ