رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی‌بابک محمودی را به عنوان سرپرست سازمان امداد و نجات این جمعیت منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: حضور بانوان امدادگر در مأموریت‌های امدادی ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۹۳ نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی ۴۸ ساعت گذشته در ۳ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به ۱۷۵۷ نفر در یک هفته گذشته، گفت: در این مدت، ۴۷۸ نفر توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر نجات پیدا کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر به تشریح خدمات امداد و نجات در ۶ استان متأثر از سوانح جوی در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۶ ماه ابتدایی امسال، این سازمان به امکانات امدادرسانی به‌روز دنیا مجهز می‌شود.‌
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش امدادگران این سازمان درپی پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع سیل در ۱۰ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۶۷۳ نفر در ۱۲ استان متأثر از سوانح جوی در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته امداد رسانی به ۲۰۷ حادثه دیده در ۸ استان متاثر از سوانح جوی انجام شد.
سرپرست سازمان امدادونجات در پی هشدار سازمان هواشناسی، با اشاره به آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال‌احمر در استان تهران، گفت: از هم‌وطنان درخواست داریم تا از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از حضور بیش از ۸۵۰۰ امدادگر برای پوشش امدادی نماز عید فطر خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به حادثه دیدگان ۲۵ استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و توفان خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران در ۱۲ استان برای بارش شدید باران و برف خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به گزارش سوانح جوی اعم از آب‌گرفتگی، کولاک و برف ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه گفت: به ١١استان امدادرسانی شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر، از امدادرسانی به ۵۴۵ نفر گرفتار در برف و کولاک خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر، از امدادرسانی به ۳۱۲ نفر گرفتار در برف و آبگرفتگی در ۱۸ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با هشدار نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۴ استان کشور از آماده‌باش هلال احمر برای مواجهه با حوادث احتمالی خبر داد.
سرپرست سازمان ‌امداد و نجات اقدامات هلال احمر نحوه خدمات رسانی سازمان امداد و نجات در نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
سرپرست سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به اینکه ١٨ استان متأثر از وقوع برف و کولاک است، گفت: امدادرسانی به حادثه دیدگان در حال انجام است.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به حدود ۴۶۰۰ حادثه دیده در کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۴ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۷ هزار نفر متاثر از سوانح جوی کشور طی ۵ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۴۴ شهرستان در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد درگیر سیل و آبگرفتگی است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر و اسکان اضطراری ۲۵۰۰ گرفتار در برف و کولاک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ