لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برتری مدعیان و تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان پیگیری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورامین- دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: مدیران کارخانه قند باید کارخانه ای با همین ظرفیت در یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان ایجاد کنند.
رئیس جمهور گفت: آن روزی که مردم ورامین حرکت خود را آغاز کردند، در مقابل خود، رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی را می‌دیدند، اما با امید و امیدواری به تغییر حاضر به جانفشانی در این راه شدند.
ورامین- مشکلات قضایی مردم ورامین با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران بررسی شد.
مستاجران برای اجاره یک خانه که با بودجه همخوانی داشته باشد به اطراف تهران کوچ کرده اند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: بررسی‌های پلیس حاکی از آن است که انگیزه قاتل در ارتکاب جرم کاملا خانوادگی بوده و در این رابطه پرونده متشکله به مراجع قضایی ارسال و تحقیقات پلیس نیز ادامه دارد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: قاتل فراری قتل‌های خانوادگی ورامین و پاکدشت با شلیک پلیس زمین‌گیر شد.
ماجرای تیراندازی مقابل دادسرای ورامین
فرماندار ورامین گفت: شخصی با قصد و نیت تشویش اذهان عمومی اقدام به تهیه فیلمی تحت عنوان وجود پوست سگ در منطقه دفن زباله‌های شهرستان ورامین در بخش جواد آباد کرده و مدعی کشتار این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهرستان بود.
سرنوشت مدافعان راست مدعی پرسپولیس و سپاهان به شکلی عجیب به یکدیگر گره خورده است؛ حتی در سالروز تولد.
فردی که جاده ورامین را بسته بود دستگیر شد
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری فرد اراذل و اوباشی که جاده ورامین را بسته بود، خبر داد.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: روز قبل از برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ در جلسه به بچه‌ها گفتم که اگر بخواهند می‌توانند با تلاش، غیرممکن را ممکن کنند.
شهرداری ورامین در یک رقابت نزدیک و دیدنی، رقبای خود را غافلگیر از کرد و برای هشتمین بار عنوان قهرمانی را از آن کرد.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می شود که تیم های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برتری مدعیان و تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان پیگیری شد.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد که در غیاب صدرنشین، این شهرداری ورامین بود که با دو پیروزی و ۱۲ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.
تهران- استاندار تهران گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتیاز دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در لیگ برتر به دلیل انجام ندادن اقدامات لازم در مهلت مقرر حذف شد.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
شاهکار یاسین و رامین! / قهرمان در افتتاحیه باخت/ شکست استقلال بعداز ۳۰بازی بازهم به سپاهان
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ