دادگاه اصلی تجدیدنظر رسیدگی به پرونده «حمید نوری» ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (چهارشنبه ۲۱ دی) آغاز خواهد شد که مرحله اولیه جلسه نزدیک به هشت روز طول خواهد کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این پرونده، «معاون برق و انرژی وزارت نیرو»، «مدیرعامل وقت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران» و «معاون وقت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست»، هر کدام به سه سال انفصال از خدمات دولتی و همچنین «معاون وقت نظارت بر اجرای استاندارد‌های سازمان ملی استاندارد ایران» و «معاون وقت تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد» به جهت بازنشستگی در زمان اصدار دادنامه بدوی و توجه اتهام در مقام تصدی مسئولیت اجرایی، هر کدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درجه ۶ محکوم شدند.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که فیفا پایان زمان دریافت لوایح را اعلام کرده است.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: کار ما با اسپانسر زمان طباطبایی به دادگاه کشیده است اما با پیگیری‌های فدراسیون حل می‌شود.
سخنگوی قوه قضاییه در باره تلاش دستگاه قضا برای کاهش سرقت، سرانجام شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی، زمان برگزاری دادگاه ۲ خبرنگار و پرونده حمید نوری توضیحاتی ارائه کرد.
وکلای حمید نوری در دهمین جلسه دادگاه تجدید نظر ایرادات و اشکالات اساسی به روند بازداشت و محاکمه وی در سوئد وارد کردند.
یک قاضی شهر بارسلون با درخواست رسمی دنی آلواز برای آزادی مشروط مخالفت کرد و این ستاره برزیلی تا زمان برگزاری دادگاهش به اتهام تجاوز در زندان خواهد ماند.
مسعود ستایشی با اشاره به اجرای حکم دادگاه حبیب اسیود مشهور به چعب گفت: اگر این تروریست بین المللی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت نمی‌شد همچنان مشغول ادامه جنایت‌های خود بود. در پرونده او رد پای سرویس‌های امریکایی کاملا هویدا است.
زمان برگزاری دادگاه شکیرا، همسر سابق پیکه، به اتهام کلاهبرداری و فرار مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی مشخص شد.
زمان برگزاری دادگاه شکیرا، همسر سابق پیکه، به اتهام کلاهبرداری و فرار مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی مشخص شد.
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
قوی‌ترین دلیل علیه ترامپ، زمان پرداخت حق السکوت است. این پول در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶، درست چند روز قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، به وکیل بازیگر فیلم های مستهجن منتقل شده بود.
جانشین پائولو بنتو در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران کره‌ای با سوالات چالش برانگیزی مواجه شد.
قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهم به سن واقعی وی مشکوک شدند و با توجه به نظر پزشکی قانونی احتمال دادند شناسنامه‌ای که به دادگاه ارائه داده جعلی است و سعید حداقل ۲۱ سال سن دارد و در زمان دستگیری هم بالای ۱۸ سال بوده است.
فدراسیون کشتی اعلام کرد با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
دستور رفع توقیف موقت روزنامه جهان صنعت تا زمان برگزاری دادگاه کیفری صادر شد و این روزنامه از فردا دوباره منتشر خواهد شد.
محمدعلی وکیلی، مدیرمسوول روزنامه «ابتکار» از رییس قوه قضاییه درخواست کرد که تا زمان برگزاری دادگاه «جهان صنعت»، با اختیارات حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای این روزنامه امکان انتشار داشته باشد.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
طبق پیگیری‌های انجام شده، این شکایت در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال مطرح شده است و ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان، مبلغ شکایت نامداری به دادگاه بوده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: به رئیس و مستشار شعبه دادگاه کیفری یک استان تاکید شده تا پرونده با لحاظ اصل اتقان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد حکم قرار گیرد.
دادگاه عالی ورزش بار دیگر حکم نهایی در خصوص مدافع برزیلی پیشین استقلال تهران را به تاخیر انداخت.
زمان برگزاری دادگاه کیفرخواست بزرگترین شکایت تاریخ فوتبال بلژیک در حالی مشخص شد که بعضی از اسامی آشنا برای هواداران فوتبال ایران هم در این پرونده دیده می‌شود.
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ