وضعیت بازار سرمایه را این بار از دریچه تابلوخوانی نگاه کردیم تا ببینیم که اوضاع در بازار سرمایه چگونه است؟ آیا روند رو به بهبود است یا شرایط دارد بدتر می شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب موتلفه گفت: با پیش ثبت نام‌ها فرصت ۶ ماهه‌ای به شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها داده می‌شود که از آن استقبال می‌کنیم.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
سخنگوی شورای نگهبان از حضور ۵ ساعته نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در شورای نگهبان خبر داد و گفت: امیدوارم برگزاری این جلسات به واقعی‌تر شدن دیدگاه‌ها در خصوص وظایف شورای نگهبان بیانجامد.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
رئیس جمهور در جلسه فوق‌العاده هیأت دولت به منظور بررسی نهایی برنامه هفتم توسعه را سند هویت نگاه دولت برای تحول در پنج سال آینده ذیل سیاست‌های ۲۶ گانه ابلاغی مقام معظم رهبری دانست.
حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد حزب موتلفه از افرادی همچون مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ اظهارنظر کرد و گفت: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
بررسی خرید و فروش خانه های حیاط دار و ویلایی نشان می دهد که با داشتن ۵ میلیارد تومان می توان در مناطق مختلف پایتخت خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن ۴ الی ۵ میلیارد تومان می تواند در مناطق مختلف پایتخت خانه دار شد.
بررسی ها نشان می دهد که با داشتن پنج میلیارد تومان می توان در اغلب مناطق تهران خانه دار شد.
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول بررسی کامل هستند. به محض اینکه اطلاعات‌شان کامل‌تر و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.
میر احمدی گفت: برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول بررسی کامل هستند. به محض اینکه اطلاعات‌شان کامل‌تر و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران حدود ۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان است.
جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
بررسی وضعیت تورم در بخش لوازم خانگی نشان می دهد که از سال ۹۷ به این سو، لوازم خانگی تورم های نزدیک به ۵۰ درصد را تجربه کرده اما پس از ۴ سال وارد کانال ۳۰ درصد شده است.
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
موسی غضنفرآبادی در رابطه با اظهارات نمایندگان گفت: برخی نماینده های حرف هایی می زنند که پختگی لازم را ندارد، نمایندگان نباید اظهاراتی را بیان کنند که همانند اظهارات افرادی است که از رادیو بی بی سی واینترنشنال تکرار می شود. باید مراقبت کرد و برای مردم دلسوزی کرد.
روزنامه وابسته به ارگان حزب موتلفه اسلامی در سرمقاله امروز خود آینده ایران بدون «جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و نتیجه گرفت بدون جمهوری اسلامی هیچ چیز از ایران باقی نمی‌ماند!
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه از بررسی افزایش مدت اعتبار گذرنامه خبر داد و گفت: ۵ تا ۶ روز زمان نیاز است تا گذرنامه جدید به دست فرد متقاضی برسد.
برقراری بیمه هنرمندان صنایع دستی و راهنمایان گردشگری، توجه به صنایع دستی در ابلاغیه کلی سیاست های برنامه ششم و تهیه دستورالعمل اکوکمپها از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
بررسی آمارهای مربوط به تولید خودرو در پنج ماهه ابتدای امسال حاکی از آن است در این مدت در مجموع ۴۲۲ هزار و ۷۸ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده که بیانگر رشد ۱۰ درصدی است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی دو فوریت طرح استفساریه مواد ۳،۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مبنی بر تعیین تکلیف قبولی در آزمون وکالت موافقت کردند.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته جاری ضمن مروری بر آخرین اخبار و تحولات، آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای را بررسی می‌کند.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران در پی صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جهان شامل پاداش ارزی و ریالی شد.
بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود مشمولان سهام عدالت تا پایان اسفندماه سال جاری، از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و به صورت منسجم پرداخت خواهد شد.
برخی فعالان بازار سرمایه عواملی همچون دولتی بودن بورس، نقش دولت در کنترل نقدینگی بورس، دلالی ها و حقوقی های نوسان گیر را دلیل افت بورس می دانند، با این حال نبود نقدینگی موثرتر از سایر مسائل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ