یک هفته‌ای می‌شود که وارد موج هشتم کرونا شدیم و درحالی استفاده از آزیترومایسین بدون تجویز پزشک و کاملا خودسرانه به عنوان دارویی برای جلوگیری از کرونا در بین برخی مردم رایج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ششمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای غلامرضا، معاون سیاسی جنابعالی که آن را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده اید را هر چه سریع‌تر عزل کنید وگرنه مجلس آن را عزل خواهد کرد.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آمریکا اداره ستاد برنامه‌ریزی جنگ ترکیبی علیه مسکو را برعهده دارد؛ کشورهای عضو گروه- ۷ هم به معنای واقعی کلمه در پی رویارویی همه جانبه با روسیه هستند.
عضو شورای شهر تهران گفت: برای دریافت نوبت معاینه فنی وقتی به سایت ستاد معاینه فنی مراجعه می‌کنیم ملزم به پرداخت تمام بدهی‌ها می‌شویم که این مشکل آفرین است.
علی ابراهیمی، رصدگر هلال ماه و عضو ستاد استهلال استان تهران، گفت: برای بررسی رؤیت‌پذیری هلال ماه شوال ۱۴۴۴ لازم است در ابتدا لحظه مقارنه ماه و خورشید را مرور کنیم که این لحظه مصادف با ساعت ۷ و ۴۲ دقیقه روز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ماه است.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر جواب نامه مجتبی توانگر، نماینده تهران و عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس را منتشر کرد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در نامه ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اگر شما و دوستانتان در پی فتح کامل پارلمان هستید و از فرط بی‌کارنامه بودن مجبورید به ریسمان حجاب متوسل شوید، در حال بسط منکر و زدودن معروف هستید. دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسد العقیده نیست که هر روز مانند مارگیران آن ملعبه قدرت‌طلبی کنند.
عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه نخستین روز ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۲ است.
امسال در تقویم همه کشور‌ها روز چهارشنبه ۲۹ شعبان بوده و پنج شنبه سوم فروردین اول ماه رمضان است.
در پنجاه‌وچهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تمهیدات لازم برای سفرهای نوروز ۱۴۰۲ از سوی مسئولین کمیته‌های عضو ستاد مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت:‌ در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و ... داده شده است.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران از مردودی ۳۰ درصد خودرو‌های مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران خبر داد و گفت: این رقم برای خودرو‌هایی است که برای نخستین بار به مراکز مراجعه کرده اند.
در نخستین جلسه ستاد تبلیغات اقتصادی کشور، پیشنهاد دستگاه‌های عضو جهت کنترل انتظارات تورمی در بازار ارز مطرح و متناسب با آن تصمیماتی اتخاذ شد. ️
شهردار تهران طی حکمی «شادی مالکی» را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، منصوب کرد.
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر ویروس سرماخوردگی در جهان در حال گسترش است که می‌تواند علائم مشابه کرونا داشته باشد. همچنین گروهی از انتروویروس‌ها (ویروسی که اواخر تابستان و اوایل پاییز شیوع می‌یابد) که همزمان علائم گوارشی و تنفسی دارند نیز می‌تواند مواردی از بیماری ایجاد کند که مشابه کرونا باشند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در نامه‌ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، از اظهارات اخیر دبیر این ستاد انتقاد کرد.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار رهبری موضع حسن عباسی درباره ورزشکاران را عیر اخلاقی خواند و از سخنان اخیر دبیر ستاد امربه معروف هم انتقاد کرد.
پزشک اسبق باشگاه استقلال طی حکمی از سوی وزیر ورزش به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ انتخاب شد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی دکتر امین نوروزی را به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
دبیر ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب گفت: خدمات‌رسانی شرکت‌های نفتی عضو این ستاد تا ورود آخرین زائران اربعین حسینی از طریق مرز چزابه و شلمچه استمرار دارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی از ستاد اربعین انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی این ستاد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که «شاهد شیطنت‌هایی در مسئله تخصیص حقابه از هیرمند هستیم»، گفت: برای دریافت حقابه کشورمان گرفتار تناقض‌ها و اختلافات داخلی طالبان هستیم.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، بیان کرد: به نظر می رسد که ستاد ملی مقابله با کرونا به تصمیمات مصلحتی روی آورده و باید از نو مبنای جدیدی در این ستاد پیش گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ