لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برتری مدعیان و تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان پیگیری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال جاری هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع بنزین در کشور وجود ندارد.
شرکت پالایش نفت ایندین اویل هند تسویه تجارت نفتی با امارات از طریق ارزهای محلی را آغاز کرد.
مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: در استان تهران ۲۰ میلیون لیتر در روز مصرف بنزین داریم که معادل مصرف ۳ استان فارس، اصفهان و کرمان است.
آبادان- یک مسئول در شرکت پالایش نفت آبادان از پایان کار تعمیر، نوسازی و آماده سازی ورزشگاه تختی پیش از برگزاری نخستین بازی خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اطلاعات مربوط به خودروها را برای جایگزینی کارت‌های بانکی با کارت‌های سوخت در اختیار نداریم.
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و سازمان بنادر و دریانوردی به‌منظور تعمیرات اساسی باراندازهای (اسکله‌های) بندر شهید رجایی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
وزیر نفت گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فراتر از یک رویداد نمایشگاهی است زیرا زمینه تعاملات صنعت نفت را فراهم کرده است.
پالایش نفت آبادان دومین بازی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور را با برد مقابل شهرداری گرگان سپری کرد تا سری نیمه نهایی بین این دو تیم یک بر یک مساوی شود.
آبادان- تیم پالایش نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام تهران را شکست داد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: میدان‌های نفتی آزادگان شمالی و یادآوران تأمین‌کننده خوراک گام نخست طرح پالایش گاز هویزه خلیج فارس (ان‌جی‌ال ۳۲۰۰) خواهند بود.
تیم بسکتبال مهرام تهران در سری چهارم از مرحله یک چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی تا سری دو بر دو مساوی و کار به بازی پنجم کشیده شود.
تیم نفت آبادان در بازی سوم از سری یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال به دومین پیروزی خود مقابل مهرام دست پیدا کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اجرای آزمایشی طرح استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت احتمالا از سال آینده آغاز شود.
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: در لایحه بودجه سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای بنزین پیش‌بینی نشده و قیمت بنزین در سال آینده تغییر نمی‌کند.
قرارداد سه‌جانبه تأامین، انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی حوزه شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع (برندینگ) بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت راهبر ترابر انرژی امضا شد.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برتری مدعیان و تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان پیگیری شد.
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر اینکه تامین پایدار سوخت مایع صنایع بدون وقفه ادامه دارد، اعلام کرد: سوخت جایگزین گاز در اختیار کارخانه های سیمان قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه از هفته جاری، توزیع بنزین سوپر در کشور، ازسرگرفته شد، گفت: هم‌اکنون هیچ بنزینی با اکتان کمتر از ۸۷ در کشور توزیع نمی‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پالایشگاه نفت اصفهان با بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها و ظرفیت نخبگان توانسته است سرآمد شرکت‌های پالایشی باشد.
مدیر عامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با کاهش صد لیتری از سهمیه اعتباری کارت سوخت، ۱۵۰ میلیون لیتر در دو ماه در مصرف سوخت صرفه جویی شد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از تلاش صنعت پالایش کشور برای توسعه این بخش در پروژه‌های برون‌مرزی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تعیین اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای کاهش سهمیه‌های بنزین ندارد.
عضو شورای شهر تهران گفت:برخی از پروژه های شهرداری تهران تنها ۱۰ درصد تا تکمیل شدنشان باقی مانده است و از شهرداری تهران میخواهم گزارشی از پروژه‌های نیمه تمام خود را ارائه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ