ناو هواپیمابر «اچ‌اِم‌اس شاهزاده ولز»، تنها چند روز پس از حرکت از جنوب انگلیس و به منظور عزیمت به آمریکا، دچار نقص فنی شد و لنگر انداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی کشور‌های ناتو به قوانین آبراه ما احترام نمی‌گذاشتند، اما امروز به تذکرات نیروی دریایی سپاه تمکین می‌کنند. برای مثال شناور‌های سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
فرود تماشایی جنگنده F18 ارتش ایالات متحده بر روی ناو هواپیمابر را از نمای داخل کابین خلبان ببینید. منبع: خبرآنلاین
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:موشک ابومهدی با برد هزارکیلومتری دشمن را مجبور به عقب‌نشینی می کند و در آن صورت ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.
در این ویدئو می توانید لحظه تماشایی و جالب ورود ناوهواپیمابر بزرگ ایتالیا به آب را مشاهده کنید.
به گفته سردار تنگسیری، شناور‌های شهید مهدوی و شهید رودکی تجربه موفق ورود به این عرصه و ساخت شناور‌هایی برای ارتقای توان دریاروی طولانی است که نسل‌های جدیدتر شناور‌هایی با قابلیت‌های بیشتر را در آینده نیز شاهد خواهید بود.
ناو هواپیمابر تی‌سی‌جی آنادولو به عنوان بزرگترین کشتی نظامی ترکیه، با حضور اردوغان در استانبول به فرماندهی نیروی دریایی تحویل داده شد.
معاون وزیر دفاع آمریکا تأکید کرد که ناو هواپیمابر در راه بازگشت به ایالات متحده از اروپا بود، اما فرماندهی نظامی تصمیم گرفت موقعیت این ناو را تغییر دهد «به طوری که در موقعیتی نزدیک‌تر به سوریه قرار گیرد».
مقامات کاخ سفید در واکنش به حملات اخیر گروه‌های مقاومت محلی در سوریه به پایگاه‌های نظامی غیر قانونی آنان در سوریه، از تمدید حضور ناو هواپیمای غول پیکر خود در سواحل سوریه خبر دادند.
مقامات کاخ سفید در واکنش به حملات اخیر گروه‌های مقاومت محلی در سوریه به پایگاه‌های نظامی غیر قانونی آنان در سوریه، از اعزام ناو هواپیمای غول پیکر خود به سواحل سوریه خبر دادند.
یک کمیته صلح در یکی از شهرهای یونان خواستار برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به حضور ناو هواپیمابر آمریکا به این منطقه شد.
گزارشی از الحاق ناو هواپیمابر و ۹۵ شناور موشک انداز به نیروی دریایی سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
افزون بر پهپادها، آنادولو میزبان هلیکوپترها از جمله مدل تی129 آتاک (T129 ATAK) خواهد بود. همچنین، نیروی دریایی ترکیه رزمایش هایی را با حضور هلیکوپترهای تهاجمی ای‌اچ-1دبلیو سوپر کبرا و هلیکوپترهای اس‌اچ-70بی روی عرشه آنادولو انجام داده است.
برخی منابع آگاه می‌گویند بررسی حضور یک ناو هواپیمابر هسته‌ای در رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در دستور کار دو کشور قرار گرفته است.
تصاویری از نمایی از درون کاکپیت جنگنده اف۱۸ در زمان برخاستن از روی ناو هواپیمابر را تماشا کنید. /خبرفوری
حداقل ۹ نفر از ملوانان ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن بر اثر اتش سوزی دچار آسیب دیدگی شدند.
ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن واقع در سواحل سن دیگو میزبان دو تیم بود. تیم بسکتبال گونزاگا موفق شد ۶۴-۶۳ ایالت میشیگان را شکست دهد. در حالی که پرسنل نظامی، اعضای خانواده و صد‌ها نفر از تماشاگران از جایگاه‌های موقت روی ناو این مسابقه را تماشا کردند.
دولت آمریکا برای مقابله با احتمال آزمایش اتمی کره شمالی، علاوه بر ارائه پیش‌نویس قطعنامه اعمال تحریم‌ها در شورای امنیت سازمان ملل ،ناوهواپیمابر در دریای ژاپن مستقر می‌کند.
این ویدئو حیرت‌انگیز، پرواز تفنگداران نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا را نشان می‌دهد که از قایق تندرو بلند می‌شود و به سمت ناو هواپیمابر ملکه الیزابت پرواز می‌کند.
کره شمالی در پی مانور مشترک موشکی کره جنوبی و آمریکا و بازگشت یک ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه و در پاسخ به این اقدام، بامداد امروز ۲ موشک بالستیک کوتاه برد به سمت سواحل شرقی خود به سوی آب‌های دریای ژاپن شلیک کرد.
ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان که به دنبال مانور دریایی مشترک آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در هفته گذشته شبه‌جزیره کره را ترک کرده بود، مجددا به دریای شرقی بازمی‌گردد.
چین در یک دهه گذشته و از زمان ساخت اولین ناو هواپیمابر خود به نام لیائونینگ در سپتامبر ۲۰۱۲، پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته است.
ناو هواپیمابر تازه ساخته چین پیام مهمی را به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال می‌کند. نیروی دریایی چین متعهد به ارائه قدرت نظامی بزرگ است که می‌تواند از منظر امنیت منطقه‌ای علیرغم بیطرفی دیپلماتیک چین در مورد موضوعات مورد مناقشه، سرمایه‌ای برای کشور‌های خلیج فارس محسوب می‌شود.
چین به سرعت در حال توانمندسازی نیروهای مسلح خود است و به تازگی اقدام به راه‌اندازی یک ناو هواپیمابر جدید کرده‌است. از ناظران غربی، در زمینه قدرت نظامی، یک تغییر عمده در توازن جهانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ