مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از احساس مسئولیت ۲ هزار و ۷۴۲ تن از کارکنان وظیفه شناس انتظامی استان برای حمایت از ۵ هزار و ۳۸ کودک یتیم و محسنین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل تا به این لحظه با اصلاح نزدیک به ۵ هزار واحدی مواجه شده است اما حمایت ۲ میلیون واحد را حفظ کرده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از حمایت ۵هزارمیلیارد ریالی برای توسعه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی بر بستر صندوق صنایع خلاق خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در مراسم افتتاح خانه خلاق هزاره در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از حمایت ۵ هزار میلیارد ریالی معاونت برای توسعه صنایع خلاق خبر داد.
بانک تجارت در ادیبهشت ماه امسال با پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج و ۶۵۸ فقره تسهیلات فرزندآوری نقش مهمی در حمایت از جوانان ایرانی ایفا کرد.
مدیرکل کمیته امداد گفت: ۷۹ هزار و ۶۹۷ نفر از مددجویان تحت پوشش، دارای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج هستند.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، گفت: طی ۲۰ سال اخیر از ۱۰ هزار طرح پژوهشی حمایت شده است.
رئیس سازمان داوطلبان از توزیع ۸۲ هزار و ۶۰ بسته حمایتی در قالب طرح هلال رحمت در میان نیازمندان با مشارکت خیرین خبر داد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از مشارکت و حمایت بیش از ۸ هزار نفر از جوانان در پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، خبر داد.
مرکز توسعه قراردادی وینوا در مرکز هم‌آفرینی شهید سلیمانی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری و رییس جهاد دانشگاهی افتتاح شد.
بانک کشاورزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا شروع دهه مبارک فجر، بیش از ۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احداث و توسعه تاسیسات کشت گلخانه‌ای پرداخت کرده است.
اگر دولت و وزرا و تصمیم‌سازان بتوانند تورم را روی ده درصد بیاورند و روی همین نرخ نگه دارند، افزایش حقوق را هم ده درصد بدهند؛ آن زمان هیچکس اعتراضی ندارد؛ اما، چون نمی‌توانند تورم را کنترل کنند، باید براساس تورم مزد را افزایش دهند. ما بازنشستگان حمایت قاطع خود را از نمایندگان کارگری شورایعالی کار که قرار است برای دستمزد چانه‌زنی کنند، اعلام می‌کنیم و همه‌جانبه پشت آن‌ها ایستاده‌ایم تا بتوانند در جایگاهی که دارند براساس قانون، نظریات خود را به کرسی بنشانند.
هفته گذشته شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۷۵ هزار واحدی مواجه شد.
مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی از فعالیت ۱۹ صندوق جسورانه بورسی خبر داد و گفت: این صندوق ها به میزان ۵هزار و۴۰۰ میلیاردتومان از استارت آپها حمایت کرده اند.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به حمایت از ۷۲ هزار طرح کارآفرینی، از پرداخت بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال به کارآفرینان در زمینه های مختلف خبر داد.
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور از انتخاب ۱۴ هزار زن تاثیرگذار ایرانی و حمایت دولت از ایده‌های بانوان در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار خبر داد.
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور از انتخاب ۱۴ هزار زن تاثیرگذار ایرانی و حمایت از ایده‌های بانوان در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار خبر داد.
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور از شناسایی ۱۴ هزار زن تاثیرگذار ایرانی و حمایت از ایده‌های بانوان خبر داد.
با حمایت و مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰۰ بنگاه کوچک و متوسط با ۲۲۰ هزار نفر مشغول به کار شدند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: ۳۸ هزار و ۸۰۸ سالمند از خدمات کمیته امداد در استان تهران برخوردار هستند.
مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای سرمایه‌ای سازمان حمایت گفت: ۵ هزار و ۵۴۵ مورد بازرسی برای مقابله با عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق طی مردادماه امسال انجام شد.
خیران خارج از کشور با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از ۴۸ هزار کودک نیازمند را برعهده گرفته‌اند.
بانک ایران زمین در راستای حمایت از بخش تولید و همراهی با سنگر اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت.
در پی تشدید تنش‌ها میان چین و تایوان، این کشور از هراس اقدام نظامی پکن، پناهگاه‌های خود را به منظور مواجهه با حملات هوایی مهیا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ