تمرین امروز تیم فوتبال پیکان یک حاشیه جالب را در خود جای داده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به تازگی در سایت‌های تبلیغاتی، آگهی‌های عجیب دیگری باب شده که در نوع خود بی‌سابقه هستند، آگهی‌هایی که مربوط به میهمانی‌های شبانه و یا دورهمی‌های دوستانه است. البته با حضور خانواده!
پپ گواردیولا یکی از مهمان‌های ویژه مسابقه امروز فرمول یک در انگلیس بود و رقابت ماشین‌ها را از نزدیک تماشا کرد.
اگر دوست دارید در تعطیلات مهمانی برگزار کنید، خورش ماست بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمان‌های شماست.
در تهران قدیم چند میدان با کارکرد تجاری وجود داشت که برخی از این میدان‌ها محل خرید و فروش کالا‌های خاصی به‌ویژه احشام و ملزومات آنان بودند.
شما می‌توانید برای مهمانی و مجالس به جای استفاده از ته دیگ تکراری از این شیوه استفاده کنید.
تیم کیهیل، کاپیتان سابق تیم ملی استرالیا از مهمان‌های ویژه مراسم قرعه کشی بود.
وزیر نفت از امضای یادداشت تفاهم بین ایران و عراق در زمینه توسعه میدان‌های مشترک نفتی و گازی خبر داد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: میدان‌های نفتی آزادگان شمالی و یادآوران تأمین‌کننده خوراک گام نخست طرح پالایش گاز هویزه خلیج فارس (ان‌جی‌ال ۳۲۰۰) خواهند بود.
خلیلی گفت: از این پس شرکت‌های اکتشاف و تولید صاحب صلاحیت امکان دریافت پروانه فعالیت در صنعت نفت را دارند و این فرآیند در کمتر از یک سال انجام می شود.
مدیر منطقه عملیاتی خارک شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: پارسال حدود ۴۷ میلیارد فوت‌مکعب گاز از میدان‌های این منطقه عملیاتی به پتروشیمی خارک فرستاده شده است.
می‌گویند بوستان معروف خیابان ولی‌عصر(عج) نخستین بوستانی است که تهرانی‌ها به میهمان‌های غیرتهرانی خود معرفی می‌کنند؛ بوستانی زیبا با گونه‌های متنوع گیاهی که قدم زدن در آن در هر ۴ فصل سال لذت وصف‌نشدنی دارد.
مدیر امور تولیدشرکت نفت فلات قاره ایران ضمن تکذیب هجمه‌ و عددسازی درفضای مجازی مبنی برکاهش تولید در این شرکت اظهار کرد:عدد و رقمی که درباره تولید این شرکت اعلام شده است به هیچ‌وجه صحت ندارد.
خجسته مهربا تاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی به نگهداشت توان تولید میدان‌های گازی شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: چشم‌انداز ترسیم‌شده برای این شرکت افزایش تولید گاز به مقدار ۱۴۲ میلیون مترمکعب در روز است.
بازی های خارج از خانه تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های پیش رو می‌تواند تکلیف این تیم را برای جایگاه فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی روشن کند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تیراناسوروس رکس یا تی‌رکس، یک خزنده غول‌پیکر کندذهن نبوده و مغزش تقریبا به اندازه میمون‌های امروزی بوده است.
طرحی با عنوان «گذرگاه» توسط پلیس راهور منطقه ۲ با توجه به افزایش تخلف برخی رانندگان که در برخی مواقع بروز تصادف می‌شود، شروع شده است. «بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ می‌گوید: «این طرح از اواخر آذرماه شروع شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو‌ها در محدوده تعیین‌شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.»
ماه‌های گرم سال که فرا می‌رسید، علاقه ناصرالدین‌شاه به شکار هم گل می‌کرد. برخی می‌گویند هر وقت شاه قاجار خلقش تنگ می‌شد، باید او را به شکار می‌بردند تا شاید چادرزنی در روستای خوش آب و هوای دوشان تپه و شکار آهو، گوزن و خرگوش وحشی دلش را شاد کند. نقل است که ناصرالدین‌شاه به همین دلیل به روستای دوشان تپه علاقه بسیار داشت؛ آنقدر که شکار در تپه‌های این روستا و دعوت و پذیرایی از مهمان‌های خارجی در این منطقه او را بسیار سرخوش می‌کرد. نام دوشان‌تپه هم نشان از وفور خرگوش در محدوده این روستا دارد.
اتحادیه جهانی کشتی زمان و مکان چهار مسابقه رنکینگ‌دار سال 2023 کشتی جهان را اعلام کرد.
‌می‌توانید آجیل بار را برای عید یا شب یلدا و دورهمی خود تهیه کنید و یک پذیرایی شیک از مهمان‌های خود داشته باشید. تهیه این آجیل بار خیلی آسان است و می‌توانید از گردو یا پسته و هر مغزی که دوست دارید استفاده کنید.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از نزدیک شدن به پایان تفاهم‌نامه‌های مطالعاتی میدان‌های نفت و گاز ایران و احتمال انعقاد نهایی شدن آن در آینده نزدیک خبر داد.
معاون نخست‌وزیر روسیه، روابط ایران و روسیه را اعتمادآمیز و در سطح عالی سیاسی عنوان کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری روس‌ها در میدان‌های نفتی ایران افزایش می‌یابد.
با تایید ستاد فناوری نانو خمیر اسلایم تحت میدان مغناطیسی با نانو ذرات آهن تولید شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان‌های مشترک نفت و گاز در هفته دولت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ