سرپرست سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به اینکه ١٨ استان متأثر از وقوع برف و کولاک است، گفت: امدادرسانی به حادثه دیدگان در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: محدودیت اعمال شده برای هواپیما‌های MD درصورتی که شرکت‌های هواپیمایی روش کنترلی مناسب برای ایام گرم را به سازمان ارائه دهند حذف می‌شود.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به گزارش سوانح جوی اعم از آب‌گرفتگی، کولاک و برف ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه گفت: به ١١استان امدادرسانی شد.
امیررضا معصومی خیلی زود خودش را در نقش یک مدعی تمام عیار در سنگین وزن کشتی آزاد مطرح کرده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:در کشور حدود ١٨ میلیون هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که تاکنون حدود ۱۳.۵ درصد آن حدنگاری شده است.
تقی آزاد ارمکی، استاد برجسته دانشگاه تهران گفت: جامعه را می‌بندیم، فشار می‌آوریم، کنترلش می‌کنیم و ١٨ میلیون به رئیسی رأی می‌دهند. احمدی نژاد دوره اول روز اول مگر چقدر رأی آورد؟ / منبع: جماران
نشست بررسی رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد.
مدیرکل زندان‌های استان تهران از فعالیت زندانیان در ١٨ رشته ورزشی خبر داد و گفت: تربیت بدنی، نقش مهمی در ارتقای سلامت زندانیان دارد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ