شرکت آماری ورزشی اوپتا پیش‌بینی جالبی از تیم‌های صعود کننده و قهرمان جام جهانی ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
هوشنگ نصیرزاده حرفهای عجیبی را در مورد ادعای امیرحسین حسین‌زاده به زبان آورد.
طبق ادعای منابع ایتالیایی، لوچانو اسپالتی منتظر یوونتوس است و به همین دلیل قصد مربیگری در خارج از ایتالیا را ندارد. او به پیشنهاد الاهلی نیز پاسخ رد داده است.
برناردو سیلوا نه به عربستان و نه پی‌اس‌جی نخواهد رفت، چرا که در انتظار رسیدن پیشنهاد رسمی بارسلوناست.
برناردو سیلوا نه به عربستان و نه پی اس جی نخواهد رفت چرا که در انتظار رسیدن پیشنهاد رسمی بارسلوناست.
طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، تاکفوسا کوبو با رد پیشنهاد 160 میلیون یورویی الهلال، ترجیح داد در رئال سوسیداد بماند.
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد.
وزارت صمت ادعای یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است را قویا تکذیب کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ادعای دریافت ۷۵ ماشین شاسی‌بلند در ازای رای‌ منفی به استیضاح وزیر صمت، تخریب خود مجلس است، گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان لازم است به این موضوع ورود کند.
علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.
علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.
اعلام وصول استیضاح وزیر صمت در اواخر فروردین ماه حواشی زیادی در پی داشت. در حالیکه یک نماینده شب گذشته از منتفی شدن این ماجرا خبر داده بود، نماینده ای دیگر این موضوع را تکذیب کرد. یک عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز گفت که هیچ امضایی از استیضاح وزیر صمت پس گرفته نشده است و آئین‌نامه اجازه پس‌گرفتن امضا را نمی‌دهد.
یک نماینده مجلس گفت استیضاح وزیر صمت منتفی نشده و این صرفا استنباط شخصی یک نماینده است.
پلیس فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی مدعی شده که دو مأمور مخفی چین را دستگیر کرده است.
به نظر می‌رسد که بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا روز به روز جدی‌تر می‌شود.
اول شوکه شده بودم، اصلاً باورم نمی‌شد چه اتفاقی برایم افتاده است. خیلی می‌ترسیدم. بعد موضوع را به یکی از دوستانم گفتم. او به من پیشنهاد داد شکایت کنم. دوستم به من گفت سیاوش دیگر به سراغت نخواهد آمد. بعد از آن روز سیاوش دیگر به تلفن‌های من جواب نداد تا اینکه تهدید کردم شکایت می‌کنم. خودش با من تماس گرفت و سعی کرد مرا آرام کند. وقتی دید موفق نمی‌شود تهدید کرد موضوع را به دکتر می‌گوید. با این حال من شکایت کردم.
جورج هیوارد، کارمند سابق فیسبوک، مدعی شده که فیسبوک و پیام‌رسان آن توانایی تخلیه عمدی باتری گوشی‌های هوشمند کاربران خود را دارند. این فرآیند که به آن «تست منفی» گفته می‌شود، شرکت‌های فناوری را قادر می‌سازد تا به طور مخفیانه باتری‌های تلفن کاربر را خالی کنند تا ویژگی‌های یک برنامه را آزمایش کنند.
رئال مادرید تمایل چندانی به تمدید با فرلاند مندی ندارد و می خواهد فران گارسیا را در تابستان پیش رو جانشین او کند.
در فرانسه ادعا شده است که فدراسیون فوتبال برزیل پس از پاسخ منفی کارلو آنچلوتی حالا علاقه دارد تا زین الدین زیدان را جانشین تیته کند.
در پرتغال ادعا می کنند که ژوزه مورینیو فعلا قصد ندارد هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد.
ری دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، به اظهارنظر عجیب کیلیان امباپه در مورد ضعیف بودن رقبای برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی واکنش منفی نشان داد.
نشریه انگلیسی بار دیگر نسبت به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش منفی نشان داد.
پس از پاسخ منفی مارتین برایثویت به جدایی از بارسلونا، باشگاه کاتالان قصد فسخ قرارداد یکطرفه او تا 48 ساعت آینده را دارد.
رییس دانشکده صداوسیما طی پیامی خطاب به وزیر نفت نوشت که منشی او درخواست صدور گواهی فارغ‌التحصیلی دروغین دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ