صدراعظم آلمان اعلام کرده که از تلاش ترکیه برای پیوستن به نهاد امنیتی به رهبری روسیه و چین به شدت عصبانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوستر باشگاه استقلال برای مصاف با سپاهان با واکنش هواداران سپاهان مواجه شده است.
سادیو مانه، مهاجم بایرن مونیخ، واکنش تندی به درخواست مصاحبه یک خبرنگار آلمانی نشان داد.
کیهان نوشت: همه اسناد و شواهد نشان‌دهنده آن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و آلمان از دست آقای رئیسی و اقدامات و مواضع ایشان به شدت عصبانی و ناراحت هستند. آقای منتجب‌نیا کدام طرفی است؟!
عصبانیت سرمربی تیم ملی والیبال مردان آلمان پس از شکست برابر ایران و عدم حضور در میکسدزون منجر به عذرخواهی مسئول رسانه‌ای این تیم شد.
عصبانیت سرمربی تیم ملی والیبال مردان آلمان پس از شکست برابر ایران و عدم حضور در میکسدزون منجر به عذرخواهی مسئول رسانه‌ای این تیم شد.
عصبانیت سرمربی تیم ملی والیبال مردان آلمان پس از شکست برابر ایران و عدم حضور در میکسدزون منجر به عذرخواهی مسئول رسانه‌ای این تیم شد.
بر اساس گزارش‌ها کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، به این باشگاه اطلاع داد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.
یکی از همکاران سابق توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید مقایسه شدن با یورگن کلوپ این مربی آلمانی را به شدت عصبانی و ناراحت می‌کند.
ماتئوس : زمان آزمون و خطا به پایان رسیده است
لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، به کادر فنی تیم ملی این کشور هشدار داد که زمان آزمون و خطا تمام شده است.
احتمال بازگشت کارل هاینز رومنیگه، مرد کهنه کار آلمانی به باشگاه بایرن مونیخ وجود دارد.
در مصاحبه مطبوعاتی دیشب بعد از حذف بایرن از چمپیونزلیگ، توماس توخل از سوال یک خبرنگار آلمانی به شدت عصبانی شد.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره اینکه مارکو رویس با دورتموند به توافق رسیده تا قراردادش را یک سال تمدید کند مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی این اخبار را تکذیب کرد و گفت مذاکرات همچنان ادامه دارد.
اقدام کارشناسان شبکه قطری در بدرقه تیم ملی آلمان از جام جهانی خبرساز شد.
تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپن، از پیروزی برابر آلمان بسیار خوشحال بود و گفت که آلمان ها از پیروزی مطمئن بودند و بسیار عصبانی شده اند.
آلمان و فرانسه انتخاب کرده‌اند که به سیستم قدیمی دموکراسی مبتنی بر اصل حکومت اکثریت پایبند باشند. در ایالات متحده و تا حدی در بریتانیا دموکراسی به حکومت اقلیت تبدیل شده و اقلیتی که قدرت را در دست دارد نمایندگی خواست اکثریت را برعهده ندارد این اقلیت صاحب قدرت عصبانی و به طور فزاینده‌ای رادیکال است.
زن ۳۷ ساله‌ گفت: وقتی فهمیدم که ابوذر از چند ماه قبل سوزان را به عقد موقت خودش درآورده است. گویی آسمان بر سرم فرو ریخت و نفرت همه وجودم را فرا گرفت با خشم و عصبانیت با ابوذر به مشاجره پرداختم و سپس به حالت قهر منزلم را ترک کردم و به همراه دخترم به خانه پدرم بازگشتم تا شاید همسرم به خودش بیاید و از سوزان جدا شود، اما او هیچ گاه زیر بار خواسته من نرفت و ادعا می‌کرد «سوزان به خاطر من از همسرش طلاق گرفته است و من نمی‌توانم در این شرایط او را طلاق بدهم!»
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اینکه دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، دوران حضورش در این باشگاه را رو به پایان توصیف کرد، بسیار خشمگین است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
جاشوا کیمیش، ستاره ملی‌پوش آلمانی، از عملکرد مانشافت در بازی دیشب مقابل انگلیس و از دست دادن برتری 2-0 عصبانی است.
جزئیات تازه ای از اختلاف در چلسی در روزهای پایانی حضور توماس توخل به عنوان سرمربی این باشگاه آشکار شده است.
وزیر توسعه اجتماعی تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به عصبانیت برلین از موضع گیری محمود عباس درباره هولوکاست گفت که آلمان باید از وارونه جلوه دادن واقعیت ها خجالت بکشد.
صدر اعظم آلمان و شماری از وزرا و نمایندگان این کشور اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی تا کنون مرتکب 50 هولوکاست علیه ملت فلسطین شده است، محکوم کردند.
دو سوال در نشست خبری امروز یورگن کلوپ، باعث عصبانیت مربی آلمانی لیورپول شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ