مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جشن تکلیف دانش آموزان دختر از 19 تا 25 دی ماه در استان های مختلف کشور برگزار می شود، جزئیات برگزاری این مراسم را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید سعید غدیر با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید سعید غدیر با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد.
تصاویری از حال و هوای خیابان انقلاب چند ساعت مانده تا شروع جشن مهمونی ده کیلومتری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حال و هوای خیابان انقلاب چند ساعت مانده تا شروع جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درباره جشن ۱۰ کیلومتری گفت: اقدامات را از پیش از عید غدیر آغاز کردیم تا هم دهه ولایت را گرامی داشته باشیم و هم شب عید غدیر نورافشانی را در سطح شهر داشته باشیم.
از ساعت 13:30 در تایلند جدال یوزهای کوچک ایران با بازیکنان یمن بر سر کسب سهمیه حضور در جام جهانی آغاز می شود.
در برخی کشورهای اروپایی روزی که نیمکره شمالی بیشترین نور سال را دریافت می کند، جشن گرفته می شود.
جشن خیابانی بازیکنان منچسترسیتی به دلیل بارش باران با تاخیر آغاز شد.
عروسی سلطنتی ولیعهد اردن از هفته قبل با مراسم حنابندان آغاز و در ادامه با کنسرت ها و جشن های مختلف تداوم یافته و امروز مراسم اصلی با حضور 1700 مهمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
همه نیمکت‌نشینان پرسپولیس سرپا منتظر سوت پایان و آغاز جشن بودند.
اهواز - رئیس‌جمهور امروز به همراه هیئت دولت دومین سفر استانی خود به خوزستان را آغاز کرده و شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد، دیدار با مردم اندیمشک و ... بخشی از برنامه‌های این سفر است.
بر اساس اطلاعات دریافتی از جلسه امروز در شهر ناپل، قهرمانی ناپولی در سری آ دو بار جشن گرفته خواهد شد.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری، پایگاه‌های جشن بزرگ ملی نیکوکاری در ۷۰۰ مرکز نیکوکاری و کمیته امداد خراسان رضوی برپا می‌شود.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر با حضور پرشور مردم آغاز شد.
مشهد ـ برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حرم رضوی که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، در شب ۲۲ بهمن ماه به اوج خود می‌رسد تا زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
فدراسیون جهانی فوتبال، برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی آرژانتینی ها پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
پویش برف و انار با محوریت موضوعی شب یلدا به منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جهت ترویج این جشن باستانی ایرانی، ویژه نوجوانان کشور آغاز شد.
جوردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس، تصور کرد ضربه سر هری مگوایر وارد دروازه ایران شده است.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید مرکز آموزش علمی‌و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک، نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری، افتتاح شد.
این جنایت هولناک چهاردهم آذر سال ۹۹ هنگامی رخ داد که دو برادر به نام‌های «محمد- ن» و «حیدر- ن» با جوان دیگری به نام «علی- ف» درگیر شدند. در این درگیری که پس از یک مشاجره لفظی آغاز شده بود، «علی – ف» به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.
در این فیلم لحظه ثبت عکس یادگاری دختران ایران با رئیس‌جمهور در جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها را مشاهده می‌نمایید.
رئیس‌جمهور به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، وارد دانشگاه الزهرا (س) شد تا با حضور در جمع دانشجویان با آنها گفتگو کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ