مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر گفت: در چندروز آینده شاخص‌های ایمن سازی معرفی وبه تمامی بنادر ابلاغ شده واز این پس بنادرکشورطبق این مولفه وشاخص موردارزیابی قرارخواهندگرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر رزمندگان امروز مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می‌ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهد است.
سازمان لیگ با انتشار نامه‌ای به باشگاه صنعت نفت اعلام کرد در ورزشگاه تختی میزبان استقلال هستند.
رئیس‌جمهور قانون «اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی» به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌‎ای قانون واردات خودروهای کارکرده را به رئیس جمهور ابلاغ کرد.
رئیس دانشگاه تهران با ابلاغ ماموریت تولید و تجاری‌سازی بذرهای هیبریدی محصولات کشاورزی مختلف به دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد: تولید بذرهای هیبریدی تضمین‌کننده امنیت غذایی است.
رییس هیات شنا، شیرچه و واترپلو خوزستان می گوید از حدود ۱۷۰ استخر موجود در استان، تنها هفت استخر دارای مجوز فعالیت هستند.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضائی بر ضابطان دادگستری»از سوی رئیس قوه قضائیه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پس از طی فرایند تایید لایحه واردات خودروهای کارکرده در شورای نگهبان، احتمالا این لایحه تا پایان تیر ماه برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
سازمان نوسازی مدارس کشور شیوه‌نامه احداث، توسعه و نگهداری فضای سبز مدارس را در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ابلاغ کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل کمیته انضباطی ناظر بر قراردادهای ورزشکاران را برای ارایه به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ابلاغیه سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اجرای دستورالعمل و سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به باشگاه ابلاغ کرد.
دستور العمل تکمیلی و سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ارسالی فدراسیون فوتبال توسط سازمان لیگ به باشگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.
فرمانده کل سپاه گفت: در رابطه با درمان ناباروری، مرکزی را در بیمارستان نجمیه راه‌اندازی کردیم که خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: ضروری است تاب آوری مردم در نظر گرفته شود تا امکان پرداخت شهریه از سوی والدین فراهم باشد و از طرف دیگر باید هزینه های جاری مدرسه هم در نظر گرفته شود.
رئیس جمهور یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.
رئیس جمهور پروتکل تمدید موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا ابلاغ کرد.
کمیته داوران در هفته پایانی لیگ برتر از دو داور جدید استفاده کرده است.
وزیر نفت شیوه‌نامه جذب سرمایه‌گذار به‌منظور افزایش پایداری تأمین گاز طبیعی با اولویت مشترکان عمده و نیروگاه‌ها را ابلاغ کرد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از ابلاغ تعیین شهریه مدارس غیردولتی خبر داد.
دستورالعمل حمایت از فعالیت‌های پژوهشگران و فناوران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ابلاغ شد.
دستورالعمل کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی توسط بانک مرکزی ابلاغ شد. بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان از این پس براساس جزئیات اعلام شده کارمزد پرداخت خواهند کرد.
دستورالعمل طرح‌ریزی و کنترل اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت با موافقت وزیر نفت برای اجرا به مدیریت‌های ستادی، شرکت‌های فرعی تابعه و واگذار شده ابلاغ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ