مشهد ـ مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل آموزش و پرورش در راستای تجهیز ۲ هزار اقلام آموزشی مدارس سطح استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: نزدیک به هشت هزار و ۹۰۰ پروژه فعال مدرسه سازی در کشور داریم که بیش از ۲ هزار و ۵۶۵ پروژه با مشارکت خیران است.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲ هزار کلاس درس جدید تا پایان سال جاری به مجموع ۵۷ هزار کلاس درس خراسان رضوی افزوده می‌شود.
گلستان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان نیمه نخست امسال ۲ هزار مدرسه در حال ساخت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
تربت حیدریه ـ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۲ هزار و۲۰۰ تن گندم وارد سیلوها شده که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع تصرف دو هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان فیروزکوه و اعاده این اراضی به بیت‌المال با ورود دستگاه قضا خبر داد.
اصفهان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۲۶ عدد چاپگر در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.
مدیرکل امور کودکان  و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۲ هزار کودک سالانه واجد شرایط فرزند خواندگی می‌شوند، گفت: حدود ۳۰ هزار خانواده در فرایند فرزندخواندگی هستند.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌‎احمر از انجام بیش از ۲ هزار عملیات امدادی در آذرماه خبر داد.
طبق گفته «ایزیدور خاراکسی» از مورخان و جغرافیدانان یونانی سده اول میلادی دژ رشکان شهر ری، تفریحگاه و استراحتگاه بهاره شاهان اشکانی و یکی از اماکن مهم برگزاری مراسم و آیین‌های نوروزی در دوره امپراتوری ساسانی به شمار می‌رفت.
رئیس مرکز موسسات و شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بالغ بر ۲ هزار شرکت دانش بنیان در بررسی های تمدیدی این مرکز رد شدند.
در نوبت دوم عرضه امروز ۲ هزار دستگاه شاهین سفید با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان روی تابلو رفت.
رییس دیوان عالی کشور گفت: حدود ۲ هزار ورودی پرونده به دیوان عالی کشور داریم که بسیاری از آنها تکراری است.
مشهد ـ رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور گفت: دو هزار مدرسه ساخت خیّرین نیمه کاره است که نیاز به مشارکت دولت دارد.
مشهد ـ رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور گفت: دو هزار مدرسه ساخت خیّرین نیمه کاره است که نیاز به مشارکت دولت دارد.
مشهد ـ رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور گفت: دو هزار مدرسه ساخت خیّرین نیمه کاره است که نیاز به مشارکت دولت دارد.
یزد- معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت از احیای ۲ هزار واحد صنعتی در یک سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.
یزد- معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت از احیای ۲ هزار واحد صنعتی در طول یک سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: قطعاً مسائل اخیر، مسائل مهمی است؛ لکن باید آنها را درست و دقیق تحلیل و بررسی کرد و اسیر نگاه رسانه‌ای دشمن نشد. ما حتماً از رنجیدن بعضی از دانشجویان و اساتید محترم ناراحتیم و شکوفایی و آسایش جامعه علمی خواسته همیشگی ماست.
جانشین فراجا با بیان اینکه ۲۰۰۰ مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند گفت : سران فتنه خجالت نمی کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
یک شرکت دانش بنیان در قالب یک قرارداد دوهزارتن پوشش نانویی لوله های انتقال نفت، گاز پتروشیمی، آب و ...را به تولید می رساند.
سمنان- نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه همه دانش‌آموزان باید از امکانات آموزشی برخوردار باشند، گفت: دو هزار میلیارد تومان برای جمع آوری مدارس تخریبی مصوب شد.
جشنواره بین‌المللی «آسوکه» با نمایش ۲ هزار عروسک از ایران و سایر کشورهای جهان به عنوان سفیران صلح و دوستی، ۱۵ تا ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ