مسئولان ارشاد استان خوزستان گفت: سیستم خنک‌کننده موزه هنر‌های معاصر اهواز به سرقت رفته که چیزی نزدیک به ۸-۹ میلیارد تومان پول آن است. بحث وسایل آشپزخانه، تابلو‌های نفیس و ... نیز مطرح است. تعداد زیادی از تابلو‌ها آنجا از بین رفته است. رنگ آمیزی در و دیوار موزه نیز هست که مجدد رنگ آمیزی دیگری شده و از بین رفته است. عملا موزه هنر‌های معاصر اهواز تبدیل به یک متروکه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: روز جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در جریان دیدار رسمی از کشور دوست و برادر پاکستان، در کراچی - مهمترین مرکز اقتصادی پاکستان- بلواری مهم در این شهر به نام «امام خمینی» مزین و پرده‌برداری شد. زنده باد پاکستان، پاینده باد ایران
طبق روال مرسوم در بین خودروسازان کره‌ای، دامنه تغییرات در این مدل گسترده است و بیشتر به یک تغییر نسل شباهت دارد تا مدل فیس‌لیفت.
مهدی قایدی می گوید که از چند تیم اماراتی از جمله اتحاد کلباء و باشگاه های قطری و عربستانی پیشنهاد دارد.
سایت سوپراسپورت یونان با انتشار خبری از علاقه ریکاردو ساپینتو به ادامه همکاری با کوین یامگا وینگر و مدافع راست فرانسوی استقلال پرده‌برداری کرد.
سایت سوپراسپورت یونان با انتشار خبری از علاقه ریکاردو ساپینتو به ادامه همکاری با کوین یامگا وینگر و مدافع راست فرانسوی استقلال پرده‌برداری کرد.
پزشک تیم ملی والیبال می‌گوید تقریبا نصف تیم در هفته اول لیگ ملت‌ها بیمار بوده‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال از قانون سقف قراردادها دفاع کرد.
بهروز نوروزی‌فر یکی از کارشناسانی بود که در برنامه فوتبال برتر اعتقادی به پنالتی به سود پرسپولیس نداشت و اکنون بعد از همه این ماجراها و جنجال‌ها موعود بنیادی‌فر با انتشار تصاویری از صحنه خطای مدافع پیکان روی پریرا در صفحه شخصی اینستاگرامش از تصمیم خود برای اعلام پنالتی پرده‌برداری کرد و نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!
میلاد شیرواند (خبرنگار) در توئیتی از شغلی با حقوق ۲۴ میلیونی پرده‌برداری کرد.
سرانجام خورخه مسی از دلیل سفر به عربستان پرده برداشت.
تناقض رفتاری و گفتاری برخی از چهره‌ها و افراد سرشناس در جریان حوادث اخیر از ماهیت واقعی نیت این اشخاص پرده‌برداری می‌کند.
تناقض رفتاری و گفتاری برخی از چهره‌ها و افراد سرشناس در جریان حوادث اخیر از ماهیت واقعی نیت این اشخاص پرده‌برداری می‌کند.
در سال ۲۰۲۲، جست‌وجوی بی‌پایان برای ساخت ربات‌هایی به شکل انسان به موفقیت‌های چشمگیری منجر شد. ایلان ماسک از نمونه اولیه ربات اپتیموس (optimus) شرکت تسلا پرده‌برداری کرد. این ماشین‌های دوپا رکورد سرعت را شکستند و شرکت گوگل توانست نمونه‌ای از این ربات بسازد که همبرگر‌ها را سرخ می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه از دلیل نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در جام جهانی پرده‌برداری کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با انگلیس است تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
مجسمه گرد مولر، اسطوره فوتبال آلمان، در شهر نوردلینگن ایالت وست‌فالن رونمایی شد.
پرده‌برداری از پدیده تملق، نان‌به‌نرخ‌روز و چرخش در فوتبال ایران! + اسناد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ