سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر به تشریح خدمات امداد و نجات در ۶ استان متأثر از سوانح جوی در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر در هفته گذشته خبرداد.
‎ جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ خانوار متاثر از توفان شن در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با تشریح مهم‌ترین اقدامات هلال‌احمر در سیل خردادماه، از امدادرسانی به ۴۹ هزار و ۵۶۲ نفر، در ۲۷ روز گذشته خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۸ هزار نفر در سیل و آبگرفتگی ۴ روز گذشته خبر داد.
سخنگوی طرح نوروزی هلال‌احمر، ‌با اشاره به آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار نفر، در چهار روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی به بیش از ۲۰ هزار نفر در سوانح جوی کشور خبر داد.
معاون عملیات امدادونجات با تاکید بر شرایط ناپایدار جوی، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی و در سه روز گذشته، خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۷ هزار نفر متاثر از سوانح جوی کشور طی ۵ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در دو روز گذشته خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله خوی خبر داد.
اهواز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از ریزش ۱۲ باب منزل مسکونی و امدادرسانی به بیش از ۱۱۰ خانوار بر اثر بارندگی‌های اخیر در استان خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آبگرفتگی و کولاک در ۱۱ استان کشور، از امدادرسانی به بیش از ۵ هزار حادثه دیده خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در سه روز گذشته، از امدادرسانی به ۲۳ استان کشور خبر داد.
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا از امدادرسانی به بیش از ۱۳۰ سرنشین خودرو در محور اندیکا _ بازفت بر اثر بارش شدید برف خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در سوانح جوی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر در حوادث جوی ۳ روز اخیر در ۲۳ استان کشور خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از انجام ۶۸۹ عملیات امدادی در یک هفته گذشته خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات کشور از امدادرسانی به بیش از ۱۳ هزار نفر در سوانح جوی کشور خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۶ هزار نفر در آذرماه خبر داد.
زاهدان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۳۴۱ نفر آسیب دیده از سیل روز گذشته توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر این نهاد خبر داد.
اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به بیش از ۷۴۰ حادثه دیده توسط نجاتگران این جمعیت در هفته نخست دی‌ماه خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۰۸۹ نفر و نجات ۱۴۸ فرد در حوادث مختلف طی یک هفته گذشته درکشور خبر داد.
اهواز- سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آب‌گرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد.
باغملک- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به امدادرسانی به بیش از دو هزار و ۸۰۰ خوزستانی گفت: امدادرسانی‌های هوایی و زمینی در مناطق صعب‌العبور متأثر از فعالیت مانسون ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ