ایران میزبان یکی از مهم‌ترین رقابت‌های هندبال در قاره آسیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هندبال دختران جوان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم هنگ کنگ به برتری رسید.
در جریان برگزاری نشست سرپرست فدراسیون دوو میدانی با سید حمید سجادی مقرر شد رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان به میزبانی کشورمان برگزار گردد.
با وجود میزبانی اصفهان، هیچ کدام از دو تیم ایرانی مسابقات جام باشگاههای هندبال آسیا به نیمه نهایی نرسیدند.
میزبانی مسابقات وزنه‌برداری غرب آسیا به ایران رسید.
با موافقت فدراسیون وزنه برداری غرب آسیا، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری مردان غرب آسیا در ایران برگزار خواهد شد.
رئیس فدراسیون ناشنوایان از برگزاری مسابقات جهانی جودو به میزبانی ایران در سال جاری خبر داد و گفت: با موافقت فدراسیون جهانی ناشنوایان برای اولین بار این میزبانی به ایران داده شد.
با اعلام فدراسیون جهانی، ایران رسما به عنوان میزبان اولین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی دانشجویان جهان انتخاب شد.
در حالی که قرار بود تیم ملی هندبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شامگاه سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه عازم بالی اندونزی شود، در اقدامی خارج از عرف و عجیب روادید بازیکنان تیم ملی ایران از سوی کشور میزبان صادر نشد.
کنفدراسیون شطرنج آسیا با پیشنهاد ایران برای میزبانی دو رویداد از جمله مسابقات نوجوانان آسیا موافقت کرد.
کنفدراسیون شطرنج آسیا با پیشنهاد ایران برای میزبانی دو رویداد از جمله مسابقات نوجوانان آسیا موافقت کرد.
رئیس فدراسیون هندبال ایران با مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون بین‌المللی هندبال دیدار و گفت‌گو کرد.
کار تیم ملی هندبال ایران تنها با بک پیروزی و تحمل پنج شکست در این دوره از مسابقات به پایان رسید. هر پنج باخت ایران مقابل رقبای اروپایی رقم خورد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین دیدار خود از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان باید مقابل لهستان میزبان به میدان برود.
تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان به پیروزی رسید.
مسابقات هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۱ دی آغاز می‌شود و شیلی اولین حریف تیم ملی ایران در این مسابقات خواهد بود.
با پیشنهاد فدراسیون هندبال ایران و موافقت فدراسیون هندبال آسیا (AHF)، کشور ایران میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا شد.
ایران میزبان یکی از مهم‌ترین رقابت‌های هندبال در قاره آسیا شد.
مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در حاشیه مسابقات جهانی ترکیه برگزار و ایران با اکثریت آرا به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ انتخاب شد.
مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در حاشیه مسابقات جهانی ترکیه برگزار و ایران با اکثریت آرا به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ انتخاب شد.
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال ۲۰۲۳ را به ایران داد.
مسابقات راگبی غرب آسیا برای اولین بار مهرماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود و علی استکی بازیکن ایرانی، ایتالیایی برای شرکت در این مسابقات چهارشنبه 23 شهریور به ایران می‌آید.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر بحرین میزبان رقابت های قهرمانی آسیا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در مسابقات جهانی را هم کسب کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین مسابقه خود در مسابقات کشورهای اسلامی مقابل میزبان به پیروزی رسید.
مربی تیم هندبال دختران نوجوان کشورمان بعد از شکست شاگردانش برابر میزبان دیدارهای جهانی و اولین تیم اروپایی رقیب گفت: از این مرحله کارمان در مسابقات جهانی سخت‌تر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ