در آستانه قرار گرفتن در موج هشتم کرونا و در شرایطی که چین از مراکز اصلی شیوع مجدد کرونا در جهان است، ایرلاین‌ها برای هرگونه اقدام از جمله محدودیت یا کنترل مسافران ورودی از چین به ایران، گوش به فرمان ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت چین در واکنش به اقدام آمریکا و هلند اعلام کرد صادرات برخی از فلزاتِ موثر در ساخت ریزتراشه‌ها را کنترل می‌کند.
سازمان کنترل پشه و ناقل منطقه اورنج کاونتی در کالیفرانیا در اقدامی برای مقابله با افزایش جمعیت پشه ها و جلوگیری از گسترش بیماری ها از پهپاد مجهز به گلوله های حاوی تخم باکتری استفاده می کند.
بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، نیروهای پلیس در ورودی قرارگاه اشرف ۳ مستقر شده‌اند و خروج تمامی وسایل نقلیه از این قرارگاه را کنترل می‌کنند.
ویتنام در حال آماده سازی است تا کاربران شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی را وادار به احراز هویت کند. این اقدام با هدف کنترل کلاهبرداری های آنلاین انجام می شود.
سازمان بازرسی با ورود به موضوع واگذاری اعتبارات و تجهیزات شرکت کنترل ترافیک، نسبت به دعوت از مسئولان مرتبط شهری به‌منظور اخذ توضیحات اقدام کرد.
مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران ضمن تاکید بر اینکه اقدامات مورد نیاز برای کنترل گرد و غبار در حوزه وظایف سازمان هواشناسی نیست، توصیه کرد: اقداماتی همچون جنگل‌کاری، درختکاری و هر نوع اقدامی که بتواند خاک را تثبیت کند و از بلند شدن خاک جلوگیری کند از جمله راهکار‌های مناسب است و می‌توان به درختکاری به عنوان نمونه مناسب‌تری اشاره کرد.
رئیس جمهور آمریکا گفت که اقدام روسیه در تعلیق معاهده کنترل تسلیحات هجومی راهبردی (استارت نو) را دلیلی بر آماده شدن جهت استفاده از سلاح هسته ای نمی داند.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اقدام مثبت بانک مرکزی در مورد راه‌اندازی مرکز مبادله طلا و ارز ایران گفت: دولت برای موفقیت این طرح باید مراقب قاچاق ارز باشد.
معاون مرکز روسی آشتی در سوریه از اقدام دمشق در گشودن دو گذرگاه مرزی برای ورود کمک های بشردوستانه به زلزله زدگان سوری در خارج از مناطق تحت کنترل دولت مرکزی خبر داد.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد و افزود که این اقدام به انفجار غیرقابل کنترل اوضاع منجر خواهد شد.
مراکز مشاوره ژنتیک یکی از مهم‌ترین مراکز برای کنترل و اجرای غربالگری پیش از اقدام برای بارداری و زایمان است.
به طور مثال قیمت یک خودروی چینی خودروسازهای خصوصی در کشور همسایه ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت آن در کشور ما است؛ در این حوزه در آینده نزدیک اقدامی صورت خواهد گرفت تا فرمول تعیین قیمت خودروهایی با این شرایط، کنترل شود تا این‌ها دیگر نتوانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.
رئیس جمهور گفت: باید تمهیدات لازم برای تجهیز مراکز واکسیناسیون فراهم شود تا کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن کرونای آنها گذشته، بتوانند نسبت به تجدید واکسیناسیون اقدام کنند.
روسیه بعد از برگزاری همه‌پرسی، لوهانسک در منطقه شرقی دونباس در اوکراین را به خاک خود الحاق کرد. دولت‌های غربی و کی‌یف این اقدام روسیه را نقض قوانین بین‌المللی می‌خوانند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: افرادی که نگران نوسان در بازار ارز هستند و به این دلیل خرید ارز انجام می‌دهند باید بدانند که از روزهای آینده ابزار جدید را در این حوزه معرفی می‌کنیم.
کارشناسان فناوری می گویند اقدام متا برای ورود به فضای متاورس، راهی برای پس گرفتن کنترل اطلاعات مصرف کننده از اپل بوده است.
دولت و وزارت نفت به جای افزایش قیمت بنزین و فشار به زندگی مردم، با کاهش سهمیه آزاد کارت‌های سوخت از ۲۵۰ به ۱۵۰ لیتر و همچنین ایجاد محدودیت در عرضه آزاد بنزین توسط کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران به خصوص در استان‌های مرزی، اقدام به کنترل مصرف کارت‌های سوخت کرده است که در کنترل قاچاق سوخت نقش مهمی ایفا می‌کند.
یک مقام مسئول گفت: شرکت ملی گاز سه اقدام عملیاتی را در حوزه بهینه‌سازی مصرف گاز در بخش مسکن تعریف کرده است.
هفت کشور از قدرتمندترین کشور‌های جهان در آخرین تلاش خود برای مهار بخش حیاتی انرژی روسیه تاکتیک کنترل قیمت را مورد استفاده قرار می‌دهند. اثربخشی این تاکتیک مورد بحث و مناقشه است و برخی از اقتصاددانان نگران هستند که این اقدام ممکن است پیامد‌های و وخیمی به همراه داشته باشد.
اردوغان ادامه داد: جزایری وجود دارد که کنترل آن در دست یونان است و در آن پایگاه نظامی احداث کرده‌اند، اگر تهدیدات غیر قانونی آتن علیه ما ادامه پیدا کند، [ما اقدامی خواهیم کرد]؛ چرا که صبر ما نیز حد و اندازه‌ای دارد.
رئیسی در این زمینه از تلاش‌های مسئولان اقتصادی دولت برای کاهش تورم نقطه به نقطه قدردانی کرد و با تأکید بر لزوم تبیین این اقدام برای نخبگان و مردم اظهار داشت: مردم باید در جریان قرار بگیرند علی‌رغم اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، تورم توسط دولت کنترل شده است.
رئیسی در این زمینه از تلاش‌های مسئولان اقتصادی دولت برای کاهش تورم نقطه به نقطه قدردانی کرد و با تأکید بر لزوم تبیین این اقدام برای نخبگان و مردم اظهار داشت: مردم باید در جریان قرار بگیرند علی‌رغم اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، تورم توسط دولت کنترل شده است.
موتور سوار تهرانی با توانایی‌های ویژه در کنترل موتورسیکلت، اقدام به انجام حرکات نمایشی در بزرگراه امام علی (ع) کرد.
نیرو‌های بهره‌برداری شرکت واحد که از طریق نظارت به صورت هوشمند و همچنین کنترل میدانی، ایستگاه‌ها و خطوط را رصد می‌کنند، بر اساس تراکم مسافر و تقاضای سفر در برخی ساعات، تعدادی از اتوبوس‌ها را به صورت کامل به آقایان و در بعضی ساعات به طور کامل به بانوان اختصاص می‌دهند تا با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه‌ها، نسبت به برداشت بخشی از مسافران و ایجاد تعادل و توازن در خطوط اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ