شاهزاده ویلیام، ولیعهد انگلیس، با حضور ناگهانی در اردوی تیم ملی انگلیس به بازیکنان این تیم روحیه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
این بنیاد در درخواست خود علیه شاهزاده هری اعلام کرد که «وی به طور علنی به ارتکاب تعدادی از جرایم مواد‌مخدر در ایالات متحده و خارج از کشور اعتراف کرده است» و این در حالی‌است که «قانون آمریکا معمولاً از ورود چنین افرادی به کشور جلوگیری می‌کند.»
جدیدترین خبر درباره سامان، پیشنهاد شفیلدیونایتد است. باشگاهی با قدمت ۱۶۸ سال در منطقه یورکشایر انگلیس که فصل را با کسب رده دوم چمپیونشیپ به پایان رساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد. بعد از برنلی با ونسان کمپانی، این شفیلدیونایتد بود که با مربیگری پل هکینگ بوتام توانست با کسب ۸۸ امتیاز راهی لیگ برتر شود
شاهزاده سعودی تیم تازه لیگ برتر انگلیس را حراج کرد
تحلیل‌گر بلومبرگ می نویسد که سفر رضا پهلوی ادعای حکومت ایران مبنی بر نشان دادن وابستگی و تبدیل شدن اپوزیسیون خارج از کشور به ابزار قدرت‌های خارجی و بی‌اعتباری سلطنت پهلوی را تقویت خود کرد
پرستار سه فرزند شاهزاده ویلیام از زمانی که شاهزاده جورج هشت ماهه بود، عضوی از خانواده آن‌ها شد. او که اغلب در لباس‌فرم سنتی کنار آن‌ها است، نماینده یکی از مشهورترین موسسات آموزشی پرستاربچه در بریتانیا است.
روایت اول می‌گوید آرامگاه مورد اشاره مربوط به ٢ نفر از شاهزادگان گرجی است. این خانواده بعد از مدتی به کشور خود بازگشتند، ولی شاهزاده‌خانم با همسرش که او نیز از سرمایه‌داران معروف گرجی بود و در ایران، گرجستان و آذربایجان فعالیت می‌کرد در ایران ماند و بعد از فوتش در ٤٢‌سالگی در سال ١٣٠٠ در قبرستان دولاب به خاک سپرده شد و مقبره‌ای برگرفته از معماری اروپایی برای او ساخته شد که از همان موقع تا کنون در مالکیت سفارت روسیه است.
کیت میدلتون، ۴۱ ساله، هنگامی که در کنار شاهزاده ویلیام، ۴۰ ساله وارد یک مرکز اسلامی در لندن شد با روحیه بالا ظاهر شد اما وقتی دستش را به سمت امام جماعت مرکز دراز کرد ایمان سفیان از دراز کردن دست خود خودداری کرد.
هری ادعا کرد که کامیلا پس از رابطه طولانی‌مدتی که با پدرش داشته، مجبور شده تصویری را که مردم بریتانیا از او در ذهن خود ساخته‌اند بازسازی کند و هری را قربانی پوشش‌های خبری رسانه‌ای قرار داده که به نفع خودش کار می‌کردند و به دلیل ارتباطاتی که با مطبوعات بریتانیایی ایجاد کرده به آدم خطرناکی تبدیل شده است.
مقامات دولت موقت طالبان امروز به اعتراف شاهزاده هری درباره ارتکاب قتل از سوی وی در افغانستان واکنش نشان دادند.
شاهزاده هری کوچک ترین پسر چارلز شاه انگلیس، در کتاب جدیدی که یادداشت های وی در آن منتشر شده به قتل ۲۵ نفر در افغانستان اذعان کرده است.
به گزارش رسانه های انگلیسی، شاهزاده هری مدعی شده است که برادر بزرگترش و وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، او را در جریان مشاجره سال ۲۰۱۹ بر سر همسرش مگان مارکل، مورد ضرب و شتم قرار داده است.
جوردی آمات، بازیکن سابق لالیگا و لیگ برتر انگلیس، حالا مشغول وظایفش به عنوان شاهزاده اندونزی است.
حدود ۳۰۰۰ نیروی پلیس آلمان به صورت همزمان در چندین ایالت این کشور در این عملیات مشارکت داشتند که تا کنون به بازداشت ۲۵ عضو یا حامی یک گروه تروریست راست‌گرا منجر شده است، گروهی که با جنبش «شهروندان رایش» مرتبط است. جنبش رایش‌بورگر یا «شهروندان رایش» تحت رهبری فردی ۷۱ ساله با نام «شاهزاده هاینریش سیزدهم»، یک جنبش افراطی کوچک است که وجاهت قانونی آلمان مدرن پس از جنگ جهانی دوم را باور ندارد.
شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی آل فیصل، وزیر ورزش عربستان، امیدوار است که کریستیانو رونالدو به لیگ این کشور ملحق شود.
شاهزاد ویلیام در دیدار با ملی‌پوشان انگلیسی به هرکدام یک جعبه مخصوص داد.
شاهزاده ویلیام، ولیعهد انگلیس، با حضور ناگهانی در اردوی تیم ملی انگلیس به بازیکنان این تیم روحیه داد.
شاهزاده سعودی پس از تغییر مالکیت شرکت توییتر، همچنان به عنوان دومین سهام‌دار عمده این شرکت فعالیت خواهد کرد.
آرامستان دولاب در حقیقت همان گورستان قدیمی ارامنه است که قبر‌ها و گور‌های مربوط به مسیحیان ارمنی در آن جای گرفته‌اند. در این گورستان قبر ۴۰۹ سرباز و ۵۲۸ غیرنظامی وجود دارد. رسما گورستان در سال ۱۳۱۵ تاسیس شد و سال‌های سال است که در آن هیچ‌گونه تدفینی صورت نمی‌گیرد.
پسر عموی ولیعهد عربستان سعودی در بحبوحه موضع‌گیری غرب علیه ریاض درباره تصمیم اوپک‌پلاس برای کاهش تولیدات نفت، پیامی تهدیدآمیز منتشر کرد.
شاهزاده «چارلز» پسر ملکه انگلیس و وارث تاج و تخت او و به همراه همسرش در حال حاضر بر بالین وی حاضر شده و شاهزاده «ویلیام» پسر چارلز نیز فوراً خود را به این کاخ رسانده‌ است.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
کیت میدلتون ۴۰ ساله، دوشس کمبریج، و مرد شماره ۱ سابق تنیس جهان، راجر فدرر ۴۱ ساله، در یک بازی دوستانه در مکانی پنهانی روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.
شاهزاده موناکو برای حفظ گرندپری فرمول یک در این کشور کوچک مداخله کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ