کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ازترافیک سنگین آزادراه قزوین - کرج خبرداد و گفت اغلب جاده های غربی کشور شاهد بارش برف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و کرمانشاه و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد.
مردم ساکن منطقه الباحه عربستان سعودی واقع در سلسله کوه‌های حجاز، صبح امروز دوشنبه با بارش برف شدید غافلگیر شدند.
سازمان هواشناسی کشور توصیه کرد از استقرار چادر و پارک خودرو در حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری کنید.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در محورهای مواصلاتی با بارش برف و باران مواجه هستیم، گفت: دو محور استان سمنان به دلیل بارش برف مسدود شده است.
بارش بی سابقه باران و برف در هفته های اخیرقسمتی از قاره آمریکای شمالی را از خشکسالی مداوم رها و ذخیره برف کوهستانی را تقویت کرده است.
بارش‌ها امروز (دوشنبه) در خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهار محال و بختیاری، شمال بوشهر و جنوب لرستان تشدید می‌شود.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از بارش برف و وقوع کولاک و آبگرفتگی در ۱۷ استان خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بارش بی سابقه باران و برف در هفته های اخیر نیمی از کالیفرنیا را از خشکسالی مداوم رها و ذخیره برف کوهستانی را تقویت کرده است.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های اصلی و فرعی خراسان رضوی موجب لغزندگی سطح مسیرها شده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مناطقی از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، یزد و خراسان‌جنوبی شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
معصومی گفت:امروزبرخی محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی وشرقی و اردبیل بارش برف وباران وبرخی محورهای استان‌های مازندران،گیلان،اصفهان،چهارمحال وبختیاری،فارس و خراسان جنوبی دارای بارش باران است.
سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران و لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف و سقوط بهمن در ۲۱ استان هشدارداد.
جانشین پلیس راه راهور فراجا گفت:با توجه به بارش برف در روزهای اخیر و همچنین استمرار بارش‌ها در اغلب استان‌های کشور، توصیه ما این است که هموطنان حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.
سازمان هواشناسی با پیش بینی وضعیت جوی نارنجی، اعلام‌کرد: با تقویت فعالیت سامانه بارشی از امروز تا پایان روز سه‌شنبه در اغلب مناطق کشور بارش برف یا باران رخ خواهد داد.
بخش شمال کشورمان منطقه‌ای سرسبز و پر از جنگل‌های زیباست که اغلب در طول سال با بارش همراه است. اکنون که نیمه‌های فصل زمستان را سپری میکنیم این منطقه با بارش‌های اخیر برف سفید پوش شده و طبیعت بسیار زیبایی به خود گرفته است.
در پی تقویت سامانه بارشی در روز جاری (یکشنبه) و شروع بارش برف در اغلب استان‌ها، شرکت فرودگاه‌ها از مسافران درخواست کرد پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند.
طی روز‌های اخیر بارش نعمت الهی برف در بسیاری از استان‌های کشور موجب برودت هوا و افت شدید دما در این استان‌ها شده است؛ بر این اساس با تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران استان و استانداری‌ها، در اغلب استان‌ها مدارس، ادارات و بانک‌ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل و یا دورکار شدند.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به جنوب غرب کشور خبر داد.
با وجود بارش برف در اغلب مناطق تهران، کیفیت هوای شهر تهران با قرارگیری شاخص هم اکنون بر روی عدد ۱۴۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
با وجود بارش برف در اغلب مناطق تهران، کیفیت هوای شهر تهران با قرارگیری شاخص هم اکنون بر روی عدد ۱۴۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بارش برف و باران در اغلب استان‌های کشور
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: اغلب جاده های خراسان رضوی به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ