ساعاتی پیش تصاویری از یلدا معیری در فضای مجازی منتشر شد که این فرد با پوشیدن لباس شریف پاک‌بانی مدعی شده است براساس حکم دادگاه وی به پاک‌بانی محکوم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه حقوقی شکایت خانواده‌ی شهدا و آسیب دیدگان کودتای نوژه از دولت آمریکا، که در جریان آن سه نفر به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز زخمی شدند برگزار شد.
نظر به اینکه جلسه دادرسی قبلی علنی بوده و دادگاه قرار غیرعلنی بودن دادرسی رو صادر و اعلام نکرده، در نتیجه طبق قانون این دادرسی هم باید علنی باشد و جلسه دادگاه به صورت علنی برگزار خواهد شد.
جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش آمریکا بابت حمله تروریستی جنگنده‌های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان برگزار شد.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت آمنه ذبیح پور از سپیده قلیان برگزار نشد.
جلسه دادگاه سپیده قلیان به شکایت آمنه ذبیح پور امروز در بستر اسکای روم و به صورت برخط و علنی برگزار می‌شود.
منابع صهیونیستی از بررسی دادخواست برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پست خود، توسط دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.
دادگاه حقوق بشر اروپا امروز به‌بهانه واهی تحقیقات ناکافی درباره قتل «بوریس نمتسوف» یکی از مخالفان کرملین علیرغم دستور «ولادیمیر پوتین» به پیگیری شخصی این موضوع، روسیه را محکوم کرد.
قاضی دادگاهی فدرال در آمریکا ملاقات و برقراری ارتباط آژانس ها و مقامات دولت جو بایدن با شبکه های اجتماعی برای بازبینی محتوایشان را محدود کرد.
وکیل توماج توضیح داد: گرچه آقای توماج صالحی نزدیک به هشت ماه است که در زندان اختصاصی اطلاعات اصفهان نگهداری می‌شود، اما از نظر روحی و جسمی به خود مسلط بود و در دادگاه نیز توضیحات دقیق و واضحی ارائه کرد.
غریب آبادی درباره رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان گفت: پیش از این کیفرخواست این پرونده صادر شد و باید فرآیند رسیدگی آغاز شود. اکنون قضات این شعبه تعیین شدند و ابلاغ ویژه از سوی ریاست محترم قوه قضاییه برای سه قاضی صادر شده و به زودی کار خودشان را آغاز خواهند کرد. جلسات دادگاه هم شکلی و هم محتوایی است و باید روند آن طی شود و کیفرخواست باید بررسی شود.
دادستان کل کشور گفت: ۷۰۰ کیفرخواست همراه با لیستی از اسامی تروریست‌های سازمان منافقین در دستگاه قضایی تشکیل شده و به زودی دادگاه بین المللی مجازات آنها برگزار خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین از برگزاری جلسه دادگاه متهمان پرونده دوج کوین (ارز دیجیتال) در شعبه ۱۰۲ دادگاه‌های کیفری دو قزوین به ریاست قاضی اکرمی خبر داد.
تا استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کند و رای این کمیته مبنی بر بازگشت آبی ها به لیگ قهرمانان آسیا صادر شود، بازی تراکتور در برابر حریف آسیایی برگزار شده است.
یک دادگاه صهیونیستی حکمی را در خصوص تخریب یک مدرسه‌ ابتدایی فلسطینی با ۵۸ دانش‌آموز دختر در جنوب الخلیل صادر کرد.
ترامپ به اتهامات فدرال در دادگاه میامی محاکمه شد
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی ناشی از شهادت سردار شهید سلیمانی به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی (بین‌الملل) برگزار شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از باشگاه اورتون به دادگاه عالی لندن شکایت کرده است.
وکیل انتخابی مهران سماک، یکی از جان باختگان بندر انزلی، از ارسال پرونده موکل خود به دیوان عالی کشور با اعتراض متهم خبر داد و تاکید کرد که فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی همچنان در بازداشت است.
دادگاه عالی برزیل دستور داده تحقیقاتی درباره مدیران ارشد اجرایی تلگرام و گوگل انجام شود. آنها به راه اندازی کمپینی برای انتقاد از لایحه قانونمندسازی اینترنت متهم شده اند.
دادگاه عالی طالبان اعلام کرده است که محاکم حکومت طالبان در سراسر افغانستان تاکنون ۱۷۵ حکم قصاص، ۳۷ حکم سنگسار و ۴ حکم آوار کردن دیوار بر محکومان را صادر کرده است. عبدالمالک حقانی، معاون این دادگاه گفته این احکام در صورت تایید شورای رهبری و کابینه طالبان «مرحله به مرحله» اجرا خواهد شد.
وزارت ورزش مصر حکم رسمی برکناری مرتضی منصور از سمت ریاست باشگاه الزمالک را صادر کرد.
یک دادگاه در آلمان از دیوان دادگستری اروپا درخواست کرد تا حکم اولیه‌ای علیه فیفا در رابطه با مقررات جدید این نهاد برای مدیر برنامه بازیکنان صادر کند.
قوه قضائیه اعلام کرد: دادگاه یلدا معیری را به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان نه پاکبانی محکوم کرده است.
میزان نوشت: بازداشت یلدا معیری هیچ ارتباطی با فعالیت رسانه‌ای وی نداشته و براساس بخشی از حکم بدوی دادگاه برای این فرد، وی به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ