دیابت نوع ۲ یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مرتبط با چربی اضافی شکم است. مشخص شده افرادی که چربی بدن در شکم‌شان ذخیره می‌شود در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به دیابت و سایر بیماری‌های مزمن هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وی با تاکید بر اینکه اشعه ماوراءبنفش تنها سبب بروز سرطان پوست نمی‌شود و آسیب‌های دیگری هم در پی دارد، ادامه داد: پیرپوستی زودرس نیز عارضه دیگر اشعه ماوراءبنفش است. از سوی دگیر اشعه ماوراءبنفش می‌تواند به شدت به چشم آسیب برساند و سبب بروز آب مروارید و سرطان‌های چشمی شود.
فرابورس ایران امروز ۵ تیرماه، میزبان ششمین عرضه اولیه در سال ۱۴۰۲ با نماد کتوسعه؛ متعلق به سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به روش ترکیبی می‌باشد. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
فردا، ۵ تیرماه، ششمین عرضه اولیه در سال ۱۴۰۲ با نماد کتوسعه؛ متعلق به سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به روش ترکیبی ارائه می شود. به جزییات مهم عرضه اولیه فردا که باید بدانید در این مطلب پرداخته شده است.
حدود ۵ سال از ممنوعیت واردات رسمی لوازم خانگی می گذرد که به نظر می رسد عمده نتیجه این ممنوعیت، جولان لوازم خانگی قاچاق، فیک و فاقد گارانتی در بازارها و فروشگاه های آنلاین بوده است.
مشکلات ریتم قلب به ضربان‌های غیرنرمال قلب گفته می‌شود از جمله ضربان خیلی تند یا خیلی کُند قلب یا ضربان قلب با الگویی نامنظم. شایع‌ترین عارضه مربوط به ریتم قلب در بچه‌ها تاکی‌کاردی نام دارد که زمانی است که قلب خیلی تند می‌زند و نمی‌تواند پیش از انقباض، با خون پُر شود. علائم مرتبط با تاکی‌کاردی شامل تپش قلب، ضربان تند قلب، درد در قفسه سینه و سرگیجه‌هایی می‌شود که گاهی هستند و گاهی نه. اما این مسئله می‌تواند منجر به عارضه‌ای کُشنده به نام ایست ناگهانی قلب شود.
خروپف کردن در خواب می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما اگر فردی در ۳۰ - ۳۵ سالگی دچار این عارضه شود می‌تواند حاکی از وجود مشکل تنفسی باشد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش خودرو وارداتی پس از ۵ سال وقفه رسماً آغاز شد.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده گفت: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده چنین توضیح داد: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
از شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱علاوه بر صرافی‌های مجاز، شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت، سپه و صادرات ایران نسبت به فروش ارز در سرفصل تأمین نیازهای ضروری در سقف معادل ۵۰۰۰یورو اقدام خواهند کرد.
بانک مرکزی اعلام کرد: ۵۰۰ هزار ربع سکه بهار آزادی از روز شنبه ۲۴ دی ماه به مدت سه روز کاری در بورس کالای ایران عرضه می شود که متقاضیان می توانند حداقل یک و حداکثر ۵ قطعه سکه بخرند.
چری در وهله اول مدل‌های شاسی‌بلند با نام‌های Omoda ۵، Tiggo ۷ Pro و Tiggo ۸ Pro را در ترکیه عرضه خواهد کرد و فروش این خودرو‌ها از بهار ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در حوزه ورود فناوری به صنعت خودرو باید شناخت کامل به شبکه داشته باشیم، گفت: در صنعت خودروسازی این شبکه شامل سه قسمت اصلی مدیریت زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تولید و مدیریت عرضه و خدمات است که باید این سه قسمت را با تکنولوژی روز تجهیز کرد.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۵ آذرماه، بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز یکشنبه ۱۵ آبان بیش از پنج برابر میزان تقاضا بود و بیش از ۸۰ درصد ارزهای عرضه شده مشتری نداشت.
بورس کالای ایران از پذیرش ۵ کالا و محصول متعلق به ۵ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد. باید منتظر عرضه‌های جدید در بورس کالا بود.
رینگ بین الملل بورس انرژی ایران روز شنبه ۷ آبان میزبان عرضه ۵ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران است.
بورس انرژی فردا دوشنبه میزبان عرضه ۴۱ هزار و ۳۲۶ تن فراورده هیدروکربونی است.
مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای سرمایه‌ای سازمان حمایت گفت: ۵ هزار و ۵۴۵ مورد بازرسی برای مقابله با عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق طی مردادماه امسال انجام شد.
سونی به تازگی عرضه نسخه اصلاح شده PS۵ را آغاز کرده است. تغییر عمده‌ای که در مدل اصلاح شده PS۵ به چشم می‌خورد، مادربرد ارتقاء یافته آن است.
گوشی اقتصادی iQOO Z۶ Lite ۵G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسماً در هند عرضه شد.
بورس انرژی امروز میزبان ۵ هزار و ۵۸۰ تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ داخلی است.
تبلت شیائومی پد ۵ پرو ۱۲.۴ با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود.
معاون وزیر صمت با اشاره به ممنوعیت عرضه کالاهای بدون شناسه در ۵ گروه کالایی اظهار داشت: تعداد شناسه‌های رهگیری از ۸۰ به ۲۲۴ میلیون کد رهگیری شناسه افزایش پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ