تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص بلیط فروشی دیدار نساجی – پرسپولیس بیشتر به سود پرسپولیس است تا تیم میزبان.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تدارکاتی پرسپولیس و نساجی مازندران در حالی با تساوی به اتمام رسید که گیورگی گولسیانی حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت!
سارا شیربیگی خانم گل فوتسال آسیا از تصمیم عجیب خود برای حضور در لیگ فوتبال می‌گوید.
با اینکه انتظار می‌رفت سادیو مانه امروز در دیدار النصر و الزمالک برای اولین بار برای این تیم به میدان برود اما ستاره سنگالی در این مسابقه روی نیمکت خواهد نشست.
رئال مادرید قصد دارد از جود بلینگام، ستاره جدید این تیم، در نقش شماره 9 کاذب استفاده کند.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، در آستانه تمدید قراردادش با این باشگاه و رد پیشنهادهای باشگاه‌های بزرگ اروپایی است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، در حال ساخت و ساز عمارتی است که در فاصله بسیار کمی از زمین تمرین چلسی قرار دارد.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی جدید باشگاه الاتحاد عربستان، با رفتاری نسبت به باشگاه سابق خود جنجال به پا کرد.
ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت تا روی نام گلرهای اول و دوم خود برای دیدار فردا خط قرمز بکشد.
مس کرمان امروز چندین تغییر را در ترکیب خود نسبت به بازی قبل دارد.
تمرینات تیم استقلال برای دومین روز متوالی از سوی ریکاردو ساپینتو تعطیل شد.
بر اساس اعلام قنبرزاده یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فقط ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند با ورود به استادیوم آزادی از نزدیک دیدار پرسپولیس - استقلال را تماشا کنند.
با تصمیم مدیرعامل باشگاه چوکا جهانگیر عسگری به عنوان سرمربی جدید چوکای تالش معرفی شد.
یکی از کاربران در واکنش به این مسئله نوشته: اینکه مشهد توریستی و مسافر پذیر هستش چی؟! خب کلی آدم اونجا مسافرت اومدن باید بدون غذا باشن تا ساعت ۵ عصر! عجب...
یحیی گل محمدی تصمیم گرفته با وجود تعطیلی بازی ها تمرینات تیمش را ادامه دهد.
یک رسانه یونانی مدعی شد کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا به دنبال بازگشت به سوپرلیگ یونان است.
باشگاه داماش گیلان که در لیگ 2 حضور دارد و امروز در هفته هیجدهم باید به مصاف تیم شهرداری بندرعباس می رود، در یک تصمیم عجیب مربیان بومی خود را اخراج کرد!
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار مقابل آلومینیوم در ادعای عجیب اعلام کرد که در ادامه لیگ با تیم امید پا به بازی خواهد گذاشت.
متهم به قتل: هرچه می‌گذشت نگاهم نسبت به سامیار بدتر از قبل می‌شد تا اینکه روز حادثه تصمیم گرفتم که او را بکشم. آن روز صبر کردم تا او از مدرسه برگردد. وقتی او از آسانسور خارج شد و می‌خواست وارد خانه شود با یک میله آهنی که از جعبه ابزار شوهرم برداشته بودم چندین ضربه به سر او زدم و پیکرش را داخل آسانسور انداختم و در ادامه کلید طبقه همکف را زدم و آسانسور پایین رفت.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پی اتفاقات روزهای اخیر تصمیم به جدایی گرفته است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ