سخنگوی دولت با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۲ منطبق بر سیاست‌های کلی برنامه هفتم تدوین شده، افزود: با اعلام وصول و توزیع بودجه بین نمایندگان، آنها فرصت بیشتری برای بررسی کارشناسی بودجه خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ابلاغ شده است و لازم است که سازمان برنامه و بودجه به انتشار اسناد بودجه عنایت داشته باشد.
در نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، ماده واحده پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ این جمعیت تایید و آماده طرح و تصویب در مجمع عمومی هلال‌احمر شد.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، دخل و خرج کشور در سال آینده را مشخص کردند.
با 20 رای موافق کلیات بودجه 76 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران برای سال آینده به تصویب رسید.
اصفهان- بودجه ۲۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تصویب شد.
معاون شهردار تهران از تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه خبر داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ به سمتی می رویم که کمترین مغایرت میان عملکرد بودجه و لایحه دولت را داشته باشیم.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در حوزه علم و فناوری نشان می‌دهد در این حوزه بودجه خاصی به منظور حمایت از دانش بنیان‌ها اختصاص داده شده است.
شهردار تهران از ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تهران تا سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۲ با در نظر گرفتن مجموعه شرایط با واقعیات تنظیم شده است کسی ادعا ندارد که کاملا مطلوب است اما با توجه به شرایط کلیات معقولی دارد.
«باید درآمد‌هایی را مدنظر قرار دهیم که قطعاً محقق می‌شوند. یعنی «درآمد‌های واقعی». در بودجه امسال بخش‌هایی افزایش پیدا کرده که هیچ ارتباطی به تولید در کشور ندارند. دولت هزینه کلانی انجام می‌دهد، اما در بخش‌هایی که ایجاد اشتغال کند، سرمایه‌گذاری انجام نمی‌شود. البته امیدوارم که نماینده‌ها متوجه این مسئله باشند و این بودجه فعلی را تصویب نکنند و اصلاحات مورد نیاز را اعمال کنند.»
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: بودجه ۱۴۰۲ همانند بودجه ۱۴۰۱ مشکلاتی را دارد که باید برطرف شود.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره روز گذشته لایحه بودجه ۱۴۰۲ با تاخیر ۳۶ روزه تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. این در حالی است که پیش از تقدیم این لایحه از سوی دولت، نمایندگان مجلس برای جمع‌بندی نظرات نمایندگان در خصوص تقدم و تاخر بررسی بودجه و برنامه جلسه داشتند.
نصب کنتورهای هوشمند با توجه به مبالغ در نظر گرفته شده برای آب مصرفی کشت محصولات اساسی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر تصمیمات مقرر شده که بودجه سال آینده به صورت کامل ارائه و تصویب شود و بررسی آن به صورت دو دوازدهم یا سه دوازدهم نخواهد بود.
محمدرضا میرتاج الدینی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه ۶ ماه تمدید خواهد شد، گفت: بودجه ۱۴۰۲ در دست مجلس است.
محمدرضا میرتاج الدینی گفت: بودجه ۱۴۰۲ در دست مجلس است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: کلیات بودجه ۱۴۰۲ دوشنبه عصر به مجلس فرستاده شده است. ما برخی پیشنهادات را مبنی بر توجه به سند تحول بنیادین داشتیم.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به پایان تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ در هیئت دولت، گفت: دولت می‌تواند هفته آینده تبصره‌ها را به مجلس ارسال کند تا مجلس بررسی بودجه را آغاز کند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت باید در تدوین بودجه توازن و تعادل در رشد را مورد توجه قرار دهد، بر توجه به ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد برنامه‌های دولت تأکید کرد.
با در نظر گرفتن سقف ۵ هزار تومان برای خوراک و دو هزار تومان برای سوخت واحد‌های پتروشیمی، درآمد حاصل از فروش گاز به واحد‌های پتروشیمی در سال جاری به ۹۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید. این در حالی است که بدون در نظر گرفتن سقف ۵ هزار تومانی، منابع حاصل از فروش گاز به این مجتمع ها، می‌توانست به بیش از ۱۶۷ هزار میلیارد تومان برسد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به ارسال لایحه بودجه به دولت طی هفته آتی، گفت: امسال هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ