علی رغبتی به‌عنوان مشاور وزیر ورزش در امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
دبیرکانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از کمبود نیروی کار می‌گوید. کمبودی که نه به خاطر نبود نیروی فعال بلکه به دلیل عدم رغبت این نیروها به مشاغل کارگری پدید آمده است.
اصلاح‌طلبان هم تصور می‌کنند باتوجه به نوع نگاه منفی جامعه به ائتلاف‌هایی که در جریان انتخابات سال۹۲ و مجلس دهم شکل گرفت، اکنون با نیرو‌های خود وارد انتخابات شوند. در واقع دیگر میل و رغبتی نه از سوی لاریجانی وجود دارد و نه اصلاح‌طلبان. لاریجانی هم باتوجه به تندروی عجیب و غریب برخی نیرو‌های اصلاح‌طلب که دیگر چهره‌ای اپوزیسیون به خود گرفته‌اند، نمی‌خواهد همراه آنان شود.
افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها همواره چالش هایی را به دنبال داشته است، اما اکنون ماجرا کمی متفاوت شده زیرا کارشناسان امر می گویند نرخ ۷هزار تومانی خوراک ورشکستگی متانولی ها را به دنبال دارد.
بعید است مرحله دوم این رقابت‌ها هم مرحله سختی برای شهداب تلقی شود که در این دوره با چند ستاره نامی پا به این رقابت‌ها گذشته است. ستاره این تیم سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی ایران است که به‌طور بسیار واضحی سطحش از این رقابت‌ها بالاتر است و مربی تیم هم رغبت نمی‌کند در تمامی دیدار‌ها از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند
نباید در اعتقادات چشم بسته به میراث‌ها عمل کرد و باید همه چیز را با معیار‌های خداوندی سنجید. حجاب، میراث مادران هم باشد، دلیل محکمی نیست که ما بخواهیم آن را اجرا و تقلید کنیم بلکه باید با باور قلبی و با میل و رغبت و اعتقاد به آن انجام شود. هیچ میراثی را نباید کورکورانه پیروی کرد. باید درباره آن علم و آگاهی کسب کرد و در صورت باور یافتن آن را اجرا کرد.
حسین زهی گفت: با توجه به اینکه قانون جهش تولید ملی مسکن در مجلس مصوب شده، اما ظاهر امر نشان می دهد دولت رغبتی برای اجرای این قانون ندارد.
معاون وزیر صمت گفت: کنترل قیمت‌ها همزمان با رشد تولید ممکن است منجر به کاهش سود کالا شود، حال اگر سود کالا کاهش پیدا کند انگیزه و رغبت تولیدکننده برای تولید کمتر خواهد شد.
معاون وزیر صمت گفت: کنترل قیمت‌ها همزمان با رشد تولید ممکن است منجر به کاهش سود کالا شود، حال اگر سود کالا کاهش پیدا کند انگیزه و رغبت تولیدکننده برای تولید کمتر خواهد شد.
رخداد‌های پاییز ۱۴۰۱ پاره‌ای از مسوولان را تکان داد و حرف‌هایی مبنی بر اصلاح روش‌های حاکمیت هم مطرح کردند، اما چندان دوام نیافت، حرف‌ها به محاق فراموشی رفت و دوباره جو گذشته بازگشت. هرچند که حتی اگر برخی شیوه‌های حکمرانی نظیر بررسی صلاحیت نامزد‌های نمایندگی مجلس دچار تحول شود، ذهن محاسبه‌گر جامعه که شرکت در انتخابات را در فرمول فایده - هزینه می‌بیند رغبتی به صندوق رای نشان نمی‌دهد.
چین از "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور ایران در جریان سفر اخیر او به پکن استقبال مودبانه‌ای به عمل آورد. با این وجود، اولویت‌های استراتژیک چین جای دیگری می‌باشد و پکن ایران را در اولویت استراتژیک خود قرار نداده است.
ستایشی با تاکید بر اینکه پرونده با مداقه از ناحیه بازپرس در حال بررسی و تحقیقات است، افزود: تحقیقات تا این مرحله طبق مدارک و مستندات حاکی از آن است که اختلافی میان افراد مجموعه باشگاه فوتبال وجود داشته و تعدادی از والدین توسط هدایتی که صورت گرفته با ۶ امضاء شکایتی را طرح و گلایه کرده‌اند که رفتار فرزندان ما تغییر کرده است و تمایل و رغبتی به شرکت در جلسات فرهنگی و انقلابی ندارند و به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره‌ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.
مهم‌ترین درسی که تصمیم‌گیران و استراتژیست‌ها سیاست خارجی کشورمان از طرح تز عجیب زمستان سخت باید بگیرند این است که نباید فرصت‌ها را با طرح ایده‌های سلبی که شاید در آینده محقق شود یا خیر، از دست داد. اگر در تابستان اروپایی‌ها بر احیای توافق برجام و شاید تسهیل واردات انرژی از ایران (البته بیشتر نفت؛ چرا که اروپایی‌ها هم از نداشتن ظرفیت انتقال گاز ایران آگاه بودند) رغبت و حتی اصرار داشتند، اکنون دیگر شرایط تماما دگرگون شده است. حالا به جرات می‌توان این درس را برای مسئولان کشور بازگو کرد که نه تحولات سیال هستند و هر بازیگری در مسیر پویایی هر چه بیشتر خود گام بر می‌‎دارد؛ لذا نه در وضعیت کنونی و در آینده، نباید برای دست‌یابی به منافع دست به قمار زد
وقتی افراد به این اعتقاد برسند که می‌توانند توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را در محل کار افزایش دهند و به نتایج درخشان تری دست پیدا کنند، آنگاه باعلاقه و رغبت بیشتری کار خواهند کرد و درواقع وجود همین «ذهنیت رشد» در کارکنان است که شادی در کار آن‌ها را افزایش می‌دهد و به موفقیت‌های هرچه بیشتر آن‌ها کمک می‌کند.
تنوع محصولات غذایی و گوناگونی شکل و رنگ آن‌ها بسیاری افراد را تشویق به مصرف بی حد و اندازه آن‌ها می‌کند. بدن نیز در اثر بروز کمبود‌ها و کاستی‌های در سطح مواد موجود در آن گاهی رغبت و میل بیشتری را به مصرف برخی مواد غذایی از خود نشان می‌دهد که این می‌تواند زنگ خطر و روندی غیر طبیعی باشد.
با حکم وزیر ورزش، علی رغبتی به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب شد.
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از جوانی جمعیت و خانواده گفت: این عددهای خیلی کمی که به عنوان حق عائله مندی پرداخت می شود مثل شوخی می ماند و به نوعی جسارت به عائله و اولاد است؛ بنابراین در قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده این مساله پیش بینی و دولت موظف شده به نحوی آن را تغییر دهد که رغبت و انگیزه لازم در مورد ازدواج جوانان را ایجاد کند.
خطرناک شدن هر چه بیشتر تحولات عراق در مسیر وقوع بحران‌های ناخواسته همانند جنگ داخلی، همانند تمامی سال‌های بعد از ۲۰۰۳ ورود مرجعیت بالای شیعیان عراق یعنی آیت‌الله سید علی سیستانی به منازعات کنونی را در مقام سناریویی دیگر محتمل کرده است. آیت‌الله سیستانی با وجود عدم رغبت برای ورود به منازعات سیاسی، طی تمامی سال‌های بعد از فروپاشی حکومت بعث در ۲۰۰۳ نقشی بی‌بدیل را در پیشبرد امور عراق داشته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ