معاون میراث‌فرهنگی کشور با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس شورای حکام مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان، ایران و ترکمنستان را خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار خواندند.
رئیس ستاد ارتش قطر روز دوشنبه از عیسی بن راشد المهندی، دستیار دبیرکل شورای همکاری  خلیج فارس در امور نظامی استقبال و برخی از موضوعات دارای اهمیت مشترک را بررسی کرد.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت و ... برپا شد.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: پویش «حال خوب» در ماه رمضان از مردم و خیرین برای کمک به خانواده‌های دارای سه معلول به بالا دعوت می‌کند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی مجلس با حضور با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی تحولات بازار ارز خبر داد.
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
​ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران و حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران و رؤسای روابط‌عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با تاکید بر هم‌افزایی، مسأله‌شناسی و مخاطب‌شناسی برای انعکاس مطلوب اقدامات و دستاوردها در مشهد مقدس برگزار شد.
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران پای میز نقد اقتصاددانان با موضوع گفتگو درباره چالش‌های اقتصادی روز ایران نشست. در این نشست ۵ ساعته که به میزبانی سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزار می‌شد، رضا راعی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، سعید لیلاز، اکبر کمیجانی، شاپور محمدی، طهماسب مظاهری، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام انصاری، آلبرت بغزیان، حمید ابریشمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد. گفتنی است عرضه خودرو در بورس کالا با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای عالی بورس در جلسه این شورا در تیر ماه سال جاری، وارد فاز جدیدی شده بود.
در حاشیه کنفرانس تحول دیجیتال، بانک و بیمه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پروژه صدور سفته الکترونیک بانک گردشگری که مجوز صدور خود را دریافت کرده، ارائه شد.
محمدحسن آصفری نماینده اراک و عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس خبر داد. وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر اقتصاد در ۸ محور در سامانه بارگذاری شده است، افزود: طرح استیضاح جهت رسیدگی و طی روند قانونی هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد و امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد و امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مربوط به شهرداری‌ها دارای ۲۶۰ ماده است اما هنوز هم این مواد دارای مشکلاتی است که به دنبال رفع آن هستیم و بررسی آن به زودی در مجلس آغاز می شود.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار روز سه شنبه برای گفتگو درباره بازارسرمایه به مجلس می روند. محور گفتگو در مجلس شورای اسلامی با مجید عشقی درباره چه موضوعاتی است؟
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی کسانی را که احساساتی شدند، افراد دارای پیشینه قضایی، اعضای گروهک‌ها، وابستگان به خارج و افرادی را که بصورت مسلحانه وارد معرکه شدند از انواع بازداشتی‌های اتفاقات اخیر عنوان کرد و گفت: از نظر کمیسیون قضایی باید با هر کدام برخورد حقوقی خاصی شود.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در بودجه ۱۴۰۱ توسعه محلات دارای ردیف مخصوص شدند و افتتاح این پروژه ها منجر به کاهش فاصله شمال و جنوب می‌شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه قانون پیش‌بینی کرده که سه درصد آزمون‌های استخدامی که هر سال برگزار می‌شود، برای جذب افراد دارای معلولیت باشد گفت: این قانون در سازمان بهزیستی اجرا می‌شود، اما در یکسری از کد رشته‌هایی که متناسب با جذبی (استخدام نیرو) در استان‌ها یا شهرستان‌ها است، بعضا ممکن است اتفاق نیفتد. آماری که داریم این است که از ۳ درصد حدود ۱.۲ درصد جذب اتفاق افتاده است. ۱۴ دستگاه داریم که باید در این حوزه عملکرد داشته باشند. چند روز گذشته نیز با سازمان اداری استخدامی جلسه‌ای داشتیم و این شورا مصوب کرد که حد نصاب را به ۸۰ درصد برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ