چند نماد در روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار خواهند کرد. این نماد‌ها کدامند؟ و به چه دلیل مجمع تشکیل می‌دهند؟ کدام نماد‌ها برای افزایش سرمایه مجمع برگزار می‌کنند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
امروز مطالبی همچون پایان سال مالی کدام نمادها پایان اسفند نیست؟، مدرنا و سایر واکسن فروشان در انتظار افزایش تقاضا، هفته آینده کدام نمادها مجمع برگزار می کنند؟، تحلیل تکنیکال شپنا ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ + فیلم، سود معاملات طلا به جیب چه کسانی می رود؟، کف شاخص‌کل بورس چه عددی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی درهفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
در هفته جاری از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۵ شنبه ۴ خردادماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
چند نماد در هفته جاری از ۱۶ اردیبهشت تا ۲۱ اردیبهشت مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده برگزار خواهند کرد. این نماد‌ها کدامند؟ و به چه دلیل مجمع تشکیل می‌دهند؟ کدام نماد‌ها برای افزایش سرمایه مجمع برگزار می‌کنند؟
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار در اولین روز هفته چقدر شد؟، منتظر واریز سود سهام عدالت باشیم؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه برگزار خواهند کرد؟، میل بورسی‌ها به سمت سهام دلاری یا ریالی؟، خودروی ۷۴۵ میلیونی در بازار، خبر‌های مهم برای سهامداران برکت و وغدیر؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت‌هایی که طی هفته جاری، مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه ویا تغییر نام شرکت) تصمیم‌گیری می‌کنند کدامند؟
امروز مطالبی همچون جدیدترین قیمت‌ها از بازار خودرو، نرخ دلار در اولین روز هفته چقدر شد؟، صندوقی که به بازدهی ۱۰۰۰ درصدی رسید، کدام نماد‌ها این هفته مجمع برگزار می‌کنند؟، تعلیق این سه نماد تا اردیبهشت ماه! | این شرکت دارویی افشا خورد!، رقیب تسلا از عربستان می‌آید، تحلیل چهار نماد بورسی | سهامداران فجهان، فسپا، پارسان و کفرا بخوانند!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
در هفته پیش رو از شنبه ۳۰ مهرماه تا ۵ شنبه ۵ آبان ماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
۴ خبر مهم برای ۴ نماد پالایشی در سامانه کدال منتشر گردید که می‌تواند برای سهامداران این نماد‌ها قابل اهمیت باشد. این اخبار از جمله زمان پرداخت سود سهام ؛ آگهی دعوت به مجمع عمومی، حضور در مزایده و .. می باشد، که در این مطلب به تشریح آن ها می پردازیم.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، کدام نماد بیشترین سوددهی را داشت؟، کدام نماد سود بیشتری را شناسایی کرده است؟، پیش بینی قیمت طلا، عرضه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس چه زمانی انجام خواهد شد؟، از برخورد سازمان بورس با یک کارگزاری تا استیضاح وزیر صمت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در روز یکشنبه ۱۷ مهرماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، چند نکته درباره تغییر اساسنامه پالایشی یکم و دارایکم، مجمع کدام نماد‌ها در هفته آخر شهریور برگزار می‌شود؟، نماد‌هایی که امروز افشای الف و ب خوردند!، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امین اسماعیل نژاد یکی از اصلی ترین امیدهای ایران در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۴۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
طبق آمارها، بالاترین رقم زیان انباشته مربوط به بانک خصوصی آینده با ۸۱ هزار و ۹۵۵ میلیارد تومان است. پس از این بانک، بانک دولتی ملی، دوم است.
عملیات اجرایی ۴۸ ابر پروژه صنعتی با اعتبار ۱۷ میلیارد دلاری و مسئولیت ۶ شرکت بزرگ بورسی دیروز با حضور رئیس جمهور آغاز شد و شب گذشته رئیس سازمان بورس مدعی شد ۵۰ میلیون سهامدار از انجام ۴۸ ابر پروژه صنعتی توسط ۶ شرکت بزرگ بورسی و با اعتبار ۱۷ میلیارد دلاری، منتفع می شوند.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
شورای عالی بورس اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت‌های سپرده‌گذاری استانی سهام عدالت پس از ارایه مدل پیشنهادی جهت بازبینی آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت بازگشایی شود.
به‌رغم وعده دولت برای پرداخت سود سهام عدالت در هفته آخر اسفند، ۸ شرکت بزرگ هنوز سود را به‌حساب سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.اما علت این عدم تحقق پرداخت در چیست؟
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ