رئیس پلیس راه راهور از ممنوعیت ورود اتوبوس به خوزستان، ایلام و کرمانشاه خبر داد و گفت: هم وطنان به هیچ عنوان به سمت مرزها حرکت نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از گران بودن قیمت بلیط اتوبوس برای زوار اربعین، تعداد آن هم کم است که لازم است وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود کند.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در مناطق زلزله زده شهرستان خوی مشکل درمانی وجود ندارد و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس در مناطق زلزله زده مستقر شد.
اتوبوس استقلال و سپاهان به ورزشگاه نقش جهان وارد شدند
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:از مسئولان راهنمایی رانندگی و شهرداری می‌خواهم تا برای شماره گذاری خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس و ون اقدام کنند.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نیم‌بها شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نصف شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نصف شدن هزینه مترو و اتوبوس وجود ندارد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ۳ کابینه را تحویل می‌گیریم.
همزمان با ورود تیم ملی به قطر از اتوبوس در نظر گرفته شده برای ایران رونمایی شد.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران جزییات ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را تشریح کرد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۱۰ هزار و ۶۶۷ اتوبوس و ۱۸ هزار و ۶۰ مینی بوس و سواری از ۲۸ شهریور تا پنج مهر، ۴۴۸ هزار و ۲۳ زائر را به مشهد مقدس رساندند.
یک مقام مسئول گفت: از روز گذشته تاکنون هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها خارج شده و تا پایان امشب نیز دو هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس اقدام به جابه‌جایی زائران خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره اتوبوس مدارس و زمان ورود آن به ناوگان حمل و نقل توضیحاتی داد.
رئیس پلیس راه راهور از ممنوعیت ورود اتوبوس به خوزستان، ایلام و کرمانشاه خبر داد و گفت: هم وطنان به هیچ عنوان به سمت مرزها حرکت نکنند.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به عدم توزیع مناسب پروازها در کشور، گفت: اکنون مشکل جدی تأمین اتوبوس و پرواز برای گردشگران خارجی و یا داخلی داریم.
نایب رییس و سخن‌گوی شورای شهر مشهد از برنامه ورود اتوبوس برقی به خطوط اتوبوس‌رانی شهر مشهد خبر داد و گفت: این خودرو به صورت آزمایشی وارد اتوبوس‌رانی مشهد خواهد شد تا بررسی‌های فنی برای استفاده از آن صورت گیرد.
بانوانی که برای دیدار استقلال بامس بلیت تهیه کردند برای اولین بار با اتوبوس وارد ورزشگاه شدند.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: «پروژه اتوبوس برقی پروژه متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته بوده و نخستین پروژه‌‎ای است که بخش خصوصی به‌صورت بلندمدت به آن ورود کرده و می‌خواهد ۵۰دستگاه اتوبوس برقی که گران‌ترین اتوبوس موجود در دنیا محسوب می‌شود را وارد شهر تهران کند.»
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس‌های برقی از اواخر شهریور یا اوایل مهر وارد خطوط بهره برداری میشوند.
وزیر کشور گفت: در دولت جدید قراردادهای خوبی با خودروسازان داخلی بسته شده و امیدواریم بخشی از اتوبوس‌ها تا مهر وارد چرخه شود.
ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس‌های با کیفیت به تدریج از نیمه دوم سال وارد پایخت می‌شوند و تا پایان سال حداقل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس با کیفیت تحویل شهرداری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ