بنا به گزارش‌ها، بامداد امروز -یکشنبه- روستا‌های «زهیریه» و «خراب رشک» در حومه حسکه هدف حملات گسترده خمپاره‌ای و توپخانه‌ای قرار گرفتند که این حملات به منازل غیر‌نظامیان آسیب‌هایی وارد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی یمن از به شهادت رسیدن یک غیرنظامی در حمله توپخانه‌ای نظامیان سعودی به منطقه مرزی «شدا» در استان صعده خبر دادند.
ارتش ارمنستان طبق گزارش‌هایی اعلام کرد که نیرو‌های آذربایجان از تجهیزات توپخانه‌ای، پهپاد‌های جنگی و سلاح‌های خودکار برای حمله به مواضع خود در امتداد بخش‌های مختلف مرز ارمنستان با آذربایجان استفاده کردند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
دو غیرنظامی یمنی در حمله توپخانه‌ای ارتش عربستان به یکی از مناطق مرزی استان صعده به شهادت رسیدند.
ساعاتی قبل حوالی پاسگاه ساسولی میان نیروهای طالبان و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران تنش‌هایی رخ داد که منجر به تبادل آتش شد. منبع: صابرین پلاس
بر اساس آخرین گزارش وزات دفاع ارمنستان، «حمله توپخانه‌ای و گلوله باران» نیرو‌های مسلح آذربایجان به مواضع نظامی این کشور در مسیر شهر سُتک، دستکم ۳ زخمی به دنبال داشته است.
توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را در خاک سوریه هدف قرار داد.
شبکه ۱۳ اسرائیل نیز در این باره گزارش داد، حمله به برج مراقبت حماس در پی انفجار بمبی در نزدیکی تیم مهندسی انجام گرفت که در نزدیکی دیوار امنیتی مشغول عملیات مهندسی بودند. انفجار این بمب تلفاتی نداشت.
یک شهروند یمنی در حمله توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی در استان صعده به شهادت رسید.
مقامات محلی منطقه دونتسک می‌گویند ارتش اوکراین بار دیگر مناطق مسکونی این منطقه را با حملات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار داده است.
این حمله توپخانه‌ای یک روز پس از عملیات پهپادی ارتش یمن در بندر الضبه واقع در شرق این کشور صورت گرفت.
مقامات محلی شهر انرهودار اعلام کردند تلاش ارتش اوکراین برای تصرف نیروگاه زاپروژیا شکست خورده و این شهر هم‌اکنون تحت حملات توپخانه‌ای ارتش اوکراین قرار دارد.
علت این حملات، تحرکات گروه‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب در ناآرامی‌های روزهای اخیر در ایران، عبور از مرزها و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی اعلام شده است. پیش‌تر و در برهه‌های مختلف نیز مناطقی از اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته بود.
از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.
تصاویری از حمله توپخانه‌ای سپاه به مقر تروریست‌ها را مشاهده نمائید. / فارس
تصاویری از حمله توپخانه‌ای سپاه به مقر تروریست‌ها را مشاهده نمائید. / فارس
دقایقی پیش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق را هدف عملیات آتش‌باری و حملات توپخانه‌ای قرار داد.
دقایقی پیش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق را هدف عملیات آتش‌باری و حملات توپخانه‌ای قرار داد.
در پی ورود تیم‌های مسلح و حجم بالای سلاح توسط گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات به شهرهای مرزی کشوربرای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور،د نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش مقرهای این گروهک‌های در اقلیم کردستان عراق را مورد حمله قرار داد.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه پرتاب خمپاره توسط ارتش خود را به سمت مواضع نیروی‌های نظامی اوکراین منتشر کرد.
مقامات اوکراین روز پنجشنبه ارتش روسیه را متهم کردند که با آتش توپخانه‌ای به شهر انرهودار که نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در آن واقع شده حمله کرده است.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان‌های مسلح اوکراین سه حمله توپخانه‌ای را در قلمرو نیروگاه هسته‌ای زاپوریژژیا و شهر «انرگودار» انجام دادند.
هواپیماهای نظامی ارتش ترکیه روز چهارشنبه نیز منطقه «امیدی» در استان دهوک در شمال عراق را هدف حمله قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ