امیررضا خادم عنوان‌دار سابق کشتی جهان و المپیک به دلیل اتخاذ مواضع انتقادی در چند ماه گذشته از کار برکنار شده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
امید عالیشاه یکبار دیگر پس از گلزنی در دربی پیراهن خود را از تن خارج کرد، اما اینبار ماجرا رنگ و بوی دیگری داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اخراج ۴ دیپلمات نامطلوب جمهوری آذربایجان اقدام متقابل در برابر این کشور بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدامات تند، احساسی و غیرسازنده جمهوری آذربایجان و اخراج ۴ دیپلمات ایرانی از این کشور گفت: اقدام به عمل متقابل دیپلماتیک را در دستورکار داریم.
پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا علی دایی را به عنوان جانشین امیر قلعه‌نویی معرفی کند. دایی در شرایطی سرمربی تیم ملی شد که خودش کمی قبل از انتخابش گفته هر کسی که لابی قوی‌تری داشته باشد سرمربی تیم ملی می‌شود.
وزارت امور خارجه استونی امروز (جمعه) اعلام کرد، این کشور یکی دیگر از دیپلمات‌های روسیه را به عنوان عنصر نامطلوب اعلام کرده و به وی دستور داده تا ۲۹ مارس (۹ فروردین) از استونی خارج شود.
مهاجم برزیلی پس از اخراج در بازی سپاهان چگونه می‌تواند ورق را به سود خود برگرداند؟
در بیانیه بی‌بی‌سی آمده است: بی‌بی‌سی در روز‌های اخیر با گری و تیمش گفتگو‌های مفصلی داشته است. ما تصمیم گرفتیم تا زمانی که موضعی توافق‌شده و روشن در مورد استفاده او از شبکه]ای اجتماعی نداشته باشیم، از پخش Match of the Day خودداری کنیم.
رضادوست مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در خصوص وضعیت اخراج اتباع خارجی توضیح می دهد.
نتایج ضعیف لیدز در بازی‌‌های اخیر این تیم در لیگ برتر باعث شد مدیران باشگاه جسی مارش، سرمربی آمریکایی این تیم را اخراج کنند.
پرسپولیس در روزی که وحید امیری را در میانه میدان نداشت برابر آلومینیوم به تساوی رضایت داد.
معاون وزیر امور خارجه در گفتگو با الجزیره به توضیح مواضع کشورش در قبال دو پرونده اوکراین و فلسطین پرداخت.
صادق صادقی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 75 مجبور به ترک زمین شد.
وزارت امور خارجه روسیه در اقدامی متقابل، یکی از دیپلمات های لیتوانی را از مسکو اخراج کرد.
امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دانش آموزانی که پس از ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) فارغ التحصیل، انصراف، ترک یا اخراج از تحصیل شده باشند از تاریخ فراغت ترک یا اخراج از تحصیل یک سال مهلت دارند تا خود را معرفی کنند.
اینتر در هفته های اخیر به شدت متحول و شایعات اخراج سیمونه اینزاگی به طور کامل فراموش شده است.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری در صحنه برخورد با او باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری به دلیل بی احتیاطی باید اخراج می‌شده است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به این که آیا دانش آموزی به دلیل تحت تاثیر ناآرامی‌های اخیر قرار گرفتن، اخراج شده است؟ تاکید کرد: هیچ دانش آموزی در این راستا اخراج نشده است. اگر مشکلی برای یکی از این دانش آموزان پیش آید ما خود را موظف می‌دانیم برای آموزش او تلاش کنیم. دانش آموزی در این راستا اخراج نشده؛ اگر هم تحت تاثیر قرار گرفته و حرکتی انجام داده باید به او آگاهی بخشی کنیم. در این راستا تا کنون دانش آموز اخراجی نداشته‌ایم.
فعالیت های اخیر عارف غلامی با تعهدی که کتبا امضا داده، منافات دارد و ابتدا باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.
این بدترین اینتر سال های اخیر است و سیمونه اینزاگی به وضوح خطر اخراج را حس می کند.
سعید فارس السعید کارشناس امور امنیتی در سوریه تاکید کرد که امروز مردم سوریه با تأسی به رویکرد مقاومتی خود، آماده اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور هستند.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به اخراج یک دیپلمات خود اعلام کرد که روسیه به خاطر اخراج یک دیپلمات دیگر روس از سوی مونته نگرو اقدام تلافی جویانه در پیش خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ